Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liek_ schreef:Wat heb ik uitgegeven in New York...**vraagt aan vriend** denk iets van 1500 euro aan kleding, apple, schoenen, parfum en make up.
poes schreef:Yv!!! Die orley sky blue MOET ik hebben! Waar vind je die?
Elise: oooo welk grijs is dat onder je krantenletters?
Judith: ik vind sparrow's boat nog anders dan awaken van cg precies!!
Die iron mermaiden heb ik ook al vaak vast gehad, jammer dat hij wat tegenvalt!!
O dat blauw is mooi!
Yv_ schreef:Zijn ze al uit Lesilla???? Die zijn toch van de Eye Candy Collectie? Ik wil zooo graag die Lorelai's Tiara, zilver met blauwe glitters. Of is dit toch weer een andere collectie, want ik kan me herinneren dat Marry A Millionaire een paarse glitter was, maar volgens mij met ronde glittertjes en niet die streepjesdingen...?
Wanted: Ik heb nog geen idee, ben nog hard aan het zoeken. Enige optie tot nu toe is via de OrlyNL site, maar dan heb je wel verzendkosten van 5 euro en dat vind ik een beetje veel gezien het flesje incl net aan 7 euro is.. Ik ken verder ook geen nagelstudio's die het evt. zouden verkopen.. Iemand enig idee?
MyLittleLove: Ziet er zeker leuk uit, ondanks dat ik persoonlijk de kleurencombi niet helemaal geweldig vind. Ben wel benieuwd hoe die op wit uitkomt!
Ondanks dat je wat scheve afwijkinkjes hebt, vind ik je handen echt wel mooi hoor! Mooi vrouwelijk! Die van mij zijn ook zo lang, alleen niet vrouwelijk.. Zijn echt van die pianohandjes
.
I need help.. Ben m'n wishlist een beetje aan het vergelijken met mijn budget, maar als ik alles koop, is m'n budget te laag. Moet nu dus gaan selecteren, maar vind ze allemaal harstikke leuk!