Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:41

En als ontbijt met iets anders gaan ontbijten? Brinta, havermout, muesli? En dan met sojamelk? Of als je dat niet lust dan kan je ook soja melk met fruit en havermout of muesli door de blender gooien! Proef je er niks meer van maar vult het wel. Of ipv soja melk sinaasappelsap er door heen? Ik probeer minder brood te eten de laatste tijd haha.

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:44

Heb het er ook niet voor over, brood is ook goed voor je, zonder kan ik niet leven.
Ik eet 's ochtends wel eens havermout, heerlijk, maar ook wel melk dus ik doe het gewoon af en toe.
Heb niet het idee dat het veel uitmaakt.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:44

Muesli lijkt me wel lekker.. maar ik heb echt geen idee wat sojamelk is haha. :o
En s'ochtends eet ik by the way ontbijtkoek, en alleen s'middags op school brood en thuis vaak geroosterd of pistolletjes ofzo.

romeoluver

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:51

Geen brood meer eten heb ik er nou niet voor over hahah O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:52

Maar ontbijtkoek zit ook veel suikers in. En brood is helemaal niet zo goed voor je hoor, zeker het meeste brood niet. Ja speltbrood en volkoren maar 90% van de mensen eet dit niet.. En daarnaast is het wel energie ja, maar ja dit kan je uit zoveel halen. Ik ben ook gek op brood en eet ook het liefste 6 broodjes op een dag en doe dit ook vaak, maar ik probeer nu toch regelmatig 2 boterhammen (minstens) te vervangen voor een smoothie met havermout/muesli of gewoon havermout met rozijntjes en kaneel en soja melk. :9

Sojamelk is niet gemaakt van koemelk maar van planten.

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:54

Volkoren? Volgens mij eet ik dat...

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:54

Hier alleen maar volkoren, als ik wit brood ga eten eet ik een brood per dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:55

Dan moet er wel echt volkoren bij staan, want de meeste mensen eten gewoon bruin al dan niet donkerbruin brood maar de kleur van 't brood zegt echt totaaaal niks..

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:00

Staat gewoon volkoren op, kun je ook wel proeven.

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:03

Ik lees net wat op internet over ene Pantothen. Kent iemand dat??

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:06

volgens mij eten wij ook volkoren. :j
en dat er in ontbijtkoek veel suikers zitten maakt me eigenlijk nietzoveel uit haha. :P

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:20

Ik ga morgen eens om muesli. Heb de laatste tijd gewoon geen zin meer in ontbijten, ben brood eten 's morgens gewoon beu. :') Dus ga de kans grijpen om eens iets anders/beters te proberen!
En sojamelk hebben we ook in huis, dus dat kan er ook wel bij. Best leuk, eens iets nieuw doen. :P

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:26

Muesli lijkt me lekker O:) misschien dat ik er ook wel een keer voor kijken.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:42

Ik heb het boekje daytox besteld, ben heel erg benieuwd! Gaat over gifstoffen etc, alleen al wat je van je kleding aan gifstoffen binnenkrijgt.. Maar er staan ook recepten in en yogaoefeningen. Ik doe nu zelf sinds kort Gyrokinesis voor een gezond lichaam en geest.. Het is in ieder geval fijn!

Mijn huid gaat echt best wel wauw, ik keek vandaag in de spiegel en dacht echt wow nog even en ik durf echt met mn haar volledig uit mijn gezicht haha. Mooie glans, niet zo'n vette maar een gezonde :D

Ik ben dus blij! Straks even proberen er nog van af te blijven als ik zo ga douchen haha.

