Met stijl haar

En met krullen

Ik heb de extensions van het merk luxury for princesses kleur nummer 4 en 160 gram.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRoosss schreef:briitje schreef:Als het verbrand, zou het heel goed synthetisch kunnen zijn. maar verbrande in de vorm brak het echt af of kwam er alleen rook vanaf?
De puntjes werden helemaal zwart .. Ben toen gestopt met föhnen en heb het verbrande stuk eraf laten knippen door de kapper. Zo'n 2 cm was dat.
xRoosss schreef:briitje schreef:Als het verbrand, zou het heel goed synthetisch kunnen zijn. maar verbrande in de vorm brak het echt af of kwam er alleen rook vanaf?
De puntjes werden helemaal zwart .. Ben toen gestopt met föhnen en heb het verbrande stuk eraf laten knippen door de kapper. Zo'n 2 cm was dat.
Heej dit is mij ook opgevallen, had de extensions gewassen, aan de onderzijde was het erg net en heb toen op een lauwe stand de föhn er voorzichtig op gezet.
(dit was niet lang heb ze voor de rest natuurlijk laten drogen)
Toen ze droog waren viel mij op dat er zwarte bolletjes/puntjes onderaan het haar zat.
Ik heb ze nu ook een keer gekruld maar had niet het idee dat het daardoor erger is geworden.
Ik denk dat ik ze er nog wel even over ga mailen want het moet 100% remy hair zijn en zou dus niet moeten verbranden.
xx
RoosG schreef:Mijn So Cap wax extensions die ik drie/vier jaar geleden had, hadden ook zwarte bolletjes aan de onderkant. Kwam door het bleken e.d zijn de kapster toen. Konden wel gewoon tegen warmte enzo. Maar als het verbrand, dan smelt het toch meer? Dat dacht ik altijd... Daarnaast, volgens mij kan je synthetisch haar wel met warmte krullen, zoals met een carmen set...
Heb je er toevallig een foto van, ben wel heel erg benieuwd
@ YouthReiner, ben benieuwd hoe het verven uitpakt, ik heb ook een aparte kleur rood (geverfd) en stel om die reden het kopen van clip ins uit, omdat ik bang ben voor het verven...
vaaleriee schreef:Stille meelezer hier. Ik wil ook heel graag extentions bestellen omdat m'n haar zo ontzettend langzaam groeit. Durf het alleen niet zo goed, ben bang dat als ik ze er zelf ik ga zetten, je het ziet.
Zit erover te denken de luxury for princesses te bestellen. Daar lees en hoor ik veel positiefs over!
doemaar schreef:Hahaha krulle zakken bij mij zowiezo snel uit... Ben ik een uur bezig met dat pakket haar.. Half uur later zit het al niet meer hoe ik het wilde.
Mensen met clip in.. Ben ik de 1igste die haarpijn krijg? Ik Vind clip in best ideaal maar dat gevoelige haarpijn is storend. Ik heb nu van alles geprobeerd.. Wax extensions reden mee gestopt: Omdat het toch vrij slecht is voor je haar en het kost gewoon wat... Ook heb ik 3 weken terug een micro weave laten zetten eerst was ik er helemaal blij mee maar de ringetjes zakte uit waardoor ik elke keer een mat voelde hangen (irritant gevoel) terug gegaan om weer omhoog te werken maar nee paar dagen later weer uitgezakt.
Nu heb ik toch weer clip in maar ik vind het jammer dat dit zo gevoelig is op mijn hoofdhuid. Ook wil ik gewoon op vakantie lang haar hebben ook als ik aan het water ligzonder extra haar voel ik me gewoon ongemakkelijk
En met clip in kan je weer niet zwemmen!!
Pff accepteerde ik maar mijn eigen haar