Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wat zijn je eisen?
Wil je echt mensen haar of synthetische?
Echt mensenhaar is van veel betere kwaliteit, daarnaast kun je het dan ook stijlen, krullen, wassen, verven etc. Dat kan je niet met synthetisch (nep) haar.
Wat is je budget?
In Nederland betaal je voor een een aantal matten goede kwaliteit (100% REMY) mensen haar snel €300,- soms nog wel meer.
Ik heb nu 10 matten besteld bij Luxy (en meerderen in het topic) waarbij je 100% REMY mensenhaar krijgt, 50 cm lang, voor €80,-. Als je meer haar wilt (dus ipv 120 gram 160 gram) dan betaal je ongeveer €100/110,- (dollarkoers dus kan het niet helemaal op de cent uitrekenen).
Neroo schreef:Duurt dat echt zo lang met paypal
Varekaj schreef:Ok, bij deze dus officieel na het bekijken van het filmpje.. dat lukt me nooit
en daarbij heb ik maar har tot net over mijn oren, dus niet zoveel mogelijkheden om die clips te verstoppen...
friezegek schreef:Varekaj schreef:Ok, bij deze dus officieel na het bekijken van het filmpje.. dat lukt me nooit
en daarbij heb ik maar har tot net over mijn oren, dus niet zoveel mogelijkheden om die clips te verstoppen...
Waar woon je in Belgie? Ik ken namelijk iemand die in Borsbeek woont en goed extensions zet en stukken goedkoper.
Illusion schreef:hoe verzorg je die clip-inns eigenlijk?
wassen?
chance schreef:Ik laat nu van die matten zetten. Ik kan er niet tegen als er 100 van die waxjes op mijn hoofd zitten..
Dus weet niet of je ergens anders die matten goedkoper kunt aankomen?