Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:31

Joh mijn sleutelbenen steken gewoon echt uit. Dat rijmt helemaal niet met die zwemband rond mijn navel :+

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:33

Owww maar dat heb ik ook heel erg SAKKIA, ik word heel mager tot aan mijn navel en hoe moet ik het zeggen. Mijn onderbuikje blijft dan gewoon zitten... :( Dat is echt niet lief... :Y)

Ik ben gewoon stevig eigenlijk... :j Wil best dat er paar cm af gaat, vind dat beter als de kilo's... Weeg liever 80 en goed in mijn vel als 60 en niet goed in mijn vel...

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:34

oh, ik heb respect voor jullie hardlopers. Ik moet ook gaan beginnen, want alles flubbert :+ door mijn 2 zwangerschappen kort achter, elkaar, maar ik kan me er niet toe zetten.

Hoe hebben jullie dat gedaan de eerste keer? Eerst met iemand anders gaan hardlopen?

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:36

Rendel, ik loop met Start2Run, dat is een programma dat je op je Mp3 kunt zetten en zij verteld je dan wat je moet doen en verzorgd ook de muziek. Ik vind dat zelf erg prettig lopen...

Ik loop trouwens alleen omdat toch iedereen een ander tempo loopt en daar heb ik dan last van.. Nu ik wat vaker loop zou ik een maatje wel leuk vinden... ( kan nu tenminste praten onder het lopen ahahhaha )

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:37

Zorgen dat je een goed schema hebt, wat muziek op je mp3 speler en goede schoenen :j
Schema van Evy zijn de meesten hier mee begonnen volgens mij :j

Smart daar heb je gelijk in :j
Maar moet zeggen dat ik me de laatste tijd steeds beter begin te voelen. Ik rook een stuk minder, eet geen kaas en varkensvlees meer en sport dus best veel :j

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:41

Klinkt goed Sakkia.... Wat eet jij zon beetje op een dag?

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:41

Dan moet ik eerst een MP3 kopen! :P heb ik niet :o
Ik zal eens op zoek gaan naar een goed schema wat bij me past en dan toch gewoon mezelf ertoe zetten om te gaan hardlpen.
Ik weet wel van mezelf als ik eenmaal ben begonnen, dan zet ik ook door, maar het beginnetje maken, pff

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:42

www.asics.nl

Kun je ook een schema laten maken naar jou wensen :j

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:44

Smart heb ik ook, nu kan ik tenminste lopen én praten haha! Afgelopen zaterdag met een vriendin gelopen, lekker rustig aan gedaan (hadden ook heel wat bij te kletsen). Toch loop ik liever alleen hoor haha :+

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:46

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:53

MamboBeach schreef:
tita schreef:
Morgen heb gister ook interval gedaan...weet niet precies hoeveel km heb al stukje gereden met de auto en vanmiddag de rest..teller staat nu op 2.7km :')

Voor de mensen met met gevoelige kuiten en scheenbeenklachten heb ik wat info voor jullie

Sport compression deze kousen zijn ook geschikt voor interval en zware trainingen zorgt ervoor dat afvoer van melkzuur en koolzuurgas extra zetje geven.
De kousen zijn uitermate geschikt voor lange vliegreizen :D

http://www.herzogsport.com

Ik ga ze bestellen want interval is een hel voor mijn scheenbeen en kuiten ik heb zo vaak kramp

Wat kosten ze?

rond de 70 staat op de site

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:05

Jeetje wat een geld.

Ik heb een nieuw trainingsschema aangemaakt op myasics, voor de 10 kilometer :j Wel lastig want nu moet ik de hele tijd zelf in de gaten houden hoe ver ik ben :+ Heb ook het gevoel dat ik helemaal opnieuw moet beginnen, dat vind ik niet zo erg hoor
Ik start met 8 x 3 minuten lopen en twee minuten wandelen tussen door :oo
Maar goed misschien is het wel goed want dan kan ik mijn basistempo ook wat omhoog gooien :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:14

Sakkia je hebt toch ook van S2R de 5-10 km? Waarom loop je daar niet mee? Hoef je nix bij te houden :j

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:25

Sakkia heb je alles goed ingevuld met name de hoeveelheid km die je achter elkaar kunt lopen en je gemiddelde snelheid.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:34

:j

Ja zal vanavond eens kijken. Moet even Utorrent downloaden denk ik :j
Mijn mp3 speler is niet meer helemaal goed maar ik twijfel nog steeds of ik een ipod zal bestellen :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:48

Voor nog geen 2 tientjes heb je een mp3 speler met 2 Gb, dacht bij Bart Smit. Geen apple welliswaar maar goed....

Collega van mij heeft er een van 2 Gb met schermpje (erg handy als je je les moet zoeken) voor 22 euri gekocht, ook bij Bart Smit.

Mocht het niet lukken, ik heb ze ook voor je.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:54

Ja I know, maar ik wil er eentje die ik ook op een dockingstation kan zetten, voor mee op vakantie straks ;)

Heb even even gekeken bij Bart Smit en daar staan ook wel leuken op :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:15

MamboBeach schreef:
Heb je dat gezien dan? :)

jep, ik zag ze over de finish! In een heul snel tempo!!!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:19

Mijn knie zeg... jeumig de jeumig... dat zit echt niet goed. Ik baal er flink van :( Ik denk toch maar dat ik binnenkort een fysio ga bezoeken of een sportarts (daar ben ik vroeger ook geweest). Wat raden jullie aan?? Ik denk dat een sportarts iets specifieker is...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:29

Mirkim schreef:
MamboBeach schreef:
Heb je dat gezien dan? :)

jep, ik zag ze over de finish! In een heul snel tempo!!!

Oh wat leuk!
Ze had gisteren met trainen zo´n shirt aan van de ladiesrun dus toen zei ik dat het wel lekker warm was. Toen vertelde ze het, leuk hoor!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:31

Mirkim schreef:
Mijn knie zeg... jeumig de jeumig... dat zit echt niet goed. Ik baal er flink van :( Ik denk toch maar dat ik binnenkort een fysio ga bezoeken of een sportarts (daar ben ik vroeger ook geweest). Wat raden jullie aan?? Ik denk dat een sportarts iets specifieker is...

Wat vervelend joh! Ik heb er geen ervaring mee maar wat is er exact met je knie aan de hand dan, weet je dat?

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:33

Mirkim schreef:

Ik zeg: eerst en vooral naar de sportarts... Deftige diagnose is toch wel belangrijk. Die kan dan nog beslissen of je er goed aan doet om naar de fysio te gaan!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 14:37

Thnx Tantjeuh! Weet jij of dit ook vergoed wordt?

@ MB, mijn linkerknie heb ik mijn kniebanden verrekt in december. Mijn rechterknie heb ik van puberzijnde al last van tijdens het sporten.. Nu sportte ik jaren al niet meer heel fanatiek, maar nu komt het hardlopen er wel op aan.. Toen was het volgens de sportarts iets wat jonge lange meiden vaak hadden (ik weet het niet meer exact). Ik zou toen krachttraining moeten volgen, maar aangezien van mijn woonplaats naar de stad toe reizen best een investering is, werd er besloten dit niet te doen...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:24

knieetjes hier in orde maar mijn kuiten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:36

tita schreef:
knieetjes hier in orde maar mijn kuiten

Ja, maar jij krijgt nu steunpanty´s Tita! :D