En dat je een lichtere/geen bloeding krijgt, kan ook komen, omdat je lichaam nog erg moet wennen. Maar voor de zekerheid een zwangerschapstest uitvoeren, kan nooit kwaad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emytje schreef:Ik heb twee keer de MAP ingenomen, maar deze had geen invloed op mijn menstruatie. Maar ik begrijp dat je nu de inplanon heb laten plaatsen? Kan natuurlijk ook zijn dat je lichaam daardoor van slag is, pillen vergeten, stoppen met de pil, MAP en dan de inplanon. Je zou natuurlijk een test kunnen doen.
nieky1993 schreef:Even een vraagje,
Heeft er iemand hier ervaring met de Yas 24 + 4 doorslikken? Moet volgende week mijn regels krijgen maar eigenlijk komt dat super onhandig uit dus zou ik gewoon kunnen beginnen met de volgende strip als de roze pilletjes van deze strip op zijn?
Groetjes
MamaMiesje schreef:Ik heb op opzich van de Yasmine geen verstand, maar waarom dan niet gewoon meteen de hele strip doorslikken?
Ik begrijp dat het een fase pil is, gezien de verschillende kleurtjes? Dan zit je straks met een deels opgemaakte strip, dat is ook zonde.
Gewoon alles een maandje uitstellen kan toch ook?
Loiz schreef:Inderdaad gewoon de tussenpil niet nemen en meteen doorslikken met de ander lijkt me.
Mag ik vragen waarom je zo'n pil slikt? Heb zelf namelijk niet zn tussenpil erin, kan dus gewoon makkelijk doorslikken als ik
dat wil, lijkt me met zn 'volle maand' pil moeilijker. Enige probleem is dat ik nog wel eens vergeet of ik mn nou die dag of de volgende voor t laatst geslikt had![]()
Haha ik heb nog geen kinderen maar hoef het nu ook nog niet, vandaar![]()
Dus in principe hoef je geen rekening te houden met de in theorie vruchtbare week als je gewoon de pil netjes slikt?
_Maggy_ schreef:Hallo,
Ik had ook een vraag over de pil ik slik nu ong. 2 jaar de Minerva.
Maar omdat apothekers overstappen op goedkopere middellen, hebben ze mij een andere pil gedaan. Nou ben ik hier niet blij mee, en vind het eng om dit gaan te gebruiken. Ook ivm. andere soort hormonen en het ws. aankomen etc. wat ik dan waarschijnlijk krijg van een andere pil. Ik moest in het begin speciaal de minerva hebben omdat deze puistjes zou tegen gaan. Nu hebben ze mij de Sandoz meegegeven, heeft iemand hier informatie over of iemand die mij gerust kan stellen of juist niet? Want ik ben dus bang dat er wat gaat veranderen door een andere pil.
ik hoop dat iemand mij kan helpen