Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:03

Fanneke: mooie tijd! Helemaal goed dat je je eigen record verbeterd hebt :D Hoeveel km was het?

Marjoleintje: leuk joh een nieuwe auto :D Wanneer kan je hem ophalen? Of duurd dat nog even?

Bom: mijn vriend heeft niet zulke fijne ervaringen aan het verwijderen van een verstandskies. Zijn verstandskies moest er ook uit bij de kaakchirurg omdat hij scheef groeide en een andere kies anders in de weg zat. Maar bij mijn vriend hadden ze een zenuw geraakt, volgens mij met de verdovingsspuit waardoor hij nog wel een halfjaar met een half verlamde lip/mond heeft gezeten. Je zag er opzich niks van dat zijn mond scheef hing ofzo maar hij had gewoon helemaal geen gevoel in een deel van z'n lip en kin.
Ook een keer zaten we bij de Mac een hamburger te eten en toen liep er saus langs z'n kin. Maar dat had hij dus helemaal niet gevoeld dus dat moetst ik tegen hem zeggen :P
Maar hopen dat het bij jou vriend/man beter gaat! Bij lang niet iedereen hoeft niet complicatie op te treden maar het risico is er altijd.
M'n vriend moet z'n andere verstandskies er waarschijnlijk dit jaar ook uit hebben maar daar zit hij nu al tegen op :P

Wenk: wat knap joh dat je die jury cursus doet. Volgens mij kon vroeger iedereen jurylid worden want af en toe heb ik een jurylid die mij jureerd waarvan ik me afvraag of die ooit wel eens op een paard hebben gezeten :P Bijv. van die wat oudere mannetjes.

Angela: sterkte! Vervelde situatie zeg!!

Sakkia: fijn dat je nog geen last weer van hartkloppingen gehad hebt. En ook goed dat je nog geen sigaret meer hebt aangeraakt ;)

Ik heb mijn rondje van 5 km weer gelopen vandaag. T ging wel goed, t miezerde een beetje maar dat vond ik niet erg.

Ojee, gaat het weer vriezen? Net nu ik weer wilde gaan rijden!
Mijn paard heeft vorige week z'n jaarlijkse inenting gehad en omdat hij daar vorig jaar nogal heftig op reageerde heeft de dierenarts hem nu in z'n bil geënt. Maar nu reageerde hij ook weer heel heftig op de enting dit jaar. Z'n benen werden helemaal dik en hij liep best erg kreupel. Uiteindelijk de dierenarts er weer bij gehad en die heeft hem pijnstilling + antibiotica gegeven. Volgend jaar moet hij preventief al een bepaald geneesmiddel krijgen voor de inenting zodat dit niet weer gebeurd.
Maarja al met al heb ik weer een week niet kunnen rijden, das wel balen. En helemaal nu het dus weer gaat vriezen!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:13

Esther, volgens Erwink Krol :roll: wat het vriezen dat er gaat komen een speld in een hooiberg. Dat zei hij gisteravond bij het 8 uur journaal. Maar goed.... het kan wel 's ochtend een hele gladde speld zijn ;)

Wat een nare ervaring met jouw vriend en zijn kies. Vooralsnog gaat het hier goed, wang is wel een stuk dikker dan gister. Nummer 2 gaat er volgend jaar uit, die ligt ook horizontaal en groeit tegen de andere kies. Hij heeft er nu al zin in _O-

Verder viel het me reuze mee, meestal vindtie zichzelf heel sjielugh maar de nachtverpleging hoefde niet ingeschakeld te worden :D

Sas, leuk een iPhone4 :j Nieuw speeltje ;)

Dames, ff gekke vraag: past een Pinokkio zadel of Pannenkoekzadel op een Tinker? Dochterlief is eind februari jarig en we wilden haar een zadel kado doen, had ook de Barefoot Kids gezien, heel mooi maar ook wel prijzig vergeleken bij de andere zadels, dusss..... iemand ervaring? Zie overal dat ze voor shetjes geschikt zijn, Fan, misschien toch jou peerdke leasen :P

Pebblesther

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:28

Bom: nou fijn dat het bij jou vriend dat goed is gegaan met de kies :D T lijkt mij geen pretje. Die van mij hoeven er gelukkig allemaal niet uit en zijn er ook al door.

