borstverkleining heb ik ook al gehad, ik ging van ( toen) 75G naar 75C , heerlijk was dat, heel jammer dat het weer allemaal aangegroeid is , ik zit nu( ben ook wel zwaarder geworden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sweetsox schreef:tuurlijk heb ik gelijknaja in dit geval dan. hahaha vind het zo dom van die artsen om zo krom te denken.
vecht voor je zelf een ander doet het niet.
hij moet vooral de eerste week rustig doen en daarna mag hij afbouwen met krukken en zo als het lukt.
zie nu dat ik in je dorp ben geweest zondag hahaha wat is de wereld toch soms klein.
heb daar mijn nieuwe merrie gekocht.
JonneN schreef:Hoe gaat het met jullie?
Hier een beetje dubbel. Ik probeer te genieten van het mooie weer door te wandelen en buiten bezig te zijn, maar mijn lijf wil niet zo mee. Geestelijk gaat het ook niet echt lekker, ik vermoed dan ook dat dat best een beetje samenhangt. Ik kan er weer even heel slecht tegen dat mensen om mij heen zo makkelijk hun zegje klaar hebben. Soms vergeten mensen dat ik een ziekte heb waardoor niet alles zo makkelijk is als voor hen, waardoor ik regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd krijg geslingerd die mij op mijn ziel trappen...