Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:00

Ja, heb het nog steeds niet gezegd dom he, kan ik maar beter wel doen want dan ben ik er maar weer vanaf. Maar ik ben bang voor de reactie. Soms ben ik zo'n watje :+
Altijd een grote mond, maar als het op zulke dingen aankomt, laat ik het liever aan een ander over.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:49

SAKKIA schreef:
Hoe moet ik een niet zo leuke mededeling doen aan mijn chago collega? Vraag het me de hele morgen al af, het gaat echt om niks, maar zij is het er vast helemaal niet mee eens en is nogal licht ontvlambaar :=
Hangt er vanaf wat de rede is :+

Je batterijtje laat lekker op WenK +:)+
Is het poezekind toch ergens goed voor SAK, lekker kroelen :D

Manlief op de fiets sturen? _O- Hup schat, ga maar lekker fietsen, is goed voor je. Amsterdam ligt niet zo heel ver van Schiedam, als je een beetje door fietst met windje mee. :+
Maar wat nog hilarischer is: hij rijdt met mijn gele peugeotje 107 met dit weer, over de A4. Hoop maar dat hij er niet vanaf is gewaaid :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:50

Batterijtje is afgelopen weekend goed opgeladen en blijft nu deze week in ieder geval aardig stabiel. Hoop dat ie zaterdag nog wat op wil laden en dan zondag niet te veel leegloopt met werken. Dan heb ik maandag weer training van mijn werk en daarna les en dan dinsdag weer een lekker kort dagje werken.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:22

liss schreef:
gaat iemand zaterdag ook de plantsoenloop in Groningen doen?? :)

ik zit er nu weer ernstig over te dubben... Eigenlijk zou ik wel gaan, maar toen kwam een strandrit in Schoorl inzicht, maar mijn paardenbeest loopt niet helemaal goed ;( (straks komt de veearts ook), en ik begin nu toch wel weer erg te twijfelen om me op te geven... De laatste duurloop ging nou niet bepaald dat je zegt me gemakkelijk af... }:0
Ga jij wel, Liss?

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:09

ja ik wel, wordt de 2e keer
vind 'm wel zwaar, door die heuvels kan je niet goed in je ritme blijven

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 15:43

Wel een uitdaging iid, die heuvels ;) :j

Ik wil vanavond nog ff gaan hollen, lesje van Renate doen. Nu eerst knolhobbelen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:45

Liss waar woon jij precies?

Ik heb Imd hier trouwens ook al heel lang niet meer gezien :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:47

Ik zag dat ik gemist werd! Ik ben nog steeds niet echt aan het lopen met mijn enkel, en nu ben ik ook nog eens geveld door griep. Helaas!

Verder heb ik het best druk met dingen regelen voor ons nieuwe appartementje.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:49

Imd is idd rustig!!
In Groningen heuvels? Waar??? :D

(veearts is geweest en verteld dat paardenbeest nu echt naar z'n leeftijd moet gedragen, hij is 23 maar hij doet alsof hij stukken jonger is, alleen zijn pootjes kunnen dat niet zo goed meer aan.. ;( Nu de moeilijkheid: paard aangepast beweging geven, of toch zijn eigen zin doorlaten drammen, een eigenschap die vroeger enorm in zijn voordeel heeft gewerkt, kan ik nu toch niet ineens ombuigen naar dat hij zijn beide benen op de grond moet houden?)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:51

@ Liss, ik keek even in je profiel, maar wat een onwijs leuke welshpoownie hebben jullie!!! :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:07

Nu kan ik heel bijdehand vragen of jouw paard maar 2 benen heeft Mirk, maar ik doe het niet hoor :D O:)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:52

doe maar niet nee :oo :D

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:01

Angela_ schreef:
Ik zag dat ik gemist werd! Ik ben nog steeds niet echt aan het lopen met mijn enkel, en nu ben ik ook nog eens geveld door griep. Helaas!