En lastig om te zeggen of zo'n pinokkio of pannekoek zadeltje op een tinker kan. Je zou zeggen dat zo'n pannekoekzadel er wel op moet passen want dat is eigenlijk alleen maar een soort van shabrak met handvat en beugels en dat buigt wel mee. Maar misschien dat een pinokkio zadel wel te klein is voor een tinkerrug.
Ik vind dat er altijd zo grappig uit zien van die pannekoek of pinokkio zadels. Bij ons in de zadelkamer hangt er ook een, zo grappig tussen alle andere dressuurzadels heeft ook dit zadel z'n eigen stang waar hij op ligt :P

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:32

Moet je deze zien, die kun je toch geen zadel meer noemen _O- _O-

Afbeelding

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:32

Kan wel hoor Bom, zit niet echt een boom in die dingen. Zilfstar op Bokt heeft er 1 op haar Fries liggen zag ik van de week in een RIJ-ITP topic.

Thanks voor de bemoedigende woorden. Ik ben heel nuchter hoor, als ik het niet word is het vast geen leuke baan voor mij... ;)

Sak, morgen weer lopen, plannen is soms idd best lastig...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:36

Esther, da's toch geen zadel meer, da's een shabrak met stijgbeugels :P

Ik ga zo ff spieken bij Zilfstar. Heb zelf een Massimo Trail en da's ietwat te groot voor het meiske, klein beetje maar hoor ;) De zolen van d'r laarzen komen nog niet eens halverwege de zweetbladen :=

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 08:36

Goedenmorgen,

Geen idee of dat zou passen eens navragen in zo`n winkel waar ze dat soort zadeltjes verkopen..
Hierboven is toch geen zadel...?
Maar een barebackpack met stijgbuigels .

Verstandskiezen eruit laten brr moet er niet aan denken,gelukkig heb ik ze al niet meer maar ja 3 bij de kaakchirurg en 1 bij de tandarts was wel genoeg.

Tjee dat is schrikken van je paard pebblesesther helemaal opgeknapt nu?

Zo vanavond weer naar de sportschool ...en ik wil geen winter meer. ;(

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 08:49

Goodmeunung!!! :O

Ik wil ook geen winter meer scooby, ben toe aan het voorjaar! :j
@Bom, je mag haar best leasen hoor! Maar ze blijft wel in Delft staan! :D Nu ligt er op Fan een gewoon VZ zadel of een western. Heb het niet zo op die pannekoek, gaan die kids zo van glijen. Pinokio heeft een te klein zitvlak.
@Pebblesther, ik liep de 5km. ;) Vervelend van je vriend en de verstandskies. Bij mij is alles goed gegaan op één niet goed ingewerkte verdoving na. Beterschap aan je paardje :(:)
@SAK leuk iphone! Zijn leuke runners apps voor! :D
@Angela, doe het rustig aan :(:)
@Wenk, dat wordt nog steeds duimen dus! :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:21

Goedemorgen

Ik ga mezelf even een paar uurtjes bannen, heb een vreselijke inscanklus liggen die ik eigenlijk vandaag echt af wil maken.

Tot vanmiddag

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:01

Hoi hoi,
Ben ook week wakker :P
Twijfel of ik wat moet gaat eten voor t lopen, heb niet heel veel tijd, wat doen jullie meestal?

Ow bah, kiezen trekken, ik moet er denk ik ook een keer aan geloven..

Wel balen dat je paard zon last van de entingen heeft en hopen dat de vorst meevalt!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:09

Esther, hoe gaat 't met peerdke? Heftig hoor zo'n reactie.
Fan, dat wordt lastig met knollie, ff naar Delft. Als we hier de snelweg oprijden dan vragen ze al: zijn we er al bijna??? Pffff...
Goedemorgen Sas, en tot ziens ;) Lekker klusje te doen vandaag :D
Wen, duimen draaien nog steeds :j
Scoob, winter zou verboden moeten worden :(
Ruth, ik neem meestal een banaantje voor het lopen als ik 's ochtends ga.

