Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mijn nieuwe kleur bevalt me niet, kan ik weer terug naar mijn oorspronkelijke kleur?
Als je een hele lichte of donkere kleur hebt gebruikt, raden we je aan om naar de kapper te gaan om de kleur te laten veranderen. Als je nieuwe kleur dicht bij eigen kleur ligt, maar uitgesproken schakeringen heeft of als je een iets donkerdere haarkleuring had gekozen, dan zul je de huidige kleuring moeten verwijderen met een ontkleuringsmiddel en vervolgens weer een kleur aanbrengen die iets lichter is dan je natuurlijke haarkleur.
ayo schreef:Verf eroverheen heeft ook weinig zin, daar is het nu te donker voor. Is het permanente verf? Ik denk dat je alleen kunt ontkleuren, dat is wel een aanslag op je haar en het is afwachten hoe het eruit komt (iig als je het zelf doet, kapper dus!) waarschijnlijk moet je het daarna dus alsnog donkerblond verven. Een andere optie is om te gaan wassen met aggressieve shampoos (Head & Shoulders) en olie in je haar te doen waardoor de verf er sneller uitgaat, maarja hoe mooi en snel je daarmee resultaat krijgt is ook niet te zeggen.
Van de Garnier site:Citaat:Mijn nieuwe kleur bevalt me niet, kan ik weer terug naar mijn oorspronkelijke kleur?
Als je een hele lichte of donkere kleur hebt gebruikt, raden we je aan om naar de kapper te gaan om de kleur te laten veranderen. Als je nieuwe kleur dicht bij eigen kleur ligt, maar uitgesproken schakeringen heeft of als je een iets donkerdere haarkleuring had gekozen, dan zul je de huidige kleuring moeten verwijderen met een ontkleuringsmiddel en vervolgens weer een kleur aanbrengen die iets lichter is dan je natuurlijke haarkleur.
Zwitsal schreef:zo, ik heb net verfsessie 2 van dit weekend ondergaan..
maar kanonne wat is die rode kleur hardnekkig haha.
net een pakje chocolade bruin in gedaan.. en t is nu een hele mooie warme kleur bruin.. jammer dat ik geen warme kleur wilde haha.
had vorig jaar toch een stuk minder problemen met het eruit krijgen van mn rode kleur