Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Montreux schreef:Strafmaat? wat heeft dat nu met aangifte doen te maken. Het is toch de bedoeling dat de buurjongen stopt met zijn gedrag! Kan je moeder geen aangifte doen? Als moeder van een minderjarige dochter lijkt me dat toch ook een optie???
Jolliegirl schreef:Ik vraag mij één ding af...
Waar is nu je buurjongen in het verhaal?
Heeft hij je nu al die tijd met rust gelaten? Zomaar opeens?
Of vermoed hij soms dat jullie er werk van maken. In een van je vorige posten zeg je dat hij van niets weet.
Jolliegirl schreef:Ik vraag mij één ding af...
Waar is nu je buurjongen in het verhaal?
Heeft hij je nu al die tijd met rust gelaten? Zomaar opeens?
Of vermoed hij soms dat jullie er werk van maken. In een van je vorige posten zeg je dat hij van niets weet.
Specials schreef:Ik lees al vanaf het begin mee,En sorry maar ik ga nu toch echt mn twijfels op tafel gooien.
Hoe in hemelsnaam kan het dat TS een topic aanmaakt op bokt en ineens word aan alles gewerkt, Alles gaat ineens in een stroom versnelling.
Als dr dan even "niets" gebeurt of het is even "rustig" dan loopt de moeder van TS weg dan wil ts weer dood en ga zo maar door.
Eerst kwam de buurjongen vaak , En nu ineens komt die niet meer?
Dan krijg je ook nog het verhaal dat je moeder je ineens over de "schuld" van geef, Dus heel bokt valt over die moeder heen en ts is weer zielig, Maar denk allemaal eens fatsoenlijk na , Een moeder zegt zulke dingen niet !
En moeder gaat al helemaal niet zeggen dat je "het stiekem lekker vond" en de politie al helemaal niet!
Uit eindelijk word dr ook geen aangifte gedaan, Terwijl je er toch vanaf wilt, Je wilt toch niet dat je buurjongen dit ook bij andere doet?
Maar toch geen aangifte doen?
Bovendien twijfel IK sterk aan de leefttijden waarop dit begonnen is..
Waarschijnlijk krijg ik nu een hoop boze pb's en noem het maar op maar IMO is dit erg aangedikt..
Specials schreef:Ik niet nee, Maar dr zijn mensen die veel voor aandacht doen..
trekpaardluf schreef:ik begin het ook een beetje vreemd te vinden. waaorm zou je voor zoiets geen aangifte willen doen??joehoe hij heeft wel ikweet niet hoelang je leven verkloot
Specials schreef:Ik vergeet een stukje waar in ik ook erg twijfel.
Namelijk het stukje waarin je post dat mensen van de hulpverlening zeggen dat je het voor de aandacht e.d. doet, Waarom zullen mensen die er in getraint worden zoiets zeggen?
Waarom willen die instellingen de Ts dan niet meer helpen zoals in 1 van der posten kwam,En die verpleegster(?) die ook ineens dr handen er vanaf haalde?