[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calimero_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 16:20

Welke webshop kun je het beste navelpiercings weg halen?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:01

Ben bij mijn peetoom en peettante geweest (Doen tattoëren en piercen) en gaan binnenkort een keer kijken of er een 2e tongpiercing voor kan. Ligt aan het aantal aders? Vertelde mijn tante? Heb er geen verstand van hoor :D Ze vond het wel tof om te horen dat ik een 2e durfde hahaha! Maar bij mij 1e tongpiercing heb ik nergens last van gehad trouwens! :) Geen dikke tong, makkelijk kunnen praten enz. Zie er alleen tegenop dat ik dan in het begin 2 lange staafjes heb! Pff, als ik nu alleen al een groter bolletje heb dan heb ik het idee dat ie achter mijn keel in schiet. Maar dat zit tussen mijn oren.

@ Calimero: Geen idee. Als ik nieuwe moet hebben dan ga ik naar de shop zelf :) Wel wat duurder, maar dan weet ik wel dat ik goed spul heb ;)

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:17

Ik zit erover te denken een helix te laten zetten, ik weet alleen niet in welk oor.. Ik heb nu in mijn rechteroor twee gaatjes en een traguspiercing, links 3 gaatjes. Suggesties? :D

Calimero_ schreef:
Welke webshop kun je het beste navelpiercings weg halen?

Een paar pagina's terug staan volgens mij een aantal sites waar je piercings kunt bestellen.

Maaike_VR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 16:57

hallo,

zat gister te tijfelen over een 2e oorpiercing,
vandaag toch gedaan, heb een helix!
en ik voel er niks van :+

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:08

Super, hopen dat het zo goed blijft gaan!

Ik wil zoo graag mijn staaf weer in (industrial) Maar de gaatjes genezen niet zo snel, en ben de studs toch zo onderhand wel zat..
Geduld is een schone zaak O:)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:31

perdjes schreef:
Ik weet alleen dat DramaQueen 2 tongpiercings achter elkaar heeft. En volgens mij was ze er wel heel blij mee.
:j
Afbeelding

ze zitten kaarsrecht aan de bovenkant alleen is mijn voorste veel te lang dus die is afentoe aan t stoeien met mn andere _O-

heb de centjes om mn anti tragus te zetten maar ik wacht ff tot het warmer word, kraakbeen + kou = rode oren en veel pijn :=

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 01:11

Dan heb ik nog even een vraag: ik heb een tijd een tongpiercing gehad (sinds november 2008) maar begin dit jaar kreeg ik er last van. Hij werd dik rondom het staafje; ik heb de piercer gebeld welke me adviseerde te spoelen met speciale mondspoeling van Oral B en een ruimer staafje. Hij had er overigens ook nog nooit van gehoord.. Dit hielp niet dus ik ben naar de huisarts geweest. Die heeft gevoeld en gekeken en er zat inderdaad wat bindweefsel omheen maar het was niet dramatisch en hij vond het ook niet zorgwekkend. Toch heb ik besloten om 'm eruit te halen.

Ik heb stiekem wel een beetje spijt :') Het is nu zo dat er nog een zichtbaar plekje zit, zowel boven als onderop mijn tong, waar de piercing gezeten heeft maar het bindweefsel is een groot deel afgenomen en er zit niet echt meer een bultje in. Ik vraag me af of ik 'm eventueel opnieuw zou kunnen laten zetten? Voordat ik bij de - niet zo heel aardige :+ - piercer aanklop :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 01:38

Er zit nog steeds bindweefsel. Erdoorheen piercen kan aardig pijnlijk worden. Of er een mogelijkheid is om eromheen te piercen kan alleen bekeken worden door de piercer zelf.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 02:12

Ik heb de mijne ook overnieuw laten zetten, de eerste was dicht na een operatie.
De tweede moest helaas door het bindweefsel heen aangezien er verder geen goede plaats was. -O-
Het was wel even stroever en er was meer kans op zwelling werd er gezegd, dat ik dat in overweging moest nemen.

