Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:41

Oei Bom, das niet gezellig thuis dus. :(:)

En je hebt een "thuis" zo nodig om de wereld aan te kunnen, geloof me, weet er alles van helaas...

Ik heb trouwens gewoon in joggingbroek en t-shirt (wel hardloopshirt) met korte mouwen gelopen, was warm zat... :j

Winged, het is juist heerlijk weer!!

Hardlopen met iets verkoudheid vind ik ook altijd wel lekker, doe dan altijd wel rustig aan, niet te gek. Heb altijd het idee dat ik dan meer lucht krijg en de slijm sneller oplost.

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:52

:wave:

Wilde vanavond ook nog gaan maar het net het eten op en alles weer aan kant, dan zou ik pas rond 9 uur kunnen gaan en dat is me een beetje te laat eigenlijk :o Morgen maar dan

Bom dat is niet leuk zeg :n :(:)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:50

hallo!! Hier ben ik weer! Ik ben vandaag net terug gekomen van 12 dagen Turkije! Tuurlijk heb ik me ook uitgesloofd daar in het fitnesszaaltje! Vanmiddag alweer naar fysio geweest, dit ging lekker! Donderdag weer en a.s. donderdag voor het eerst onder begeleiding in een groep hardlopen! Ik ben benieuwd hoe dit gaat!

Ik zag leuke kleding van de AH voorbij komen, dus daar zal ik eens op onderzoek uitgaan!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:05

@Brittkitt, dat is balen zeg van je Nike, het is niet goedkoop.
@KDS, met een verkoudheid mag je lopen, maar als je koorts hebt, wordt het sterk afgeraden, zie http://www.dehardloopkrant.com/fysiek.php?page=91

Pfff wat een weer vandaag! Was superlaat thuis, dus zit nu maar op de bank met laptop, naast mijn vriendje die het Nederlands Elftal zit kijken. Kan ik rustig bijlezen! :=

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:15

Ik ben net terug van het strand. Erg lekker gelopen :D

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:17

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:25

Jaan81 schreef:
@Mandyy: Kan toch nooit kwaad om een lesje nog een keer te doen?

Nou, vanavodn wordt m niet; last van mn rug. Gister anderhalf uur zonder zadle over strand gedabberd en gevlogen met paard en vandaag ook al erg fanatiek tikspelletjes meegedaan met de kids tijdens de gymlessen en schoot toen ff verkeerd....Balen!!!
Hopelijk ist morgen minder; wil ff rondje door t bos en stukje duinen gaan doen...

Nee, maar het is pas de eerste les. Voelt als falen als ik dat al niet eens aan kan. :o

Sterkte met je rug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:40

Mandyy: zware benen zijn heel normaal op het einde, ik zou gewoon lekker doorgaan met les 2. Enne, ik was in het begin kapot na een halve minuut hardlopen. Ik ben dan ook begonnen met een schema van een halve minuut hardlopen (lees: 6/7 km per uur) en 3 minuten wandelen. Schaam je dus vooral niet! En bedenk je vooral: Ik loop tenminste hard, al die anderen die met hun dikke reet en een zak chips iedere avond op de bank liggen niet. Dus een dikke pluim voor jou!

Ik heb net sprinttraining gehad, wat is dat toch met mannen, die het niet kunnen hebben als een vrouw harder gaat? :+ Donderdag clubkampioenschappen, ik ben benieuwd!

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:52

en wat nu als je hardloopt en daarna met je dikke reet en een zak chips achter de laptop kruipt :P , best lekker hoor :+

Maar even zonder gekheid, had gisteravond volleybaltraining en vanavond hondentraining, morgenochtend maar weer even hardlopen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:55

Meiden morgen ga ik de HA bellen voor mijn ingegroeide teennagel. WIsh me Luck want ik heb het nodig. Zal tegen hem zeggen dat ik beter alvast van te voren kan gaan liggen :+
Heb een serieuze nagelfobie :o Kan echt niet tegen bloed bij nagels e.d. maar omdat het nu nog niet ontstoken is, ga ik maar nu......... Dan weet ik dus niet of ik deze week nog wel kan gaan lopen :? Heb er verder ook geen ervaring mee :n

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 07:50

:(:) Sakkia, sterkte vandaag.

Lucht is hier iets geklaard, poezebeest zijn we nog steeds kwijt |( Gisteravond tijdens het rondje met de honden haar geroepen maar ik hoor niets, bij diverse garages en schuren staan luisteren, maar helemaal niks nakkes nada :n Onze kat is ook een keer 10 dagen weggeweest en die kwam terug met een gebroken poot. Nu heeftie nog maar 3 pootjes en daar vangtie muizen, vogels en kikkers mee. Ik hou mezelf maar voor dat ze nog wel weer aan komt waaien.

