Marjoleintje: leuk joh een nieuwe auto

Bom: mijn vriend heeft niet zulke fijne ervaringen aan het verwijderen van een verstandskies. Zijn verstandskies moest er ook uit bij de kaakchirurg omdat hij scheef groeide en een andere kies anders in de weg zat. Maar bij mijn vriend hadden ze een zenuw geraakt, volgens mij met de verdovingsspuit waardoor hij nog wel een halfjaar met een half verlamde lip/mond heeft gezeten. Je zag er opzich niks van dat zijn mond scheef hing ofzo maar hij had gewoon helemaal geen gevoel in een deel van z'n lip en kin.
Ook een keer zaten we bij de Mac een hamburger te eten en toen liep er saus langs z'n kin. Maar dat had hij dus helemaal niet gevoeld dus dat moetst ik tegen hem zeggen

Maar hopen dat het bij jou vriend/man beter gaat! Bij lang niet iedereen hoeft niet complicatie op te treden maar het risico is er altijd.
M'n vriend moet z'n andere verstandskies er waarschijnlijk dit jaar ook uit hebben maar daar zit hij nu al tegen op

Wenk: wat knap joh dat je die jury cursus doet. Volgens mij kon vroeger iedereen jurylid worden want af en toe heb ik een jurylid die mij jureerd waarvan ik me afvraag of die ooit wel eens op een paard hebben gezeten

Angela: sterkte! Vervelde situatie zeg!!
Sakkia: fijn dat je nog geen last weer van hartkloppingen gehad hebt. En ook goed dat je nog geen sigaret meer hebt aangeraakt

Ik heb mijn rondje van 5 km weer gelopen vandaag. T ging wel goed, t miezerde een beetje maar dat vond ik niet erg.
Ojee, gaat het weer vriezen? Net nu ik weer wilde gaan rijden!
Mijn paard heeft vorige week z'n jaarlijkse inenting gehad en omdat hij daar vorig jaar nogal heftig op reageerde heeft de dierenarts hem nu in z'n bil geënt. Maar nu reageerde hij ook weer heel heftig op de enting dit jaar. Z'n benen werden helemaal dik en hij liep best erg kreupel. Uiteindelijk de dierenarts er weer bij gehad en die heeft hem pijnstilling + antibiotica gegeven. Volgend jaar moet hij preventief al een bepaald geneesmiddel krijgen voor de inenting zodat dit niet weer gebeurd.
Maarja al met al heb ik weer een week niet kunnen rijden, das wel balen. En helemaal nu het dus weer gaat vriezen!