Die Herbalism is trouwens heel fijn van Lush, volgens mij werkt dat echt, zit ook bijna niks chemisch in. En heb nu de enzymion moisturizer van Lush, smeert en ruikt lekker. Is ook speciaal voor de wat vettere huid. Ben zelf erg tegen de parabenen die erin zitten, maarja verder is het natuurlijk spul en werkt het bij mij goed! Gebruik het alleen overdag. Snachts stip ik alleen de onzuiverheden aan met de CHI puistjesstick.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:43

Mooi dat je huidje nu zo mooi is MaartPaard, haha. :D

Ik heb nu alleen 3 rooie vlekjes op m'n voorhoofd, maar die zijn gelukkig goed te camoufleren met wat make-up. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:48

Ik heb nu 3 grote vlekken, niet echt puisten maar ik weet niet wat 't is.. Heel raar. En verder veel littekentjes en zo. Net gestoomd + maskertje + crème opgedaan dus op zich is het redelijk rustig. Hopen dat het morgen ook nog zo is! Zo maar even nieuwe kussensloop om doen ook nog. Verder ga ik lekker een make-up loos weekje doen ook.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:55

Rebeccaa schreef:
Ik heb nog een cadeau bon liggen voor bij de shs voor een totale gezichtsbehandeling.. maar ik durf er niet goed heen want ik schaam me voor m'n gezicht :o

Ja idd gewoon gaan. Die mensen zijn wel wat gewent :J Misschien bevalt het wel heel goed en wil je er wel vaker naar toe.

Mijn huid is ook weer bleh.. ben blij dat ik een goeie concealer en foundation heb anders zou ik de deur niet uit gaan :=

Lush hoor ik ook wel goeie verhalen over. Volgens mij is het echt een 'snoepjes' winkel en wil je alles wel mee nemen. Helaas geen Lush in de buurt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:58

Dan ga ik morgen toch eens een keer bellen.. ik moet sowieso echt een keer gaan want m'n wenkbrauwen zijn echt lelijk nu haha. Vind 't doodeng, maar ik ga 't gewoon eens doen!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:09

ladyisabelle schreef:
Hier alleen maar volkoren, als ik wit brood ga eten eet ik een brood per dag.

Ja hier ook ;) Volkoren vult tenminste lekker. Ik ga niet voor ontbijtkoek, daar zitten inderdaad veel suikers in en daar heb ik geen zin in. Ik eet trouwens ook regelmatig speltbrood, vult nog beter en vind ik ook erg lekker :D

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 12:26

Speltbrood, dat is toch... 'ander' brood dan normaal zegmaar? Ik mag geen brood en melkproducten éigenlijk, van brood krijg ik bij teveel eten suikerziekte. Merk wel dat, als ik het gewoon helemaal níet eet, mijn huid aanzienlijk beter word. Ben nu op de ergste dag van mijn ongesteldheid en ik heb écht geen overdreven kraters op mijn hoofd. :D Ik zweer bij Daktarin, vrij fel middel maar écht mijn redding!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 12:29

Eva, ik ga daar ook eens naar kijken. Denk morgenavond even. Volgens internet vallen de kosten trouwens best mee. Tientje vind ik niet veel voor zo'n product. Ben benieuwd of ik het kan vinden en of het werkt :D

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 12:32

Zeker doen! :) Voortijd even je huid schoonmaken met (lauw)water, afdrogen en aanbrengen, beetje inmasseren en ik zag al vrij snel resultaat! :) Ik heb 'm bij de DA drogist gehaald, moet hij gewoon te vinden zijn, desnoods even vragen. :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 12:34

DA hebben wij niet in Uden, maar wel in Wageningen geloof ik. Ga morgen wel even kijken bij de Etos en Kruidvat, daar zullen ze het vast ook hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:58

Wageningen heeft inderdaad een DA :)
En anders zou je ook nog gemakkelijk naar Bennekom kunnen fietsen haha

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:37

Mijn huidje is redelijk rustig vandaag.
Pukkel naast m'n mondhoek is praktisch weg, juist nog een korstje erop. En gisteren was het nog zo'n kanjer. :P Verder wel nog veel kleine oneffenheden en vlekjes. Maar daar kan ik voorlopig wel mee leven.
Ik eet ook meestal volkoren brood denk ik. Of in ieder geval geen wit brood of van dat heel donker. Vroeger at ik niet liever dan wit, maar daar moet je inderdaad veel van eten voor je een beetje gevuld.