Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
montiej schreef:Maar omdat ik nog thuis woon en mn ouders niet vanalles speciaal voor mij willen kopen lukt dat niet. Daarbij kun je dan de helft van het brood weggooien.
Maar mn eet patroon is al veel beter geworden.
Ben van 6 bolletjes 1 appel 8 kopjes warme chocomel( op het werk) 3 borden warm eten, en vaak ook nog veel lekkers 's avonds (kon zo een hele zak chips alleen opeten) naar dit gegaan:$
Angela_ schreef:Montiej: Ik denk niet dat je hiermee gaat afvallen. Je lichaam gaat in spaarstand en ik vrees dat je dan alleen maar aan gaat komen. Daarnaast heb je toch echt de vezels nodig die in brood zitten. Ik heb ook het brood in de vriezer en pak er iedere dag uit wat we opeten.
Daarnaast zou ik je toetje inruilen voor een bakje activia, met vezels.
Yell schreef:Anna-Jelly schreef:Mmm mijn vriend en ik zijn nog niet zolang bij elkaar, wonen allebei op onszelf. Hij leeft totaal tegenovergesteld van mij, ongezond
Maar hij werkt dan ook in ploegendienst. Hij houdt totaal niet van koken, ik gelukkig wel dus daar heeft hij geluk mee haha!
Hoe doe je een oefenfase samenwonen? Hoe moet ik dat voor me zien?
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar..
montiej schreef:Maar omdat ik nog thuis woon en mn ouders niet vanalles speciaal voor mij willen kopen lukt dat niet. Daarbij kun je dan de helft van het brood weggooien.
Maar mn eet patroon is al veel beter geworden.
Ben van 6 bolletjes 1 appel 8 kopjes warme chocomel( op het werk) 3 borden warm eten, en vaak ook nog veel lekkers 's avonds (kon zo een hele zak chips alleen opeten) naar dit gegaan:$
montiej schreef:Hoe zou ik dan moeten eten volgens jullie?
montiej schreef:Ik lust wel fruit!
Ik eet nu per dag ongeveer 4 stukken.
Verantwoord beleg word hem niet, ik lust alleen chocopasta op brood.
montiej schreef:Ik lust wel fruit!
Ik eet nu per dag ongeveer 4 stukken.
Verantwoord beleg word hem niet, ik lust alleen chocopasta op brood.