Altijd een grote mond, maar als het op zulke dingen aankomt, laat ik het liever aan een ander over.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SAKKIA schreef:Hangt er vanaf wat de rede isHoe moet ik een niet zo leuke mededeling doen aan mijn chago collega? Vraag het me de hele morgen al af, het gaat echt om niks, maar zij is het er vast helemaal niet mee eens en is nogal licht ontvlambaar

Hup schat, ga maar lekker fietsen, is goed voor je. Amsterdam ligt niet zo heel ver van Schiedam, als je een beetje door fietst met windje mee. 
liss schreef:gaat iemand zaterdag ook de plantsoenloop in Groningen doen??
(straks komt de veearts ook), en ik begin nu toch wel weer erg te twijfelen om me op te geven... De laatste duurloop ging nou niet bepaald dat je zegt me gemakkelijk af...

Nu de moeilijkheid: paard aangepast beweging geven, of toch zijn eigen zin doorlaten drammen, een eigenschap die vroeger enorm in zijn voordeel heeft gewerkt, kan ik nu toch niet ineens ombuigen naar dat hij zijn beide benen op de grond moet houden?)
Angela_ schreef:Ik zag dat ik gemist werd! Ik ben nog steeds niet echt aan het lopen met mijn enkel, en nu ben ik ook nog eens geveld door griep. Helaas!
Verder heb ik het best druk met dingen regelen voor ons nieuwe appartementje.
20 minuten aan één stuk gelopen!
80+ en autorijden? Geen combi
liss schreef:SAKKIA schreef:Liss waar woon jij precies?
Ik heb Imd hier trouwens ook al heel lang niet meer gezien
Noordhorn

Zo jammer. Zaterdag heb ik een wedstrijd met de muziek en komt de kerstmuziek, daar hoef ik niet echt voor te oefenen thuis dus dan hoop ik wat meer te kunnen lopen en wat minder muziek te maken
Bekend hoor... Maar het is mij mee gevallen wat je inlevert aan conditie (vrijwel niets). Niet te druk om maken en weer lekker lopen als het past...
Meer nog dan op de repetitie, want dan heb je vaak ook nog wel rust of moet je wachten op anderen, thuis speel ik altijd gewoon door