Vandaag wat stijf van mijn training gister, nou heb ik zowiezo wel dat ik 's ochtends stijf mijn bed uitkom. Zal wel de ouderdom zijn :o

Gisteravond mijn peerd voor het eerst met dubbele lijnen gelongeerd, hij liep erg mooi maar vond vooral het wenden van links naar rechts wat eng omdat hij dan een van de lijnen over zijn billen voelde. Achter zijn billen de lijn doen, was helemaal geen optie. Maar we gaan braaf oefenen, dan went 't vanzelf. Heeft ook een aantal keren balkjes gestapt en gedraafd, had er 3 achter elkaar neergelegd. Ben best trots op mijn paardje dattie dat zo oppikt <3

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:33

Komt idd vanzelf Bom... :j Leuk hoor, zo lekker bezig zijn...

Sterkte Sak... Brr....

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:28

Sterkte Sakkia :(:)

Heb net les 5 gelopen, 1x 2 minuten en 3x 3 minuten, vond het vrij heftig.. *schaam* :o
Maar ik blijf gewoon doorgaan, wil straks wel die 5km achter elkaar door kunnen lopen :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:29

Nou ik moet nog bellen hoor, dus vandaag zal het wel niet meer worden denk ik en ik wil graag ook aan het einde van de dag omdat ik niet weet hoe goed of slecht ik daarna auto rijden kan en ik wil natuurlijk wel aan het werk :+

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:40

* ik ben trots op mezelf modus aan*

Vanmorgen om 07.15 ben ik gaan hardlopen, zo stijf als een hark (40+ he :o ) mijn bed uitgevallen en met een glaasje yomild op 6 km gelopen om de hei heen, gem. snelheid lag laag want ik vond het maar zwaar vanmorgen, 8,8 km/h....

Sinds deze zomer heb ik steunzolen voor o.a. mijn heup. Die dingen zijn 40 gr. per stuk en mijn "gewone" zolen maar 10 gr. per stuk. Het gevolg is dat ik het idee heb dat ik hele zware voeten heb en de belasting zal ongetwijfeld anders zijn dan zonder die steunzolen...

Maar goed, dit was de laatste training voor zaterdag!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:51

Pff, lijkt wel of ik alleen maar zwaarder word van het hardlopen.. ;(

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:57

Goed hoor Sjuutje!

xMendy, dat kan... :j Je kunt ook beter meten dan wegen...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 09:58

Nou vrijdag om half 5 mag ik me bij de HA melden, dan pas, ja dan pas, maar dat is niet erg hoor :')
Mooi aan het einde van de dag en voor het weekend, zit ik ook niet met het werk :n

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:12

WenK :(:) Bom :(:)

Sakkia, veel sterkte met je nagel... :j

Ik ban zaterdag en maandag niet gaan lopen. Vanvond weer bij de club! Het wordt ook weer steeds koeler, wel lekker hoor! :)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:33

Succes Sakkia met je nagel .. krijg je wel verdoving dan ?

Ik heb gisterochtend in de motregen gelopen .. Een uur achter elkaar 8,3 km gelopen .. dus de gemiddelde snelheid lag lager dan normaal maar liep op open velden met harde wind, had nog energie over, dus toch proberen om de volgende keer een klein stapje harder te gaan .. :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:53

Mijn HA kennende niet :+ Mar eerst maar eens kijken wat hij gaat doen :j Hoop het wel, met mijn nagelfobie :+ Hoop ook echt dat ik mag gaan liggen :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:54

Netjes toch wel die 8,3 in een uur :j Doe het je denk ik nog niet na hoor :o

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 11:37

Dreeetje schreef:
Ik heb gisterochtend in de motregen gelopen .. Een uur achter elkaar 8,3 km gelopen .. dus de gemiddelde snelheid lag lager dan normaal maar liep op open velden met harde wind, had nog energie over, dus toch proberen om de volgende keer een klein stapje harder te gaan .. :)

Netjes hoor!

Ik loop ook altijd met een hoop wind langs de dijken en dat scheelt wel enorm!

Vanavond ga ik echt mijn rondje uitbreiden en dan wordt het 6,7 km lopen! Hoop dat het in 1x gaat lukken!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:20

Sakkia, jij hebt toch de nike+ sensor met ipod touch 3e generatie? Heb je daarvoor nog een apart dingetje nodig voor aan je Ipod?

Heb nu die armband en die sensor en zit erover te denken om een Ipod te kopen, 3e generatie bij Bol voor 170 euro. Maarrrrrr heb ik dan nog zo'n ontvangertje nodig voor aan mijn Ipod?

En verder nog steeds geen poezebeest terug. Geflyerd hier gister, Amivedi ingeschakeld maar nog steeds niets :n Kan me hier zo ongelukkig door voelen |(

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:32

Nee hoor die heb je niet nodig :n De Nike + zit al voorgeprogrammeerd in de Ipod :j Je hebt dus alleen de sensor voor in je schoen nodig :j