En er moet nog veel te veel af...
Hopelijk ben ik iig voor de zomervakantie in totaal 15 kwijt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sim0ne schreef:Ik ben ook in januari begonnen met lopen, en heb ook mijn eetpatroon flink aangepast, maar ben nog geen kilo afgevallen... Zie wel dat mijn lichaam strakker wordt, maar aan mijn kleding merk ik het ook nog niet echt dat er centimeters verdwijnen. Had wel gehoopt dat er wat sneller wat vanaf zou gaan, maar ja, we houden moed en gaan ervoor!
Wildflower schreef:het hangt natuurlijk een beetje van het echte overgewicht af. Als mensen 30 kilo te zwaar zijn dan hebben ze die eerste 5 er binnen notime af alleen als ze op het eind nog maar 5 moeten dan word het vaak lastig en kan het ff heel traag gaan.
maar uiteraard ga je het redden samen met Sakkia en mij
Wanneer is de vakantie trouwens? Dus voor welke datum moet de laatste 5 kilo eraf zijn?
Wildflower schreef:ik heb eerder ook wel afvalpogingen gedaan en toen krappe kleren gekocht maar uiteindelijk kon ik daar elke keer niet in want dan hield ik het afvallen niet vol en dan kwam ik weer aan. En nu langzaam maar zeker begin ik erin te passen. Alleen is het grootste gedeelte van mijn garderobe weer net te groot.
Ik moet vandaag maar tot half4 dus ga straks lekker op tijd naar de stal. Het is inderdaad lekker weer.
patos schreef:SAKKIA schreef:Ik loop trouwens maar twee keer in de week hoor![]()
Omdat ik ook nog 2 keer in de week naar de sportschool ga, daarom gaat mijn schema ook wat langzamer
Ach ja, als ik besluit om alle lessen dubbel te doen ben ik straks helemaal het fossiel van dit topic