Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:40

Ik heb ook water marble zonder water gedaan! Ik vind het persoonlijk best goed gelukt! :D ik maak morgen een foto het is echt heelnmakkelijk haha! Alleen je moet het wel echt met een kwastje doen want ik deed het eerst met een dotting pen en daar werd het heel lelijk van!

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:41

ik heb gister maar eens een catrice lakje gekocht (licht grijs) en de crackle van kruidvat donkerblauw !
heb nog een graffity van de DA maar die doet het alleen als hij er zelf zin in heeft .
verder had ik altijd miss sporty lakjes of essence .

water merble heb ik afgelopen week ook geprobeerd , t werkte alleen totaal niet bij mij ..

Frensch manicure had ik ook altijd op :j redelijk lange nagels en vond het dan netter lijken :j .
doorzichtige nagellak erover wat zegmaar 'paars' werd als je naar buiten ging dus het leken dan net kunstnagels.

heb overigens nu licht met donkergrijs op zal zo even een foto uploaden :)

addy<3

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:47

Ik heb net vandaag zo'n potje crackle nagellak gekocht van miss sporty, maar ik begrijp echt niet hoe ik het er netjes op kan krijgen :D
Ik lak het er heel gauw overheen maar als ik dan 2x over elkaar heen lak, lak ik de helft van de eerste streep er weer af.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:53

daar had ik ook last van , je moet de onderlaag minimaal een paar uur laten drogen totdat hij hard is zegmaar , en dan of dik of dun ( weet het bij miss sporty niet ) de crackle erop doen , en daarover een topcoat :j dan blijft het langer zitten :j

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:53

Je moet proberen wat dikker te smeren dan dat je normaal doet met nagellak en inderdaad niet 2x er over heen.. Want dan is je crack effect weg..

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:55

ik HAAT imageplates! had mijn nagels heel mooi peppermint gelakt en begon met de plates, nagel 1 was mooi 2 minder en 3 mislukt, dus alles eraf gehaald en iron mermaiden erop gedaan.

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:56

Oke, ja ik had de onderlaag ongeveer 10 minuten laten drogen. Kan morgen wel eens proberen door het langer te laten drogen. Ik had er namelijk al wel een heel dikke laag op gesmeerd maarja dan in 2x smeren.
Bedankt voor de tips :D ga het morgen eens uitproberen :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:00

Oh wat jammer van Dont feed the birds dat die uit de collectie is. Naja :D .

Oh trouwens, hoe halen jullie de nagellak er af?
Ik doe het eigenlijk altijd onder de douche. Denk met die warmte en vocht ofzo dat het makkelijker gaat.
Heb meestal ook maar 1 watje nodig, en ze zijn dan altijd squeeky clean binnen nog geen 2 minuten.
Zelfs de felste kleuren en lagen. ( Had vandaag felgroen 4 lagen op. Was binnen 2 min klaar.)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:02

Goede tip Sabinee_ thnx!

Ik ben weer wezen shoppen.. zit nu op 173 lakjes in totaal, en wacht nog op een pakketje, zijn er geloof ik ook nog een stuk of 8. :o

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:04

Sabinee__ schreef:

Ik doe het eigenlijk altijd onder de douche. Denk met die warmte en vocht ofzo dat het makkelijker gaat.
Heb meestal ook maar 1 watje nodig, en ze zijn dan altijd squeeky clean binnen nog geen 2 minuten.
Zelfs de felste kleuren en lagen. ( Had vandaag felgroen 4 lagen op. Was binnen 2 min klaar.)

Onder de douche? En dan neem je je watje met nagellak remover gewoon mee ofzo? Want als het inderdaad zo easy
is ga ik dat ook eens proberen.. Ik draag nogal veel donkere kleuren op me nagels en als ik het er dan af haal zitten heel
me vingers onder..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:09

colette_007 schreef:
Weet iemand hier waarom ze zo moeilijk doen met OPI naar nederland zenden (vanuit USA-ebay)?
Bij bijna allemaal krijg ik dat het niet kan/kan ik niet eens contact opnemen met verkoper. Bij sommige kan het niet maar heb ik nu wel 'gekocht' maar zit ik te wachten op verzendkosten.