Aangezien de eerste keer een piece of koek was... heb ik het wel gedaan, het deed niet meer pijn dan de eerste keer. Eigenlijk even weinig, alleen ging die er wel wat moeilijker (langzamer) doorheen.
Van de zwelling had ik de tweede keer ook bijna geen last, maar ik heb sowieso erg weinig last van zwellingen bij ingrepen e.d. Dus dat kan ook aan mijn lichaam liggen. :')

maar bij jou kan dat dus anders zijn... ik zou het goed in overweging nemen, zeker omdat je de eerste er met een reden uit hebt gehaald :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:47

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:18

ah dat is zo lief! en ik ben nog wel helemaal makeup loos daar haha :D ohhh zo gaat t toch wel weer kriebelen een md bij mij.. :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:23

haha jij hebt volgens mij geen make up nodig. :D

Hier was het ook aan het kriebelen en toen stond ik daar ent oen dachtk "ah what the hell waarom ook niet _O-"
Viel me een stuk beter mee dan de laatste MD's die ik heb laten zetten :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:55

*kriebel kriebel* wil t toch wel proberen, ik wacht ff de sollicitaties af en ik denk dat ik er daarna 1 in mn hand laat zetten :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:57

:D Dat lijkt me écht een pijnlijke plek _O-

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 00:05

hehe, eindelijk m'n ouders overtuigd. Ik mag een industrial laten zetten! :D Krijg hem zelfs voor kerst ^^

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:59

Ayasha schreef:
:D Dat lijkt me écht een pijnlijke plek _O-

ik wil em dan of op mn vinger maar het liefst tussen mn wijsvinger en duim, dat velletje :j maar dat is best een onhandige plek :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 14:02

:oo := Awtch! :')
Jij weet ook wat je wil DQ _O-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 14:11

pijn lijkt me best meevallen eigenlijk :P eigenlijk wil ik veel eerder mn antitragus! mjah ik neem t risico niet in de winter :=

Afbeelding
vinger (ik wil hem dan in mn middelvinger en iets naar beneden :') )

Afbeelding
hand :D

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:42

Ik ga vrijdag me navelpiercing laten zetten :D
Ik bedel er al sinds de zomer om, en me ouders dachten dat ik het mischien wel zou vergeten,
maar nee, het gaat nu gewoon echt gebeuren ook ..
Ik vind het wel spannend, ik ben echt bang dat ik daar vollan ga liggen huilen, haha :o
Is er iemand van jullie die het heel erg pijn vond doen, of juist helemaal niet?

Ik denk dat ik maar gewoon niet kijk, me muziek hard aan zet, en dan ergens anders aan ga denken.
Komt het vast wel goed toch :D
En als het pijn gaat doen, achja, even doorbijten dan maar, heb er daarna toch veel plezier van. :D

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:53

DQ; Mijn nicht heeft hem ook op dat velletje zitten tussen de duim en wijsvinger en volgens haar is ie pijnloos kwa zetten :j
Cool zo die 2 tongpiercings :D Liet het net aan mijn vriend zien (je foto) en hij trok maar een raar gezicht en zei 1tje is wel genoeg anders kom ik dadelijk met 2 aan het worstelen :')

karlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:32

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje over het zetten van een microdermal piercing.
Ik heb een nikkelallergie en mijn navelpiercing is er in het verleden tot 2x toe uitgegroeit.
Op dit moment heb ik een goude navelpiercing en deze blijft wel zitten (wel een redelijk dun stukje huid).

Nu wil ik graag een microdermal piercing op mijn pols.
Deze wil ik dan laten zetten in het goud zodat mijn lichaam de piercing niet weer afstoot.
Weet iemand of dit mogelijk is voor een microdermal?

alvast bedankt!

Groetjes, Claudia

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:33

MD's kunnen enkel in titanium gezet worden. Nikkelallergie is normaal gezien geen probleem bij titanium. Ik kan titanium iig probleemloos verdragen en hoef een CS oorbel alleen maar vast te houden om al uitslag te krijgen. :\

karlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:50

Bedankt voor je reactie Ayasha.
Ik las inderdaad op internet dat titanium geen probleem moet zijn.
Ik ga het gewoon proberen!
Waarschijnlijk morgen samen met mn zusje :D

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:20

Haluw,

Ik heb een vraagje, ik heb nu een maand mijn tongpiercing maar het "spiertje" stukje huid onder mijn tong blijft gespannen en lichtelijk irriteren.
Met bijvoorbeeld mijn tong naar achter buigen, dat stukje huid ;)
Is dit nog irritatie van de piercing wat moet wennen of is het toch niet goed?

Op zijn vroegst kan ik pas woensdag naar de piercingwinkel voordat die langskomt ;)

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:48

Heb net 2 nieuwe tongpiercingballetjes gekocht, 1tje met een blauw steentje en de andere met een doorzichtig steentje. Was een actie, 2 stuks voor 7,50 ipv 20 euro. Dus dat is mooi mee genomen! Heb er ook meteen een korter staafje in laten zetten nu zit er een 18 mm in.

Marcha, drukt het onderste balletje tegen je tongriem aan? Kan zijn dat het onderste balletje te groot is. En het daardoor gaat irriteren.
Ik kreeg door mijn grote balletje een blaar onder mijn onderste balletje, ben toen terug gegaan en heb een klein acrylballetje erop zitten. En nergens meer last van.