[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tijgerr91

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 13:09

Wist het ook niet zeker maar dacht dat uierzalf altijd best wel heftig was :o , ik gebruik altijd bephanten, is me aangeraden door de artiest dus ga er van uit dat dan dan goed :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 13:23

Vaseline lijkt me net slecht, heb al vaak gehoord dat dat kleur uit je tattoo trekt.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 13:33

Ik heb ook uierzalf gebruikt.

bellow2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 14:01

Toen ik 1 1/2 maand geleden een afspraak wilde maken bij Joy was haar wachttijd tot januari 2012. Nu is ze van
18-24 november gast artiest bij Needle-Art in Gorinchem, en daar heb ik nu een afspraak staan. En het kan dus eerder nu en Gorinchem is voor mij veeeeeel dichterbij dan Joure :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 15:39

Yasmine schreef:
Vaseline lijkt me net slecht, heb al vaak gehoord dat dat kleur uit je tattoo trekt.

Klopt, heb ik ook vaak gehoord. En t zou best kunnen kloppen als ik naar 2 eerdere tattoos van me kijk :) mn 1e 2.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 16:05

Ik vind vaseline ook vreselijk stugge en dikke zalf, niet prettig. :n

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:19

Wauw Yasmine wat een mooie tattoo!

Iedereen hier over de pijn bij de ribben, ik wil daar ook een Tat, maar ik wacht nog zowiezo een half jaar, als ik jullie allemaal zo hoor, dat het pijn doet, weet ik zeker dat het bij mij pijnlijk gaat worden :') aangezien mijn ribben verder uitsteken en niet normaal staan (10 gebroken ribben) brr, aan de pin wil ik nog niet denken :P

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 23:22

Bedankt ginouque! Voor de pijn moet je echt niet laten, hoor. Bij mij duurde het zetten een uurtje en eerlijk gezegd was dat zo over. Het is even doorbijten maar dan heb je hem wel voor de rest van je leven :)

Gadverdamme, ik stapte vanochtend in de douche en mijn tattoo was 's nachts plots beginnen vervellen := Ik durf de velletjes er niet af te krabben want ik wil geen gaten in mijn tattoo, dus ik smeer maar vrolijk uiercrème en vanavond nog even afspoelen.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 08:14

Je moet ook inderdaad echt niet de velletjes eraf krabben hoor! :P

Vervelend he die velletjes! Haha :P Hij is wel mooi hoor :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 08:21

Hihi, bedankt :D Ik ben er nog steeds zo blij mee. Elke keer dat ik langs een spiegel loop, haal ik mijn shirt omhoog om hem te kunnen zien :P

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 12:05

Ja ik wil het idd ook met schaduwen, maar ik vraag me af hoe omdat het 3 aparte tekens zijn, en toch weer een geheel hahaha, lastig hoor.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 12:12

ginouque schreef:
Wauw Yasmine wat een mooie tattoo!

Iedereen hier over de pijn bij de ribben, ik wil daar ook een Tat, maar ik wacht nog zowiezo een half jaar, als ik jullie allemaal zo hoor, dat het pijn doet, weet ik zeker dat het bij mij pijnlijk gaat worden :') aangezien mijn ribben verder uitsteken en niet normaal staan (10 gebroken ribben) brr, aan de pin wil ik nog niet denken :P

Zo pijnlijk vond ik mijn ribben eigenlijk niet.

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:23

@ Eshaa, als ik jou was zou ik gewoon mijn tattoo artiest even vragen hoe hij het in zou vullen. Vaak wordt het dan het mooist!