Ik heb al een paar keer OPI gekocht via Ebay en nog nooit geen problemen gehad....
Bij mij staan de verzendkosten er ook altijd gewoon bij.
Misschien heb je net toevallig de "verkeerde" verkopers?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:11

Ladyloe schreef:
Sabinee__ schreef:

Onder de douche? En dan neem je je watje met nagellak remover gewoon mee ofzo? Want als het inderdaad zo easy
is ga ik dat ook eens proberen.. Ik draag nogal veel donkere kleuren op me nagels en als ik het er dan af haal zitten heel
me vingers onder..

Jep! Scheelt misschien dat onze douche 2 meter is, dus ik kan mijn watjes + remover veilig droog neerzetten aan de andere kant :)) .
Maar ik douche dan 5 a 10 minuutjes eerst (gezicht reinigen enzo), dan nageltjes en dan haartjes wassen.
Gaat echt zo speedy. :j En ik doe echt laaaagen nagellak op altijd (minimaal 2 a 3) en onder de douche ben ik echt zo klaar..

Ik doe het dan eerst even globaal met 1 watje ( dus al de 'grote' resten eraf ) en dan met een ander watje of de achterkant even precies de randjes.. :)
Scheelt onder de douche ook dat je gewoon een beetje kan knoeien met de remover enzo..
Laatst bijgewerkt door Sabinee__ op 20-10-11 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:12

173????? Wowww, dan heb ik nog effe te gaan :')

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:13

Grrr ik heb vandaag echt een badnailday!

Edit= Bed moest bad zijn ;) ben toe aan mijn bed haha
Laatst bijgewerkt door Miss_m op 20-10-11 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:19

Dat jullie allemaal problemen hebben met die crackle nagellak mijn opi doet het perfect! Op drooge en op 'natte' onderlaag :D

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:20

173 lakjes?! :oo Jeeeeeeeeetje

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:21

tante_trien schreef:
Goede tip Sabinee_ thnx!

Ik ben weer wezen shoppen.. zit nu op 173 lakjes in totaal, en wacht nog op een pakketje, zijn er geloof ik ook nog een stuk of 8. :o

ik moet uitkijken, anders haal je me nog in _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:27

Ja jij hebt helemaal een grote verzqmeling dq :D. Doe jij trouwens gelnagels zuiver voor jezelf zetten of heb je ook klantjes?

Pfff ik moet echt gaan slapen, mn wekker staat weer om 4.45, maar ben echt niet moe. Zucht.. Wordt weer een zware dag morgen!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:40

Ooh ook wel zo slim om te zeggen mijn crackle is van opi! =:)

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:50

Ik ga geen 14,- uitgeven voor OPI nagellak..
Heb hele simpele van de Mooi!.. Kost 4,95 en ik ben
er tevreden mee voor die prijs ;)

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:58

173?? Hier worden ze nu al hysterisch en ik heb er 27 ofzo
Zal ze morgen eens tellen.

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 01:25

Ik heb net deze besteld
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb wel aan mezelf beloofd dat ik nu wel wat lakjes die nieuw en ongebruikt in de kast staan verkocht moeten worden.
Ik zal morgen even een foto uploaden, misschien kan ik er hier nog iemand blij mee maken :D

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 03:35

Deze 13 lakjes mogen WEG naar een nieuwe eigenaresse, wie kan ik er blij mee maken? :D

Afbeelding

De lakjes van Catrice zijn nieuw, en mogen weg voor €2.
De lakjes van Essence zijn voornamelijk nieuw, alleen de babyblauwe, paarse en matt topcoat zijn 1x gebruikt. Mogen weg voor €1.

Als je ze allemaal wilt maken we een leuk prijsje natuurlijk :D

Edit: Tijdens het verkleinen en uploaden zijn de kleuren iets vertekend, kan de foto's ook in originele grootte pb'en natuurlijk :)

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 07:56

IK HEB BELANGSTELLING!! :D
ik stuur je NU een pb!

scientifica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 08:45

Ik heb nu de no 55 Let's get lost van Essence op, die vind ik echt zo gaaf. Werkt ook geweldig voor water marbelen trouwens.

Vidalyssa: die blue years eve is echt stoer! Hebbenhebben!