Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 10:57

Ik weet het.. Ben vanaf januari nu bezig met afvallen. Ben 9 kilo kwijt.. maar nu hang ik stil..
En er moet nog veel te veel af...
Hopelijk ben ik iig voor de zomervakantie in totaal 15 kwijt :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 10:59

Oh 15 voor de vakantie is wel heel erg veel hoor :o

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:02

6 kilo in 2,5 maand is best te doen.
Zou makkelijk moeten gaan :P

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:05

tsjaa... in theorie wel :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:08

Ja gaat me gewoon lukken :D
Dat zou 15 kilo zijn in een halfjaar... Dat is niet zo heel veel hoor. Niet zoals sommige 5 kilo in 2 weken :=

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:09

Ik ben ook in januari begonnen met lopen, en heb ook mijn eetpatroon flink aangepast, maar ben nog geen kilo afgevallen... Zie wel dat mijn lichaam strakker wordt, maar aan mijn kleding merk ik het ook nog niet echt dat er centimeters verdwijnen. Had wel gehoopt dat er wat sneller wat vanaf zou gaan, maar ja, we houden moed en gaan ervoor!

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:10

het hangt natuurlijk een beetje van het echte overgewicht af. Als mensen 30 kilo te zwaar zijn dan hebben ze die eerste 5 er binnen notime af alleen als ze op het eind nog maar 5 moeten dan word het vaak lastig en kan het ff heel traag gaan.

maar uiteraard ga je het redden samen met Sakkia en mij :D

Wanneer is de vakantie trouwens? Dus voor welke datum moet de laatste 5 kilo eraf zijn?

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:12

Sim0ne schreef:
Ik ben ook in januari begonnen met lopen, en heb ook mijn eetpatroon flink aangepast, maar ben nog geen kilo afgevallen... Zie wel dat mijn lichaam strakker wordt, maar aan mijn kleding merk ik het ook nog niet echt dat er centimeters verdwijnen. Had wel gehoopt dat er wat sneller wat vanaf zou gaan, maar ja, we houden moed en gaan ervoor!

Gewoon doorgaan en dan komt het vanzelf. Ren inmiddels al 4 of 5 jaar (wel met tussenpozen) en pas nu bij de wat langere afstanden begin het echt zijn vruchten af te werpen.
Niet laten ontmoedigen door de jaren want ik heb tussendoor ook tijden blessure gehad of geen zin ofzo..

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:14

Ja, bij mij hoeven er ook maar 5 af in totaal, dus is ook wel logisch dat het langzaam gaat, is er ook heeeeeel langzaam aangekomen. Maar helemaal niks afvallen in 3 maanden is ook wel weinig...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:15

Bij mij voor 28 juli, 16.00 uur :+ Dan stap ik in het vliegtuig :')

Bbbbbrrrrrr vliegtuig :n

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:19

Wildflower schreef:
het hangt natuurlijk een beetje van het echte overgewicht af. Als mensen 30 kilo te zwaar zijn dan hebben ze die eerste 5 er binnen notime af alleen als ze op het eind nog maar 5 moeten dan word het vaak lastig en kan het ff heel traag gaan.

maar uiteraard ga je het redden samen met Sakkia en mij :D

Wanneer is de vakantie trouwens? Dus voor welke datum moet de laatste 5 kilo eraf zijn?

Bij mij mag er nog wel meer af hoor maar die 5 kilo wil eraf hebben voor 1 juli :j
Ik heb ook idd echte overgewicht en de eerste 6 kilo was er idd ook binnen no time af :o

Maar ben pas sinds 5 weken ofzo aan het lopen en merk dat me kleren toch wel een stuk losser gaan zitten, riem is veel te groot geworden. Met nieuwe kleren wacht ik nog wel ff anders vind ik het zo zonde :P

Sakkia houd niet van vliegen?? :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:24

Nee ik vind het afschuwelijk :')

Ga zo tussen de middag even wandelen denk ik :j Het is echt heerlijk weer.

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:26

ik heb eerder ook wel afvalpogingen gedaan en toen krappe kleren gekocht maar uiteindelijk kon ik daar elke keer niet in want dan hield ik het afvallen niet vol en dan kwam ik weer aan. En nu langzaam maar zeker begin ik erin te passen. Alleen is het grootste gedeelte van mijn garderobe weer net te groot.

