[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:27

ik zelf heb deze tattoo s niet hoor

ik heb ze voor iemand anders gezocht die nog wat bij ze naam tattoo wil

ik zelf vind die eerste wel super gaaf maar ja past niet bij mijn styl wat ik op me lichaam heb
wil wel in 1 styl blijven zodat ik niet her en der wat anders heb

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:15

Hallo

Ik zou heel graag de naam van mijn paard op mijn pols willen laten tatoeëren in Arabische tekens maar hoe kom ik nu op de juiste vertaling? Ik heb het via google vertaalt maar ja is dat het juiste.
En waar kan ik nu zo een ontwerp laten maken want de naam alleen is ook zo kaal.

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:47

kers schreef:
Hallo

Ik zou heel graag de naam van mijn paard op mijn pols willen laten tatoeëren in Arabische tekens maar hoe kom ik nu op de juiste vertaling? Ik heb het via google vertaalt maar ja is dat het juiste.
En waar kan ik nu zo een ontwerp laten maken want de naam alleen is ook zo kaal.

zo zit ik ook, wil graag en een aparte taal de naam van mijn paard onder elkaar op mijn rug maar zit er een beetje mee dat de vertalling niet meer klopt als je de stukjes onder elkaar zet volgens mij :Y) of ben ik nou dom.

maar ben dus ook wel benieuwd naar een goei vertaalmachine

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:48

Jeddah schreef:
Hier is ie dan! Toch onder vlaggen! Ik ben er MEGA blij mee :j In het echt is ie mooier, omdat ie natuurlijk rond met de arm loopt lijkt ie op de foto wat vervormd ;)

http://pic20.picturetrail.com/VOL66/846 ... 525933.jpg

ik zie dat jij ook op emmercompascuum komt waar laat jij je tattoo's zetten als ik vragen mag :)
Laatst bijgewerkt door Mars op 07-09-10 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote gehaald

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 11:30

@ Kers en V_lalala, vertaalmachine zou ik niet aanraden, je kan beter naar iemand toegaan die die taal kent om te vragen hoe je het moet schrijven. Eventueel voor de zekerheid vragen aan meerdere mensen (just in case iemand grappig denkt te zijn). Dan weet je iig zeker dat het klopt wat je op je laat zetten, voor het nergens op slaat (vertaalmachines naar het engels slaan vaak al nergens op, laat staan arabisch of iets)

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:29

Voor België raad ik Bodydesign in Gent aan. Echt prachtige tattoo's!
Ze hebben hun eigen site (www.bodydesign-gent.be), maar ook een facebookpagina. Ook heeft Tanne van Bodydesign in 1000 zonnen meegewerkt aan 4 reportages over tattoo's. (deze zijn nog op youtube te vinden).
Ze hebben wel een wachtlijst, maar dat vind ik enkel in hun voordeel spreken!

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:51

@ V_lalala een aantal pagina's terug heeft Jeddah gepost dat ze haar tattoo's in Emmen laat zetten.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 14:38

Jeddah fijn dat je er zo blij mee bent :). Er zal vast een mooie betekenis achter zitten.
Zelf hou ik niet zo van "platte" zwarte tattoo's omdat zelf bij mij het een keer mislukt is nl.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:25

Biebabeloeba schreef:
Ze hebben hun eigen site (http://www.bodydesign-gent.be), maar ook een facebookpagina. Ook heeft Tanne van Bodydesign in 1000 zonnen meegewerkt aan 4 reportages over tattoo's. (deze zijn nog op youtube te vinden).

Leuk dat deze genoemd wordt, want die had ik ook al op het oog. Al heel wat positieve dingen over gehoord, dus ik ga er zeker eens informeren. Bodydesign staat momenteel op nr 1 :j

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 22:33

Laatst bijgewerkt door Mars op 09-09-10 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's uit quote gehaald

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 23:13

ok ook toevallig dat ik hem dan vind

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 08:29

Shantal, ik kom hem steeds vaker tegen.
Deze is volgens mij op een schouder en met schaduw, dat heb ik dan weer niet.
Orgineel is die ook met hoorntje maar ik wilde het hoorntje toen niet en nu kom ik hem overal zonder tegen.
Van de ene kant vind ik dat niet zo leuk, van de andere kant is het een compliment dat veel mensen hem mooi vinden, toch.
Mijn laat ik alleen opnieuw doen hij is een beetje vaag na 12 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:35

Hoe ben jij dan aan het origineel gekomen, aangezien je het hebt over met hoorntje? Als het iets is wat makkelijk te vinden is, dan kan het natuurlijk snel zo zijn dat iemand het leuk vindt en ook bedenkt zonder hoorntje te willen. En ach er zal altijd wel iets van verschil in zitten, ook wel een compliment dat er meer mensen zijn die jou idee ook delen :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:44

Yasmine schreef:
Biebabeloeba schreef:
Ze hebben hun eigen site (http://www.bodydesign-gent.be), maar ook een facebookpagina. Ook heeft Tanne van Bodydesign in 1000 zonnen meegewerkt aan 4 reportages over tattoo's. (deze zijn nog op youtube te vinden).