Verder heb ik het best druk met dingen regelen voor ons nieuwe appartementje.

balen van die enkel, Angela! Misschien enerzijds fijn dat die griep er nu bij komt, en niet nadat je volledig herstelt zou zijn.. Aan de andere kant kan ik het me ook wel voorstellen dat je er al met al er behoorlijk van baalt! Sterkte en beterschap en natuurlijk succes met de regeldingen van jullie apparement!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:06

balen Angela! :(:)

Pfff, het laatste half uurtje op het werk is ingegaan. Heb niet veel energie vandaag. Al ga ik straks wel mijn rondje lopen, die 5km aan stuk moet er maar eens van gaan komen. Volgens Evy nog 4 lessen! *\o/*

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:01

Zo lesje 24 zit erop en weer een mijlpaal bereikt. *\o/* 20 minuten aan één stuk gelopen! :D
Zat bijna op de motorkap van een bejaarde, ja als hij gas los laat, terwijl ik wil oversteken, dan denk ik, dan ik mag lopen. Ik gaf harde klap op de motorkap en stopte hij. Ik had hem niet lopend kunnen ontwijken. :n 80+ en autorijden? Geen combi :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:32

Balen Angela!

Goed zo Fanneke! Rare oude man!

Heb gelukkig lekker gereden met Lis vanavond, want hier thuis is het bal, met sommige mensen valt gewoon niet makkelijk te leven...

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:57

SAKKIA schreef:

Noordhorn

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:58

Mirkim schreef:
@ Liss, ik keek even in je profiel, maar wat een onwijs leuke welshpoownie hebben jullie!!! :j

:D dank je!
echt een prinsessenpony...alleen gedraagt ze zich niet als prinses :Y)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:50

liss schreef:
SAKKIA schreef:

Noordhorn

Crisis ook al zo dichtbij :D

:wave:
trouwens, ik ben zooooo druk dat ik gewoon niet aan lopen toe kom :n Zo jammer. Zaterdag heb ik een wedstrijd met de muziek en komt de kerstmuziek, daar hoef ik niet echt voor te oefenen thuis dus dan hoop ik wat meer te kunnen lopen en wat minder muziek te maken

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:59

Dat had ik een tijdje terug Sak, jammer is dat he?

Ga vanavond weer lekker lopen... :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:02

ja ik kom er gewoon echt niet aan toe. Gisteren was het bijna half 9 toen ik klaar was met de dingen die echt even moesten. Toen kwam Arjan thuis en die gaat ook al om half 10 weer op bed, dus die wilde ik ook nog wel even spreken. Vandaag ben ik wat eerder vrij en ga ik even het huishouden doen, omdat ik dus morgen en zaterdag ook muziek heb, kom ik er dan niet aan toe.
Misschien dat ik dan vanavond na het eten nog even tijd heb, maar ik gok zo maar van niet, en dan nog pak ik liever even mijn bugel :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:03

:j Bekend hoor... Maar het is mij mee gevallen wat je inlevert aan conditie (vrijwel niets). Niet te druk om maken en weer lekker lopen als het past... :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:04

Nee denk dat dat ook wel een beetje meevalt en je zult verbaasd staan kijken hoeveel conditie gekrijgt als je intensief een muziek instrument bespeelt, zoals ik dat nu doen. Als ik een uur heb gespeeld dan voel ik dat echt wel :j Meer nog dan op de repetitie, want dan heb je vaak ook nog wel rust of moet je wachten op anderen, thuis speel ik altijd gewoon door ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:06

Nah, m'n 'ademconditie' was ik niet zo bang voor, dat bouw je ook heel snel weer op. M'n spieren waren mijn zorg. Die heb ik ook de eerste keren weer even voorzichtig opgepakt, maar verder viel het me heel erg mee, heb er geen last van gehad verder. Met 3 weken lopen was ik weer lekker op niveau.

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:12

Ik zit pepernootjes te eten, moet ik er vanavond (yes, nieuwe schoenen proberen :D ) weer aflopen :=