Best mooi! Ik zou ook niet ontevreden zijn, maar misschien moet je ze wat lager zetten? Ik weet niet hoor, maar hier zie je eigenlijk wel zó dat het neppers zijn! Maar ik zou ook niet ontevreden zijn! Ik wou dat ik dat kon!
Lager zetten? Dan hou je toch nauwelijks een nagelbed over? Heb witte tips gebruikt, en die vond ik wel érg wit, vandaar ook de glitter erover, dan valt het wat minder op. Volgende x ff zien wat er gebeurt als ik naturel tips pak
Nee, ik heb een tijd geen acryl en gel gehad, maar deed ik elke week nieuwe plaknagels, maar wel met extra super sterke lijm... en ja, die trok ik er dan af Duurt gewoon een poosje voor het weer netjes is...
Nee, maar goed, ach... gaat wel weer over. En ik peuter aan gel/acryl als er lucht is en dát moet ik ook laten Wordt het ook niet beter door. Ik zeg altijd tegen mensen: 'niet peuteren, afblijven en desnoods vijlen' en zelf zet ik het liefst mijn tand eronder
ik heb er nu ook 1 die niet goed zit, zit los van mijn natuurlijke nagel zeg maar, moet ik nog ff fixen, maar daar zit ik ook al heel de tijd aan te klooien
050206051012
Geplaatst: 04-06-12 13:43
Dat bedoel ik Dan moet ik echt op mijn handen gaan zítten
Had trouwens een primer erbij zitten, nagels gebuft, primer erop, valt een druppeltje op mn huid, nou echt, brandde als een idioot! Heb ik dus maar weg geflikkerd, was niet goed meer gok ik zo Heb ze nu dus zonder primer zitten
Op youtube wordt je er trouwens ook niet goed van he, die doet dit, die doet dat, die buft de tip wel, die weer niet, die gebruikt wel primer, die weer niet... best lastig als je zoekende bent
Ik gebruik primer op mijn eigen nagel,maar gebruik geen tips. Zet alleen een laag gel over mijn eigen nagel. Schijn je ook geen primer te hoeven gebruiken wanneer je de 1 fase gel gebruikt,maar stond in de omschrijving van wel dus doe ik het maar.
Skessa_
Geplaatst: 04-06-12 18:04
Netjes hoor stef!
Trouwens in het HK topic hebben we elke maand een nailart wedstrijd met leuke prijzen.... Niks voor jou om aan mee te doen?