Mijn ouders hebben trampoline! Denk dat ik eens langs moet gaan....
Pruimen wordt ook gezegd, maar ik denk dat je dan iets anders uitpoept dan een baby
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Werk hier nu 1 jaar en 3 maanden en ben pas 2 dagen ziek geweest ofzo. lisch schreef:hier komt die![]()
1-Drinken bitter Lemon / tonic
2-Lig je hoogzwanger in je bed naar volle maan te kijken, dan beginnen spoedig de eerste weeën. Er wordt beweerd dat er over het algemeen veel kinderen worden geboren met volle maan.
3-Eet scherpe dingen, bijvoorbeeld spaanse pepers
4-Neem wonderolie in (te koop bij de apotheek). Door de buikkrampen die je hiervan krijgt, kan ook je baarmoeder zich gaan samentrekken. Hierdoor kunnen weeën ontstaan.
5-Beweeg veel, in het bijzonder lopen en traplopen worden geadviseerd. Bewegen is sowieso goed voor je doorbloeding en de afvoer van overtollig vocht. Daarnaast zou de zwaartekracht een positief effect hebben op het indalen van je kindje.
6-Een stevige vrijpartij wordt wel beschouwd als hét middel om je bevalling op te wekken. In het sperma van de man zit het hormoon prostaglandine. Dit hormoon zorgt ervoor dat je baarmoederhals zachter en soepeler wordt. Verder trekt je baarmoeder samen door jouw orgasme, waardoor weeën kunnen ontstaan
7-In je voeten en handen zitten bepaalde drukpunten die weeën kunnen opwekken of versterken. Door deze drukpunten te stimuleren door middel van een massage zou je je bevalling kunnen bespoedigen
8- frambozenbladthee(peulenthee scheint ook te helpen) een goed middel om de baarmoeder te verweken
, alleen bij de een komt het er eerder uit, bij de ander komt het precies bij 40 weken, en bij nog weer een ander komt het er later wel uit
Meloen schreef:Ja, het komt eruit... one way or the other!
Vind het wel steeds vervelender worden als mensen zeggen: heb geduld. Of volhouden.... Grrr.... ik heb normaal altijd geduld! Maar ben het nu ff Z A T ! Of zijn dat misschien mijn hormonen

zal straks als me telefoon weer meewerkt even de fotos er op zetten ze gingen alles meten en onderzoeken echt heel erg leuk om te zien :d
quote="Meloen"]Ja, het komt eruit... one way or the other!
[/quote]BlackZelda schreef:[quote="Meloen"]Ja, het komt eruit... one way or the other!
Vind het wel steeds vervelender worden als mensen zeggen: heb geduld. Of volhouden.... Grrr.... ik heb normaal altijd geduld! Maar ben het nu ff Z A T ! Of zijn dat misschien mijn hormonen
)
milan maxim.
ik vind alleen het vocht vasthouden en die dwarse maag echt heel vervelend! Ik ben nu 36 weken en heb een liggingsecho gehad en op de echo heeft ie al een bolle toet dus ik ben nu wel super nieuwsgierig hoe hij er in het eggie uitziet 
ben benieuwd welke datum hij kiest als verjaardag