Miiej schreef:Toen jullie begonnen, waren jullie toen al compleet in outfit? Helm etc.
Helm is zeker aan te raden (eigen veiligheid) en een fietsbroek ook (eigen comfort).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miiej schreef:Ik wel, toen ik 4 jaar geleden begon heb ik echt alles gekocht. Van helm tot handschoentjes en merk sokken. Ik had alles. Haha.Toen jullie begonnen, waren jullie toen al compleet in outfit? Helm etc.
MuSLi schreef:Ik heb even gegoogled, maar dat is wel een heel mooi fietsje.
Daar kun je zeker wel blij mee zijnwelke kleurstelling?
en de hele ronde rond de 30 gereden.

) hoe breed je zitknobbels uit elkaar zitten en welk zadel dan het best bij je past.Ook de stand van je zadel heeft invloed: de punt teveel omhoog of juist naar beneden of het hele zadel te ver naar voren / achteren. En ook het zeem in je broek kan verschil uit maken.
Ik heb er welgeteld 300 km op kunnen fietsen, want toen kwam ik erachter (iets eerder dan gedacht) dat ik zwanger was!
Op 17 april is mijn zoontje geboren en ik hoop morgen weer "goed gekeurd" te worden door de gynaecoloog. Word ik goed gekeurd, dan zit ik morgenmiddag weer op de fiets! 
Gelukkig alleen een schaafwondje op mn knie en hand. Fiets had geen krasje

Mbt overige kleding, gebruik ik mijn hardloopkleding. Heb veel tuniekjes, die zijn lang genoeg.