[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:47

_karin_ schreef:
Het klinkt inderdaad alsof je nog wat denkwerk voor de boeg hebt. :D

Nou iedere keer denk ik: ja die wordt het als eerste. En dan een week later ga ik toch weer twijfelen. Ik wil ze allemaal wel, maar ik wil niet te groot beginnen!
Dus ik moet nu gewoon eens wat uit laten tekenen en dan eens beslissen welke de eerste wordt!
De ideeën zijn er, nu nog de keuzes maken :P

Joanne1987

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:49

ik begon gewoon groot dan is alles daarna een eitje _O-

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:50

Joanne1987 schreef:
ik begon gewoon groot dan is alles daarna een eitje _O-

Ik wil gewoon eerst kijken hoe het bevalt. Niet de pijn zeg maar, maar of ik niet te snel erop uitgekeken ben! Dus of ik het leuk blijf vinden! :)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:51

Magnummm schreef:
mlc schreef:
Nu snap ik het niet meer. wil je nu wel of niet je eigen naar laten tatoeëren?

Sorry, was beetje onduidelijk.

Ik wilde eerst die met diamantje. Maar dat vond mijn moeder té, voor de eerste keer. Toen stelde ze voor waarom ik niet mijn naam deed. Dat leek me ook wel wat ;) Dus toen heb ik besloten eerst voor mijn naam te gaan.. Zo duidelijk? :P

sorry, lijkt me duidelijk dat je het doet voor het hebben van een tattoo.....

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:53

Magnummm schreef:
mlc schreef:
Nu snap ik het niet meer. wil je nu wel of niet je eigen naar laten tatoeëren?

Sorry, was beetje onduidelijk.

Ik wilde eerst die met diamantje. Maar dat vond mijn moeder té, voor de eerste keer. Toen stelde ze voor waarom ik niet mijn naam deed. Dat leek me ook wel wat ;) Dus toen heb ik besloten eerst voor mijn naam te gaan.. Zo duidelijk? :P

Dat dik gedrukte stukje komt inderdaad heel goed overdacht en gemotiveerd over....
Ik zou er nog even een jaartje over nadenken.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:55

ivy_power89 schreef:
sorry, lijkt me duidelijk dat je het doet voor het hebben van een tattoo.....

Als jij dat denkt, mag je dat denken :)
Gelukkig ken ik mezelf beter en heb ik niet piercings om het hebben van piercings, geen paarden om het hebben van paarden, etc etc.
Ik wil er gewoon zoveel, dat ik niet weet waar ik moet beginnen! Snap niet waar je vandaan haalt dat ik het om het hebben doe.
Ik zeg alleen dat ik Tattoo A eerst wil. Daarna zei ik dat ik eigenlijk tattoo B wilde, maar dat mijn moeder dat té vond voor de eerste keer. Dus dat ik samen met mijn moeder besloten heb eerst voor tattoo A te gaan.
Is dat zo raar dan?! Dat het lastig kiezen is.. :7

Edit: lijkt me duidelijk dat ik in dit topic niet veel verder kom. Ik bedank voor de hulp. Verder zoek ik het zelf wel uit.. :)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:59

Ik wilde eerst die met diamantje. Maar dat vond mijn moeder té, voor de eerste keer. Toen stelde ze voor waarom ik niet mijn naam deed. Dat leek me ook wel wat ;) Dus toen heb ik besloten eerst voor mijn naam te gaan.. Zo duidelijk? :P[/quote]

sorry, lijkt me duidelijk dat je het doet voor het hebben van een tattoo.....[/quote]
Is daar wat mis mee?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:01

Het is mijn mening ;)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:03

ja dat snap ik, maar ik vraag wat er dan mis mee is om een tattoo te nemen omdat je graag een tattoo wil.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:03

ivy_power89 schreef:
Het is mijn mening ;)

Ik zeg ook dat je die niet mag hebben, you are free.
Maar ik zit eerlijk gezegd niet op mening van mensen te wachten. Ik neem een tattoo omdat IK dat mooi vind en niet omdat JIJ die mooi vindt of niet..
Neem aan dat jij ook geen tattoo neemt omdat je buurmeisje dat zo mooi vindt?
En ik zeg al, je mening mag je hebben. Maar ik ga mijn ideeën toch niet aanpassen aan jouw mening.