Ik moet vandaag maar tot half4 dus ga straks lekker op tijd naar de stal. Het is inderdaad lekker weer.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:40

Wildflower schreef:
ik heb eerder ook wel afvalpogingen gedaan en toen krappe kleren gekocht maar uiteindelijk kon ik daar elke keer niet in want dan hield ik het afvallen niet vol en dan kwam ik weer aan. En nu langzaam maar zeker begin ik erin te passen. Alleen is het grootste gedeelte van mijn garderobe weer net te groot.

Ik moet vandaag maar tot half4 dus ga straks lekker op tijd naar de stal. Het is inderdaad lekker weer.

Haha, ja zo heb ik ook nog een gloednieuwe broek in de kast liggen waar ik nog nooit in gepast heb :) Ach, we komen er wel.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:59

Dan maar meten inderdaad. Ik hoor wel vaak dat ik wat afgevallen ben en de broek die ik eind maart gekocht heb is nu al te groot...

Dan gaan we meten + wegen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:59

Oh ik koop mijn kleding altijd wel direct passend, maar ik koop nooit echt dure kleding :n Ik koop voornamelijk heel erg veel :D

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 12:00

Ik koop ook nooit echt dure kleding Vind ik mezelf nog niet waard, eerst afvallen! :P
Maar ik koop wel direct passende kleding...

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 12:15

Hier voorlopig ook nog maar even geen officiele weegdag _O-
Merk het in mn kleding wel, vooral bij broeken. Ben inmiddels al 2 maten naar beneden gegaan terwijl ik in totaal pas 4 kilo af ben gevallen. Ga gewoon vrolijk door zo. Het gaat me niet om de kilo's maar om een structuur in eten en beweging. Ik kan op elk moment van de dag vanalles naar binnen stouwen en daardoor mn 3 gewone maaltijden vergeten omdat je geen honger meer heb.. :+ Ik heb mezelf toen mbv SB dat eetpatroon aangeleerd. Werkte heel goed door 3 maaltijden + tussendoortjes op vaste tijden. Nu nog steeds zo, maar gewoon wat losser allemaal.

edit; conclusie van mijn warrige verhaal: meten en wegen! :Y)

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 12:46

Ik was wel goed bezig, van 70 naar 66, maar daar blijf ik nu hangen. Eigenlijk was ik wel van plan om te blijven lijnen naast het hardlopen, maar mijn lichaam schreeuwt gewoon om eten... :o En omdat ik vrijdag die run heb, wil ik ook niet te slap worden.

Daarna maar weer eens goed letten op tussendoortjes enzo.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:00

Bluuhh morgen is het weegmoment en ik denk dat ik niks ben afgevallen. Heb vanochtend nog een gebakje gehad en ben vrijdag naar de wok geweest.
Maar heb wel om de dag hardgelopen :j

Loveskyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:56

Hoi hoi ik meld me ook even!
Ik wil ook weer starten met hardlopen.

Mijn vraag, hoevaak per week is het nou goed om hard te lopen en hoelang moet je dan ongeveer lopen?

en waar kan je de lessen dowloaden?

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:15

De lessen staan op pagina 46, in een post van hetbommeke. Drie keer per week moet je volgens de schema's lopen, en in mijn ogen is dat ook het fijnst, je conditie verbetert dan het snelst, en je hebt nog genoeg rustdagen. Succes!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:16

Ik loop trouwens maar twee keer in de week hoor :j
Omdat ik ook nog 2 keer in de week naar de sportschool ga, daarom gaat mijn schema ook wat langzamer :+

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 14:21

SAKKIA schreef:
Omdat ik ook nog 2 keer in de week naar de sportschool ga, daarom gaat mijn schema ook wat langzamer :+

Ach ja, als ik besluit om alle lessen dubbel te doen ben ik straks helemaal het fossiel van dit topic :D

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 15:04

patos schreef:
SAKKIA schreef:

Ach ja, als ik besluit om alle lessen dubbel te doen ben ik straks helemaal het fossiel van dit topic :D

_O-
dat zal wel meevallen hoor :P
ik ben ook zo'n zwerver die steeds blijft hangen, ben al een keer bij 16 gestopt (blessure en mex. griep) toen bij 8 toen bij 6 en nu bij 5 geloof ik :o
Heb er op het moment gewoon echt geen tijd voor :n
Na volgende week, dan heb ik de toetsen gehad ga ik weer bij 3 beginnen ofzo :P