Gister Zilfstar nog ge-pb-t en zij was erg tevreden of zo'n zadeltje. Heb nog even verder gezocht en zag dat ze er in 2 maten zijn, dus ik neem de grote. Weet nog niet welke, pinokkio, pico of bello. Lijken allemaal wel op elkaar. En dan wilde ik er een roze dekje onderdoen met Zorro erop geborduurd <3 Echt iets voor mijn meiske ;) En ja ik zal foto's plaatsen als ze erop zit. Nog even wachten want meiske is eind februari jarig. Eerst is mams jarig.

Mannetje gaat alweer beter, zwelling was gister erger dan vandaag, hij zit nog wel aan de Brinta-pap :9

Hoop vanavond ook even een half uurtje te kunnen rennen en nog even naar knolliebollie. Even koppie leeg na een dag 2 kids te hebben vermaakt :D Duck-tape, behangrollen, zwaailicht en fluit liggen weer klaar ;)

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:25

okee, neem ik wel een mandarijntje ofzo :)

gelukkig dat het al beter gaat, lijkt me echt niks!
en ben idd benieuwd naar een foto haha :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:26

Kan niet wachten op de foto's Bom <3
Sterkte SAK! :(:)

Ik moet mij eigenlijk ook bannen, moet overdracht schrijven :O

Zo hier schieten allerlei sirenes voorbij, klinkt niet goed :n

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:28

ben weer terug, was besst koud trouwens, maar evengoed lekker zonnetje, sommige bruggetjes was t nog wel opassen vanwege de gladheid := heb weer t schema aangehouden maar had t gevoel nog wel langer te kunnen :P net lekker gedouched en nu naar t werk!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:15

Goed zo Ruth, even lekker gelopen. En ook al had je meer gekund, toch aan het schema houden, zeker niet te hard van stapel lopen.

Dag Fan, wil je niet meer zien vandaag hier ;)

Foto's zal ik maken :j Denk dat ik er dan ook een roze halster bij doe, voel me net een Penny meisje maar dan wel bijna 37 jaartjes jong :o Ach alles wat ik vroegah niet heb gehad, dat krijgen de kids nu :=

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:33

hetbommeke schreef:
Foto's zal ik maken :j Denk dat ik er dan ook een roze halster bij doe, voel me net een Penny meisje maar dan wel bijna 37 jaartjes jong :o Ach alles wat ik vroegah niet heb gehad, dat krijgen de kids nu :=

Heel herkenbaar, daarom heeft Fanny ook 2 zadels :o zo leuk om die kids met dat westernzadeltje te zien <3 VZ zadel zat er al bij. Fanny heeft ook veel roze, babyblauw :o Ik denk dat ze de meest verwende shet is van alle shetten :')
Waarderen doet ze het niet, want ze gaat met die mooie roze spulletjes gewoon in de modder liggen rollen, hèt varken!

Toch even stiekem komen kijken, heb het druk maar niet met de overdracht. Collega is ziek en dan blijft er één over die alles moet doen. ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:35

Oh wat leuk Bom! Ben benieuwd naar de foto's uiteindelijk.. :D

Goed zo Ruth, lekker weer gelopen.

Fan, huphup aan de slag...

Ben net gebeld door W&Sbureau, maar kon niet opnemen, heb geprobeerd terug te bellen, maar ze nam niet op *zucht* gevoel erover is wel minder positief geworden hoor.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:46

hmm dat zou jammer zijn wenk...heb je ondertussen al weer wat gehoord?

leuk hoor penny meisjes spelen...hier alleen auto `s en stoere spellen helemaal niks roze helaas.

Lekker gelopen dus ruth ..fijn ,woon jij in alkmaar zelf?

Fanneke schreef:
Ik moet mij eigenlijk ook bannen, moet overdracht schrijven

En al klaar... :D

ik ga nog even buiten spelen is nu droog.
Even het paard van vriendin voor de kar knopen en even wat rijden.

Werkse voor ieder die werken moet.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:01

ruth91 schreef:
Hoi hoi,
Ben ook week wakker :P
Twijfel of ik wat moet gaat eten voor t lopen, heb niet heel veel tijd, wat doen jullie meestal?
Ik eet meestal even een broodje voordat ik ga lopen. Maar meer moet ik ook niet eten want dan krijg ik zijsteek.