En dit is geen aanval, maar MIJN mening ;) :)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:04

Magnummm schreef:
ivy_power89 schreef:
Het is mijn mening ;)

Maar ik zit eerlijk gezegd niet op mening van mensen te wachten. Ik neem een tattoo omdat IK dat mooi vind en niet omdat JIJ die mooi vindt of niet..
En ik zeg al, je mening mag je hebben. Maar ik ga mijn ideeën toch niet aanpassen aan jouw mening.

Maak je niet zo druk joh, :(:) Je kunt hier toch makkelijk omheen? Is niet iets om weg te blijven uit een topic lijkt me :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:07

Magnummm schreef:
ivy_power89 schreef:
Het is mijn mening ;)

dan had je hier bij voorbaat al niet moeten posten... sorry... maar je mag best een tattoo om het willen van een tattoo, maar denk HEEL goed na over wat je wil, en niet 'omdat dat je ook wel wat lijkt'

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:08

Elma; ja dat klopt. Maar ik plaats een post en er komen alleen maar negatieve reacties op. Ik neem aan dat dit topic gemaakt is om tips te geven en ideeën op te doen. En niet om mensen hun voorkeuren af te kraken. Dan zeg ik daarna dat ik meerdere ideeën heb en waarom ik hier voor gekozen heb. En dan ben ik opeens ondoordacht en aan het twijfelen.
Volgens mij heb ik al honderd keer gezegd dat ik er nog goed over nadenk en dat ik eerst moet kiezen welke ik eerst wil! :)
Bedankt! :)

Joanne: volgens mij vroeg ik niet: en wat vinden jullie ervan? :+
Het maakt mij ook niks uit, maar volgens heb ik al een paar keer gezegd dat ik er goed over na denk. Staat er toch duidelijk..?!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:10

snap ik, maar je komt nog een beetje wijfelend over... is echt niet aanvallend bedoeld hoor (in ieder geval vanaf mijn kant). maar meningen van anderen worden toch wle gegeven ook al vraag je daar niet om ;) lees maar een sterug, sommigen zeggen letterlijk bij fotos van posters dat ze het lelijk vinden... je komt er niet onder uit haha

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:13

Joanne1987 schreef:
snap ik, maar je komt nog een beetje wijfelend over... is echt niet aanvallend bedoeld hoor (in ieder geval vanaf mijn kant). maar meningen van anderen worden toch wle gegeven ook al vraag je daar niet om ;) lees maar een sterug, sommigen zeggen letterlijk bij fotos van posters dat ze het lelijk vinden... je komt er niet onder uit haha

Nee dat heb ik in de gaten, haha :P
Maar ik twijfel niet over het nemen van een tattoo, maar over welke ik als eerste neem. Ik wil er meerdere, maar moet ergens beginnen. Dus de ideeën moeten uitgewerkt worden en dan is het een kwestie van 'ine mine mutte', welke het eerste wordt.
En nee, ik ga geen overhaaste beslissingen nemen. :) Gewoon op mijn gemak over na denken. Beetje googlen, tekeneningen laten maken, etc. :)
Dus dat komt wel goed!
Sorry voor de onduidelijkheid. Ik hoop dat voor iedereen nu duidelijk is dat ik NIET twijfel over het WAT voor tattoos of dat ik uberhaupt een tattoo neem, maar welke EERST en hoe die er PRECIES uit komt te zien :P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:15

mlc schreef:
Oh okay, nu snap ik 'm :P
Maar mag ik vragen waarom je eigen naam? Ik moet zeggen, ik zou daar na 1,5 dag al gek van worden. (maar natuurlijk is niet iedereen hetzelfde, maar het is meer zo van: denk je niet dat je dat zat word?)

Ik zit er over te denken om mijn eigen naam in het arabisch te zetten :) En dan staat mijn eigen naam voor het feit dat ik er mag zijn, dat ik belangrijk ben, dat ik me mag (en soms moet) laten horen :) Dat is mijn betekenis erachter

Zou het echter nooit in "leesbare" letters willen, dat staat me tegen :n En ik heb best veel met de arabische cultuur en vind de sierlijkheid van het alfabet heel mooi, vandaar mijn keuze voor arabisch :) Heb alleen nog geen idee hoe mijn naam er in het arabisch uitziet, dus als het lelijk is dan moet ik wat anders verzinnen :')

Toevallig mensen hier die arabisch kunnen schrijven? :))

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:18

Corelli schreef:
mlc schreef:
Oh okay, nu snap ik 'm :P
Maar mag ik vragen waarom je eigen naam? Ik moet zeggen, ik zou daar na 1,5 dag al gek van worden. (maar natuurlijk is niet iedereen hetzelfde, maar het is meer zo van: denk je niet dat je dat zat word?)

