Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evelienn28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 18:20

Ik heb sinds een paar dagen ook clip inn extensions

Afbeelding
Met stijl haar

Afbeelding
En met krullen :D ik ben er super blij mee

Ik heb de extensions van het merk luxury for princesses kleur nummer 4 en 160 gram.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:14

briitje schreef:
Als het verbrand, zou het heel goed synthetisch kunnen zijn. maar verbrande in de vorm brak het echt af of kwam er alleen rook vanaf?

De puntjes werden helemaal zwart .. Ben toen gestopt met föhnen en heb het verbrande stuk eraf laten knippen door de kapper. Zo'n 2 cm was dat.

evelienn28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 09:05

xRoosss schreef:
briitje schreef:
Als het verbrand, zou het heel goed synthetisch kunnen zijn. maar verbrande in de vorm brak het echt af of kwam er alleen rook vanaf?

De puntjes werden helemaal zwart .. Ben toen gestopt met föhnen en heb het verbrande stuk eraf laten knippen door de kapper. Zo'n 2 cm was dat.

Heej dit is mij ook opgevallen, had de extensions gewassen, aan de onderzijde was het erg net en heb toen op een lauwe stand de föhn er voorzichtig op gezet.
(dit was niet lang heb ze voor de rest natuurlijk laten drogen)
Toen ze droog waren viel mij op dat er zwarte bolletjes/puntjes onderaan het haar zat.
Ik heb ze nu ook een keer gekruld maar had niet het idee dat het daardoor erger is geworden.
Ik denk dat ik ze er nog wel even over ga mailen want het moet 100% remy hair zijn en zou dus niet moeten verbranden.

xx

doemaar

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:50

Hmmm zwarte bolletjes heb ik ook

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:21

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:40

Laat maar! Ik heb Luxury For Princesses clip in extensions besteld... :D
De super deluxe set (180 gram) in de kleur Butterscotch Blonde.
Hoogstwaarschijnlijk moet ik deze nog wel verven aangezien ik een nogal aparte (rode) haarkleur van mezelf heb hihi..
Ik ben heel erg benieuwd! Ik zal een foto plaatsen als ik ze binnen heb.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:53

xRoosss schreef:
briitje schreef:

Heej dit is mij ook opgevallen, had de extensions gewassen, aan de onderzijde was het erg net en heb toen op een lauwe stand de föhn er voorzichtig op gezet.
(dit was niet lang heb ze voor de rest natuurlijk laten drogen)
Toen ze droog waren viel mij op dat er zwarte bolletjes/puntjes onderaan het haar zat.
Ik heb ze nu ook een keer gekruld maar had niet het idee dat het daardoor erger is geworden.
Ik denk dat ik ze er nog wel even over ga mailen want het moet 100% remy hair zijn en zou dus niet moeten verbranden.

xx

volgen mij is het zo dat 100% remy hair betekend dat het remy gesorteerd is, dat wil zeggen dat alle haarschubben de zelfde richting op wijzen..maar dat hoeft dus niet echt haar te zijn. de indian gold of de remy indian gold is wel echt haar.
als je echt haar fönt verbrand het namelijk niet..
ik had indian gold en deed het altijd en elke keer weer was het mooi zacht.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:57

Mijn So Cap wax extensions die ik drie/vier jaar geleden had, hadden ook zwarte bolletjes aan de onderkant. Kwam door het bleken e.d zijn de kapster toen. Konden wel gewoon tegen warmte enzo. Maar als het verbrand, dan smelt het toch meer? Dat dacht ik altijd... Daarnaast, volgens mij kan je synthetisch haar wel met warmte krullen, zoals met een carmen set...
Heb je er toevallig een foto van, ben wel heel erg benieuwd :)

@ YouthReiner, ben benieuwd hoe het verven uitpakt, ik heb ook een aparte kleur rood (geverfd) en stel om die reden het kopen van clip ins uit, omdat ik bang ben voor het verven...

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:02

RoosG schreef:
Mijn So Cap wax extensions die ik drie/vier jaar geleden had, hadden ook zwarte bolletjes aan de onderkant. Kwam door het bleken e.d zijn de kapster toen. Konden wel gewoon tegen warmte enzo. Maar als het verbrand, dan smelt het toch meer? Dat dacht ik altijd... Daarnaast, volgens mij kan je synthetisch haar wel met warmte krullen, zoals met een carmen set...
Heb je er toevallig een foto van, ben wel heel erg benieuwd :)

@ YouthReiner, ben benieuwd hoe het verven uitpakt, ik heb ook een aparte kleur rood (geverfd) en stel om die reden het kopen van clip ins uit, omdat ik bang ben voor het verven...

Ik heb een jaar of 4 geleden Balmain clip in extensions gekocht en die heb ik ook moeten verven.
Hier in de buurt zit een kappersgroothandel die mij toen heeft geadviseerd en dat is gelukkig goed uitgepakt.
Wanneer ik de Luxury extensions binnen heb, ga ik dus maar weer naar die kappersgroothandel hihi..
Je kunt ze gewoon verven etc., dus zal wel goed komen..
Maar ik zal het resultaat hier plaatsen! :)

Die balmain set heb ik nog, is denk ik zo'n 120 gram haar. Ziet er niet meer zo heel mooi uit (vind ik niet gek na 4 jaar krullen en stijlen) maar kan ik nog wel gewoon gebruiken. Dus ik hoop dat de overgang tussen mijn eigen (mega dikke) haren en de extensions met de luxury set dan niet meer zo opvalt..

evelienn28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:59

ik had naar luxury for princesses, ze hadden hier nooit eerder klachten over gehad dus het zal wel aan mij liggen/producten die ik gebruikt heb.