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 17:36

@ ayasha, gelukkig. Bij mij gaat t denk ik wel pijn doen, kan het nu al niet hebben als iemand me te hard vast pakt of tegen bepaalde dingen aan sta :P
Maar dat houd me niet tegen!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:50

Danique_G schreef:
Is de wachttijd dan zo lang dat je de afspraak maanden van te voren moet opgeven? Of het is het alleen zo bij Low Voltage Ink?

beter op tijd boeken
bij mij zitten de zaterdagen al vol tot midden december bv, en ik ben pas een paar maanden open
laat staan shops die al meer naam en faam hebben opgebouwd..

bevriende collega zit geheel 2012 ook al vol

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:57

Jeetjemina! Ik belde om m'n tattoo te laten bijwerken en kan gelukkig volgend weekend al. :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 23:15

Marshaha schreef:
Danique_G schreef:
Is de wachttijd dan zo lang dat je de afspraak maanden van te voren moet opgeven? Of het is het alleen zo bij Low Voltage Ink?

beter op tijd boeken
bij mij zitten de zaterdagen al vol tot midden december bv, en ik ben pas een paar maanden open
laat staan shops die al meer naam en faam hebben opgebouwd..

bevriende collega zit geheel 2012 ook al vol

O jeetje.. Dan plan binnenkort maar een afspraak voor volgend jaar!
Heeft u ook een website van uw shop? Ik weet namelijk nog niet waar ik het wil laten zetten

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:02

Uw? Ik ben een jij hoor, ben 28 lentes oud :-)
Www.pointblanktattoo.nl of zoek me op Facebook of Hyves, daar staan meer foto's op dan op de site

Voor afspraken andere dagen overdag zit ik pas een maand vol hoor, avonden weer wat langer. Het is enkel de zaterdag die mega populair is

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 11:34

leuk om te horen dat het zo goed gaat marshaha! staan ook erg mooie dingen tussen +:)+

maandag mag mn vader zn verjaardagscadeautje laten zetten :D en hij heeft echt niks door, denkt nog steeds dat ie bij mn moeder gaat kijken haha

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 11:51

Nog 4 weken dan mag ik ook weerrrr :D

Joanne, wat gaaf zeg van je vader! Ik neem wel aan dat hij het zelf ook wil? :+

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:43

ja, ik opperde dat vorig jaar al maar toen zei mijn vader, dat kan niet want ik heb 4 dochters. 2 daarvan waren mijn pleegzusjes (nichtjes) helaas zijn die een aantal weken geleden zonder het mijn ouders te melden definitief terug vertrokken naar hun biologische vader en is er ruzie gekomen... terwijl mijn ouders altijd hebben gezegd dat als ze dat wilden ze wilden helpen... en kun je nagaan het is begonnen om... GELD. mijn oom wilde financieel bijstaan als de oudste 18 werd (aangezien mijn ouders dan geen vergoeding meer zouden krijgen van jeugdzorg) en toen puntje bij paaltje kwam was ie ineens kwaad op mijn ouders met alle toeters en bellen... maar goed datn is de toelichting haha

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:52

Op de ribben..... :')
De een vind het wel pijnlijk, de ander niet (maar dat is met alle plaatsen denk ik wel).

Die van mij (op de ribben), doet het goed, hij is bijna niet vervelt, alleen in de roos, en hij ziet er netjes uit gelukkig :D En de plekjes waar het as inzit, zijn ook nog helemaal mooi..

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:38

Ik heb vandaag gedroomd dat ik een afspraak had gemaakt voor het zetten van een tattoo.. :')
Het is vast een hint!

souL1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:58

niks op je tat smeren, laat de natuur zn werk doen...iig dat heb ik gedaan en mijne ziet er beter uit dan bijna die van iedereen die ik ken die n tattoo heeft :/

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:24

souL1991 schreef:
niks op je tat smeren, laat de natuur zn werk doen...iig dat heb ik gedaan en mijne ziet er beter uit dan bijna die van iedereen die ik ken die n tattoo heeft :/

Ik smeer er normaal ook niets op.
Maar soms is het niet anders, ik heb bijvoorbeeld soms last van een heeeele droge huid.
Dus toen heb ik er toch 1x uierzalf op gesmeerd. Heeft je huid toch echt even nodig dan ;)
Heb dr ook alleen last van op mn armen, en benen. Verder niet, heel apart :P