Ik zit er over te denken om mijn eigen naam in het arabisch te zetten :) En dan staat mijn eigen naam voor het feit dat ik er mag zijn, dat ik belangrijk ben, dat ik me mag (en soms moet) laten horen :) Dat is mijn betekenis erachter
Zou het echter nooit in "leesbare" letters willen, dat staat me tegen :n En ik heb best veel met de arabische cultuur en vind de sierlijkheid van het alfabet heel mooi, vandaar mijn keuze voor arabisch :) Heb alleen nog geen idee hoe mijn naam er in het arabisch uitziet, dus als het lelijk is dan moet ik wat anders verzinnen :')

Toevallig mensen hier die arabisch kunnen schrijven? :))

Jij verwoordt het heel mooi! :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:18

Waarom je twijfelend overkomt is omdat je eerst aangeeft een diamant gewild te hebben, vervolgens komt moeders met een ander idee en geef je hier de indruk dat je dan zoiets hebt van "doe mij die dan maar".

En in dat geval zou ik zeggen, denk nog eens even een jaartje na over wat je nou precies ZELF wil.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:20

Goof schreef:
Waarom je twijfelend overkomt is omdat je eerst aangeeft een diamant gewild te hebben, vervolgens komt moeders met een ander idee en geef je hier de indruk dat je dan zoiets hebt van "doe mij die dan maar".

En in dat geval zou ik zeggen, denk nog eens even een jaartje na over wat je nou precies ZELF wil.

Ik snap je punt, was misschien niet helemaal tactisch verwoord ;)

En nogmaals; ik loop er al tijden over na te denken. En ik ben er ook BIJNA zeker van. Dan weet ik zeker dat die het eerst wordt. En dan een week later wil ik toch liever die andere eerst.
Mij hoor je ook niet zeggen dat ik 100% zeker van de zaak ben, in ieder geval wel grotendeels. :)
Stap 1 is nu ideeën opdoen verder
Stap 2 is het laten tekenen
En stap 3 is kiezen
Stap 4 is het laten zetten.

Dus ben er voorlopig nog niet :P

Edit: woordje vergeten

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:37

Pff wat een gedoe allemaal... :?
Als dat meisje toch lekker haar naam wilt, nou lekker haar naam laten tatoeeren! Heb niet echt het idee dat ze zoiets heeft van ik heb gister bedacht dat ik een tattoo wil dus morgen laat ik hem zetten.

En waarom moet die betekenis voor iedereen toch altijd zo beladen zijn? Ik ken iemand die het visje Nemo op haar been heeft.. Tja,, ik vind het oerlelijk, maar als zij er toch blij mee is?
Vind het echt erg banketstaaf dat iemand zich voor het eerst meld hier en zich gelijk zo moet verantwoorden, ongeacht wat je mening is over haar tattoo!

Meid denk er maar goed over na wat je wilt en lekker laten zetten hoor! ;)

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:53

je moet idd gewoon lekker zelf weten wat je op jou lichaam zet toch zolang jij maar 100% erachter staat :D

en smaken verschillen gelukkig wat de ene mooi vind vind de ander weer verschrikkelijk en dat is maar goed ook anders zouden we met zijn alle hier met de zelfde tattoo lopen :+

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:53

zou wel makkelijk zijn ;)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 23:28

Emmaa schreef:
Jamaar huh, je wilde toch Fighter op je pols? Of ben ik scheel? :D

Uuhm nee dat was ik niet :D

Ben btw gezakt -O-

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 07:09

Der lopen ik wt niet hoeveel mensen op aarde met hun eigen naam.
A jela drinken bent en politie.vind je weten ze in ieder geval hoe je heet haha
Als dat mooooi vind vooral doen toch.
Ik kreeg klavertje 4 voor me verjaardag van iemand die tatoeerde het lijkt op 1 sticker uit de kouwgom ballen automaat

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 08:37

LinsxDot schreef:
Der lopen ik wt niet hoeveel mensen op aarde met hun eigen naam.
A jela drinken bent en politie.vind je weten ze in ieder geval hoe je heet haha
Als dat mooooi vind vooral doen toch.
Ik kreeg klavertje 4 voor me verjaardag van iemand die tatoeerde het lijkt op 1 sticker uit de kouwgom ballen automaat

jeetje, dat is echt zuur zeg! Heb je een foto?