Ik hoop dat ze niet verder beschadigen en ik ga er zo zuinig mogelijk mee om.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 10:58

Stille meelezer hier. Ik wil ook heel graag extentions bestellen omdat m'n haar zo ontzettend langzaam groeit. Durf het alleen niet zo goed, ben bang dat als ik ze er zelf ik ga zetten, je het ziet.

Zit erover te denken de luxury for princesses te bestellen. Daar lees en hoor ik veel positiefs over!

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 21:35

evelienn28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 18:41

vaaleriee schreef:
Stille meelezer hier. Ik wil ook heel graag extentions bestellen omdat m'n haar zo ontzettend langzaam groeit. Durf het alleen niet zo goed, ben bang dat als ik ze er zelf ik ga zetten, je het ziet.

Zit erover te denken de luxury for princesses te bestellen. Daar lees en hoor ik veel positiefs over!

ik heb ook luxury for princesses en heb ze nu een tijdje en ze bevallen mij erg goed, ze geven ook goede kleur advies dat is ook wel fijn :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 19:11

... Nu weet ik weer waarom ik m'n haar nooit krul :') Wat een pokkewerk zeg. Dankzij die extensions heb ik echt enorm veel en dik haar, haha.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 19:22

Pokkenwerk? Ik krul m'n haren altijd met de stijltang en dan ben ik met 5 min klaar :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 19:39

Ik ben al dik anderhalf uur bezig :P Moet je nagaan, met een CHI tang he

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 19:49

Ik heb ook een chi! Vraag me toch af hoe je dat doet dan :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 19:55

.. Niet handig wss :P

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 22:02

Ik ben er verdomd slecht in, stylen met een krultang!! en het ziet er toch zo makkelijk uit

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:28

Hahaha krulle zakken bij mij zowiezo snel uit... Ben ik een uur bezig met dat pakket haar.. Half uur later zit het al niet meer hoe ik het wilde.

Mensen met clip in.. Ben ik de 1igste die haarpijn krijg? Ik Vind clip in best ideaal maar dat gevoelige haarpijn is storend. Ik heb nu van alles geprobeerd.. Wax extensions reden mee gestopt: Omdat het toch vrij slecht is voor je haar en het kost gewoon wat... Ook heb ik 3 weken terug een micro weave laten zetten eerst was ik er helemaal blij mee maar de ringetjes zakte uit waardoor ik elke keer een mat voelde hangen (irritant gevoel) terug gegaan om weer omhoog te werken maar nee paar dagen later weer uitgezakt.

Nu heb ik toch weer clip in maar ik vind het jammer dat dit zo gevoelig is op mijn hoofdhuid. Ook wil ik gewoon op vakantie lang haar hebben ook als ik aan het water lig :P zonder extra haar voel ik me gewoon ongemakkelijk :P En met clip in kan je weer niet zwemmen!!

Pff accepteerde ik maar mijn eigen haar :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:34

Ik krijg na een nacht geslapen te hebben wel een beetje last van een geirriteerde hoofdhuid, maar verder heb ik er weinig last van eigenlijk :)

Nog even een fototje van de krullen die ik gister heb gemaakt;

Afbeelding

Ben er eigenlijk wel erg blij mee, zat erg mooi en kreeg echt super veel complimentjes dus ik ga 't vaker zo doen! :)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:46

Ziet er goed uit Courses maar slaap jij er ook mee dan? En zwem jij er toevallig mee (a) of hij doe jij dat :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:49

Ik douche, dan s'ochtends doe ik m'n haar, die avond vlecht ik 't in, slaap ik ermee, volgende dag draag ik 't nog en dan doe ik ze uit, douchen en zelfde ritueel :) Anders stijl ik mijn haar elke dag en dat is echt funest. Zwemmen doe ik wel eens, maar dan echt baantjes trekken met hoofd boven water, in een knot en zorgen dat 't niet nat word. 't Is een keer vies erg nat geworden en het voelde echt aan als zeewier door al het chloor.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:32

doemaar schreef:
Hahaha krulle zakken bij mij zowiezo snel uit... Ben ik een uur bezig met dat pakket haar.. Half uur later zit het al niet meer hoe ik het wilde.

Mensen met clip in.. Ben ik de 1igste die haarpijn krijg? Ik Vind clip in best ideaal maar dat gevoelige haarpijn is storend. Ik heb nu van alles geprobeerd.. Wax extensions reden mee gestopt: Omdat het toch vrij slecht is voor je haar en het kost gewoon wat... Ook heb ik 3 weken terug een micro weave laten zetten eerst was ik er helemaal blij mee maar de ringetjes zakte uit waardoor ik elke keer een mat voelde hangen (irritant gevoel) terug gegaan om weer omhoog te werken maar nee paar dagen later weer uitgezakt.

Nu heb ik toch weer clip in maar ik vind het jammer dat dit zo gevoelig is op mijn hoofdhuid. Ook wil ik gewoon op vakantie lang haar hebben ook als ik aan het water lig :P zonder extra haar voel ik me gewoon ongemakkelijk :P En met clip in kan je weer niet zwemmen!!

Pff accepteerde ik maar mijn eigen haar :P

Ik heb daar alleen last van als ik gehaast mijn clip ins in heb gedaan en ze daardoor niet helemaal goed zitten.
Dan gaat het na een paar uur wel trekken.. Maar eigenlijk heb ik mijn clip ins alleen in als ik op stap ga enzo, dus dan zitten ze er maximaal een uurtje of 6 in en is het wel te doen. :)

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:50

Hihi ja het stomme bij mij is het is altijd aan 1 kant de linker kant van mijn hoofd is minder ontwikkeld ofzo XD