Geen blond meer doen hoor, dit staat erg ehh...... nep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carlijnnn schreef:kan ik jullie om hulp vragen?
ik ga morgen naar kapper,
spontaan knoop doorgehakt.
heb nu stijl lang, recht haar ( vooraan/bovenop iets kortere plukjes groeien niet aan)
maar er zitten echt rapzalig veel gespleten haarpunten in.
daarom besloten naar kapper tegaan.
heb all heel lang dit.
wat zou ook leuk zijn?
wil eigenlijk lengte behouden, maar moet wat af voor die haarpunten.
iedeen?
owjaa het is trouwens donkerblond, met natuurlijke highligts
Juud87 schreef:Dag dames (tenminste, ik denk dat hier geen heren tussen zitten :p)
Heeft een van jullie ervaring met die mousse van John Frieda of een andere mousse? Wil graag mijn haar verven, maar kan het niet met dat vloeibare spul, dat komt overal te zitten, behalve op mijn haar![]()
Heb het wel eerder met mousse gedaan maar toen had ik daarvoor bij de kapper bruinachtig laten kleuren en dan zelf bijwerken met verschillende tinten bruin, maar nu wil ik van blond naar bruin, pakken die mousse's dat? of zeggen jullie, nah, is meer voor bijwerken.
Ik weet dat het haar afhankelijk is, maar wanneer meerdere mensen goede resultaten hebben wil ik het wel proberen. Mijn kapper zit namelijk altijd 1 a 2 dagen van te voren vol, en wil niet met mislukt haar op t werk verschijnen :p
Juud87 schreef:Dag dames (tenminste, ik denk dat hier geen heren tussen zitten :p)
Heeft een van jullie ervaring met die mousse van John Frieda of een andere mousse? Wil graag mijn haar verven, maar kan het niet met dat vloeibare spul, dat komt overal te zitten, behalve op mijn haar![]()
Heb het wel eerder met mousse gedaan maar toen had ik daarvoor bij de kapper bruinachtig laten kleuren en dan zelf bijwerken met verschillende tinten bruin, maar nu wil ik van blond naar bruin, pakken die mousse's dat? of zeggen jullie, nah, is meer voor bijwerken.
Ik weet dat het haar afhankelijk is, maar wanneer meerdere mensen goede resultaten hebben wil ik het wel proberen. Mijn kapper zit namelijk altijd 1 a 2 dagen van te voren vol, en wil niet met mislukt haar op t werk verschijnen :p
_Nancy schreef:I have a question
Ik heb echt veeeeel haar.. Echt veel.
Het krult en het is dik... En ik moet naar de kapper
Maar what to do?
Ik wil wel iets leuks, maar ook dat mijn haar in een staart kan.
Pony is geen optie, dat ziet er echt niet uit
Heeft misschien iemand leuke tips voor een leuk, sportief hair-do?