Bom: ik ben benieuwd naar de foto's!

Wenk: ojee, ik hoop dat ze positief nieuws hebben.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:05

Nou, nieuws is redelijk positief. Het gesprek was goed, ze vonden me een pittige ambiteuze dame met verstand van zaken en veel inzicht. Die ambitie is een kleine twijfel bij ze, maar mijn persoonlijkheid past wel goed bij het bedrijf. Morgen krijgen we een definitieve terugkoppeling.

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:10

Hey dames!

Heb voor vandaag alweer een aardige wereldreis gemaakt, van huis naar Ruinen, naar broekhuizen, nu in Assen...
Gister nog even 5 km gelopen, had helaas wat last van kleine pijntjes... Nou ja, maar weer even iets rustiger doen.
Wel gister heerlijk paardgereden! Knollie liep weer heeel fijn! Mijn roze wolkje blijft nog even!

@Pebble Mijn verstandskies is er inmiddels een jaar of 5 geleden uitgesneden en sinds die tijd heb ik geen gevoel meer in de rechterkant van mijn tong.... Met regelmaat bijt ik deze tot bloedenstoe open... gelukkig voel ik er niets van! Is waarschijnlijk ook met de verdoving een zenuw geraakt.
@Bom sterkte voor je man, gelukkig knapt hij alweer op!
@Wenk hoop op positief nieuws voor je!
@Iedereen die ik vergeten ben... Sorry!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:23

Judith: Oke dat is ook niet prettig! Bij mijn vriend was het eerst ook maar de vraag of het gevoel ooit weer terug zou komen want bij sommige mensen blijft het altijd verdoofd.
Maar bij hem kwam het na een jaar stukje bij beetje weer terug met tintelingen.

Wenk ben benieuwd naar de terugkoppeling morgen. Vind dit al wel redelijk positief nieuws.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:27

Ik ook. Ik heb als 'mijn' terugkoppeling laten geven dat mijn ambitie niet lag in "the american dream: van secretaresse tot eigenaresse' maar vooral in het optimaal presteren in mijn functie en het verder ontwikkelen van mijzelf binnen die functie.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 15:19

WenK schreef:
Ik ook. Ik heb als 'mijn' terugkoppeling laten geven dat mijn ambitie niet lag in "the american dream: van secretaresse tot eigenaresse' maar vooral in het optimaal presteren in mijn functie en het verder ontwikkelen van mijzelf binnen die functie.
Goed gezegd! Je bent serieus ambitieus! Het is ook nooit goed he?! ;)

scooby09 schreef:
Fanneke schreef:
Ik moet mij eigenlijk ook bannen, moet overdracht schrijven

En al klaar... :D

Nee :D ben wel begonnen :D Maar er komt weer van alles tussendoor. Collega komt kletsen, directeur die niet weet waarom hij geen emails krijgt, bokken, heb het hastikke druk! :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:29

Nou ben ik de hele dag vraag niet online geweest en nog heb ik het niet af :n
Morgen nog even verder, maar wat vandaag af moest, is ook af. Morgen nog een verslag af typen en hopen dat ik ook aan de rest van de klus toekom, maar ik hem maar tot 14.00 en ga dan weer in bespreking :n
Maar heb ik het voor vandaag ook wel weer gehad eigenlijk hoor :o
Ben echt moe en heb pijn in mijn ouders, veel te lang en veel te veel achter de pc gezeten. Dat is toch ook wel weer een nadeel van het niet meer roken hoor, ik ga ook niet meer een paar keer per dag even naar buiten :n en dan moet ik mezelf er wel toezetten om even een loopje te maken anders zit ik gerust de hele dag in mijn kamer hoor :o Niet goed natuurlijk.
Maar goed het is nu half 5 dus ik ga lekker naar huis!!
Morgen weer een dag.
Oh zie net dat ik morgen om 09.00 uur ook al mijn eerste overleg heb, *zucht* ben echt de managementassistente met de meeste afspraken volgens mij :D