Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:tita schreef:Morgen heb gister ook interval gedaan...weet niet precies hoeveel km heb al stukje gereden met de auto en vanmiddag de rest..teller staat nu op 2.7km
Voor de mensen met met gevoelige kuiten en scheenbeenklachten heb ik wat info voor jullie
Sport compression deze kousen zijn ook geschikt voor interval en zware trainingen zorgt ervoor dat afvoer van melkzuur en koolzuurgas extra zetje geven.
De kousen zijn uitermate geschikt voor lange vliegreizen
http://www.herzogsport.com
Ik ga ze bestellen want interval is een hel voor mijn scheenbeen en kuiten ik heb zo vaak kramp
Wat kosten ze?
Mirkim schreef:Mijn knie zeg... jeumig de jeumig... dat zit echt niet goed. Ik baal er flink vanIk denk toch maar dat ik binnenkort een fysio ga bezoeken of een sportarts (daar ben ik vroeger ook geweest). Wat raden jullie aan?? Ik denk dat een sportarts iets specifieker is...
Mirkim schreef:Mijn knie zeg... jeumig de jeumig... dat zit echt niet goed. Ik baal er flink vanIk denk toch maar dat ik binnenkort een fysio ga bezoeken of een sportarts (daar ben ik vroeger ook geweest). Wat raden jullie aan?? Ik denk dat een sportarts iets specifieker is...