Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zinn schreef:komt de lemony flutter trouwens *ooit* weer in de webshop van lush? kijk er al een paar weken elke dag, maar staat nog steeds op uitverkocht...
marijkedam schreef:Ik heb dit weekend Lemony Flutter in Maastricht gekocht. Wat een leuk spul hebben ze daar zeg.
Het is veel geld voor zo'n potje creme, maar we gaan ervan uit dat het het waard is.
Donkerblauw schreef:marijkedam schreef:Ik heb dit weekend Lemony Flutter in Maastricht gekocht. Wat een leuk spul hebben ze daar zeg.
Het is veel geld voor zo'n potje creme, maar we gaan ervan uit dat het het waard is.
Het is z'n geld zeker weten waard!
Nooit meer gescheurde/uitgedroogde nagelriemen, en hij is ook enorm zuinig in 't gebruik. Je doet er zo twee jaar mee, met een potje. Ik vind het echt de beste crème die er is..
Flying_Angel schreef:kan iemand mij snel helpen?
ik probeer nu marble nails te maken ofzo. iig een bakje water en dan nagellak erin maar die verspreid zich niet, het blijft in een klein rondje in het midden???
marijkedam schreef:Op het potje zelf staat een THT van een jaar, maar ja, wat moet daar nou aan bederven?
Ariebombarie schreef:annutjuuh schreef:Die 2e van boven is toch soft touch?? Die is wel net wat anders dan matte topcoat.Heb m zelf ook, maar hij is wel mooi hoor!!
niet mat? heb je een fotootje?
Ariebombarie schreef:ik snap de hele Lush obsessie niet, dus please, leg me uit, waarom is het zooooo geweldig?
Flying_Angel schreef:kan iemand mij snel helpen?
ik probeer nu marble nails te maken ofzo. iig een bakje water en dan nagellak erin maar die verspreid zich niet, het blijft in een klein rondje in het midden???