Leuk dat deze genoemd wordt, want die had ik ook al op het oog. Al heel wat positieve dingen over gehoord, dus ik ga er zeker eens informeren. Bodydesign staat momenteel op nr 1 :j

Bodydesign is zeker goed! Mijn broer heeft er een tattoo laten zetten en die is goed gedaan. Maar toen ik zelf langsging was degene die mij ontving heel onvriendelijk en ben ik uiteindelijk naar ergens anders gegaan.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:47

idinn schreef:
Hoe ben jij dan aan het origineel gekomen, aangezien je het hebt over met hoorntje? Als het iets is wat makkelijk te vinden is, dan kan het natuurlijk snel zo zijn dat iemand het leuk vindt en ook bedenkt zonder hoorntje te willen. En ach er zal altijd wel iets van verschil in zitten, ook wel een compliment dat er meer mensen zijn die jou idee ook delen :D

Ik weet niet of dit het orgineel was maar mijn tattoo staat ook al 12 jaar en stond toen bij de artiest in een schrift waar tekeningen in stonden.
Ik weet natuurlijk niet of zijn tekeningen waren.
Veel verschil zit er niet het hoofd met vleugel en manen zijn hetzelfde, alleen ik heb geen schaduw.
Wel vind ik deze mooier gezet, maar hopelijk gaan ze hem mooier maken binnenkort.
Ik wilde eerst mijn enkel tattoo en wilde het niet met heet weer laten doen ivm zweten enzo omdat die op mijn buik op riem hoogte zit.
Komt nu in het najaar.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:07

ja ach het is maar hoe je het ziet dat er nog meer met die tattoo lopen ik persoonlijk vind dat helemaal niks
maar ik hou ook meer van unieke dingen die niemand anders heb
daarom ontwerp ik ook me eigen tattoo s zelf op 1 na dat was me eerste

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:04

Gister avond weer onder de naald gegaan!

Een uur na het plaatsen (slechte belichting savonds in badkamer:
Afbeelding

Vanochtend:
Afbeelding

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 21:23

mag ik vragen waar je die hebt laten zetten _lola_ ?

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 21:29

Mooi hoor, vooral door het kleurgebruik!
Alleen het middelste van de lotus lijkt niet helemaal te kloppen, of ligt dat aan mij..? :o

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 21:37

Erg mooi _lola_

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:27

inderdaad erg mooi lola!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 08:18

@jesito:
Ik heb het plaatje ook zonder schaduw en met wat kleine aanpassingen. Is een standaard plaatje die bij heel veel tattoo shops in voorbeeld boeken staat. Is ook zo op internet te vinden en bijna overal zonder hoorntje. Dat hij veel te vinden is wist ik vooraf. Heb er zelf voor gekozen omdat het idee me enorm aansprak. Als het dan veel voorkomt, tsja, snap dat jij het niet leuk vindt. Maar ik wist het en heb er toch bewust voor gekozen. Vond het belangrijker een tattoo te hebben die bij mijn idee past en ben erg blij dat dat gelukt is.

@lola:
Mooi gedaan, was het niet enorm gevoelig daar?

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:19

risje schreef:
@jesito:
Ik heb het plaatje ook zonder schaduw en met wat kleine aanpassingen. Is een standaard plaatje die bij heel veel tattoo shops in voorbeeld boeken staat. Is ook zo op internet te vinden en bijna overal zonder hoorntje. Dat hij veel te vinden is wist ik vooraf. Heb er zelf voor gekozen omdat het idee me enorm aansprak. Als het dan veel voorkomt, tsja, snap dat jij het niet leuk vindt. Maar ik wist het en heb er toch bewust voor gekozen. Vond het belangrijker een tattoo te hebben die bij mijn idee past en ben erg blij dat dat gelukt is.

@lola:
Mooi gedaan, was het niet enorm gevoelig daar?

Heb je er al ergens een foto van staan? Lijkt me leuk.

Toen was er hier 1 tattooshop, dus ben alleen daar geweest.
Tuurlijk verspreid zo'n plaatje zich, zeker nu met internet.
Ik heb mijn nieuwe tattoo ook van internet en gegarandeerd dat ik niet de enige ben die hem heeft.
Hij heeft wel het orgineel aangepast en ziet die er toch heel anders uit.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:42

Een paar pagina's terug staan foto's, bij mij staat hij op mijn rechter onderbeen. Zit nu op werk dus kan niet nieuwe foto plaatsen. Maar als je hyves hebt, voeg me gerust toe (risje-leira, schermnaam JO!!) Geldt ook voor anderen.

Mijn volgende tattoo bestaat voor de basis uit standaard plaatjes, maar wordt compleet aangepast op wat ik wil. Ergens volgend jaar wordt hij gezet, nu al met ontwerp bezig, dan weet ik zeker dat ik wat moois heb;-)

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:56

@ lola, ik vind hem erg schattig, al ben ik zelf niet zo'n fan van de kleuren.

Zaterdag ben ik dan eindelijk aan de beurt... Alleen nu is mijn beste vriendje ziek en die wilde ik zo graag mee hebben, zal je altijd net zien :(. Zit nu al in de stress, gewoon omdat hij niet met mij mee kan en ik dus alleen moet...