Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabinee__ schreef:Oh wat jammer van Dont feed the birds dat die uit de collectie is. Naja.
Oh trouwens, hoe halen jullie de nagellak er af?
Ik doe het eigenlijk altijd onder de douche. Denk met die warmte en vocht ofzo dat het makkelijker gaat.
Heb meestal ook maar 1 watje nodig, en ze zijn dan altijd squeeky clean binnen nog geen 2 minuten.
Zelfs de felste kleuren en lagen. ( Had vandaag felgroen 4 lagen op. Was binnen 2 min klaar.)
colette_007 schreef:Weet iemand hier waarom ze zo moeilijk doen met OPI naar nederland zenden (vanuit USA-ebay)?
Bij bijna allemaal krijg ik dat het niet kan/kan ik niet eens contact opnemen met verkoper. Bij sommige kan het niet maar heb ik nu wel 'gekocht' maar zit ik te wachten op verzendkosten.
Ladyloe schreef:Sabinee__ schreef:Oh wat jammer van Dont feed the birds dat die uit de collectie is. Naja.
Oh trouwens, hoe halen jullie de nagellak er af?
Ik doe het eigenlijk altijd onder de douche. Denk met die warmte en vocht ofzo dat het makkelijker gaat.
Heb meestal ook maar 1 watje nodig, en ze zijn dan altijd squeeky clean binnen nog geen 2 minuten.
Zelfs de felste kleuren en lagen. ( Had vandaag felgroen 4 lagen op. Was binnen 2 min klaar.)
Onder de douche? En dan neem je je watje met nagellak remover gewoon mee ofzo? Want als het inderdaad zo easy
is ga ik dat ook eens proberen.. Ik draag nogal veel donkere kleuren op me nagels en als ik het er dan af haal zitten heel
me vingers onder..