Hoe hebben jullie dat gekozen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymke schreef:Ik vind dat met het lettertype ook zoooo moeilijk. Ik ben al heeel langer zeker over de tekst en ook over de plaats, maar lettertype daarentegen...
deflin schreef:Ja sommige mensen mogen het dan kinderachtig vinden om een naam of portret van je dier te zetten. Ik heb ook de letter A verwerkt in een paardenhoofd op mijn pols. Dat is overigens mijn 3e paard, mijn eerste tattoo met een letter erin. Dat paard is het eerste paard waar ik lang voor gespaard heb om aan te schaffen ( andere 2 van mijn ouders gekregen) en hij is mijn trots, vooral zijn humor en zijn sterke karakter. Ik hoef ook niet al mijn beesten getattoeerd hebben want dan sta ik ook vol.
Maar Joanne, wat voor tattoo zou je dan wel zetten? Alleen maar bloemetjes en vlinders waar je geen waarde aanhecht?
Ik vind het prachtig als mensen een tattoo hebben waar een heel verhaal achter zit, of die wel een naam hebben staan van een dierbare. Dan heb je ten eerste niet iets wat een ander heeft en niet iets uit een plakboek. Maar goed dit is wat ik er van vindt
Citaat:`Tuurlijk moet iedereen doen wat ie zelf vind, ik vind het gewoon ronduit stom om te laten doen. Maar dat is mijn mening, ik het niet nodig om dingen te herinneren.`
Ymke schreef:Ik vind dat met het lettertype ook zoooo moeilijk. Ik ben al heeel langer zeker over de tekst en ook over de plaats, maar lettertype daarentegen...
mayniac_val schreef:Ymke schreef:Ik vind dat met het lettertype ook zoooo moeilijk. Ik ben al heeel langer zeker over de tekst en ook over de plaats, maar lettertype daarentegen...
Ik heb Word geopend en ben aan de slag gegaan. Ik wilde geen krullen maar strakke letters, vanwege de betekenis.
Joolien schreef:Ik ga met joanne mee, voor Mijn gevoel is het ook kinderachtig. Ik heb er een penny-idee bij. Waarom? Omdat ik paardenplaatjes iets voor kinderen vind. Zelf ben ik ook minder gebonden met dieren en mensen, ik ben een zelfstandig individu die tegen niemand aanleunt maar alles zelf oplost( ook niet altijd goed ben ik nu achter gekomen). Daarom hecht ik geen waarde aan een band tussen mens en dier. Wel op het moment zelf. De enige waar ik echt een band mee heb is mijn partner en mijn vader maar nog zal ik voor geen van beide een tattoo zetten.
Mijn schaakstuk refereert wel naar mijn opa, maar ook dat is anders, ik vind een schaakstuk gewoon iets moois, bij toeval is opa schaker.
Conclusie, ik ben teveel op mezelf om een band te creëren, daarom zal ik nooit iets of iemand eren dmv een tat.
deflin schreef:Kijk dat zou ik dus nooit doen ook al ben ik nog zo gek met mijn vriend. Die betekenis hou je er voor altijd bij en mocht dan de relatie over zijn is het altijd een reminder.
Ik bedoelde het overigens niet verkeerd maar ik vindt jou opmerking tegenover Miracle ook niet geheel terecht en slaat eigenlijk nergens op, want je zegt zelf in onderstaande quote dat jij niets nodig bent om dingen te herinneren, maar waarschijnlijk toch wel want anders zou je die vlinders niet laten zetten.Citaat:`Tuurlijk moet iedereen doen wat ie zelf vind, ik vind het gewoon ronduit stom om te laten doen. Maar dat is mijn mening, ik het niet nodig om dingen te herinneren.`
Ik heb het ook een beetje verkeerd geformuleerd dat bloemen en vlinders geen betekenis kunnen hebben, maar iedereen heeft al vaak bloemen en vlinders, dat zou ik dus nooit doen. Alhoewel ik ze wel prachtig vindt om te zien.
Was overigens gewoon een vraag richting jou, niet boos bedoeld.