[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:57

Goed idee!
Ik wacht gewoon net zo lang tot hij er zelf achter komt en dan zeg ik gewoon; ik was benieuwd hoelang het duurde voordat het je opviel :')
Waarschijnlijk nooit, ben bijna nooit thuis. :P

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:02

Denk je dat dat ook werkt met een navelpiercing? O:)
Die gaat hem waarschijnlijk pas opvallen als ik een bikini aan heb, dus in de zomer pas..
Maar weet niet of hij mijn "wou zien hoe snel het je opviel" dan zo leuk vindt :))

Monnie mijn piercer zei 10 of 12 mm, maar dat het maar net is wat je zelf prettiger vindt zitten.
Zit je piercing nu strak of best los?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:10

_Emma_ schreef:
Denk je dat dat ook werkt met een navelpiercing? O:)
Die gaat hem waarschijnlijk pas opvallen als ik een bikini aan heb, dus in de zomer pas..
Maar weet niet of hij mijn "wou zien hoe snel het je opviel" dan zo leuk vindt :))

Monnie mijn piercer zei 10 of 12 mm, maar dat het maar net is wat je zelf prettiger vindt zitten.
Zit je piercing nu strak of best los?

Navelpiercing kun je nog wel even verborgen houden... :+
Als ik zo naar buiten kijken, ziet hij het de eerste tijd ook nog niet!

danielle_x

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:14

Hihi mijn vader moest mee want ik was nog geen 16 dus dat was makkelijk :))

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:19

Ja het verborgen houden wordt ook niet zo moeilijk :D
Maar ik ben bang dat hij boos wordt omdát ik het verbogen hou. En mijn moeder weet het wel en ze vertelt veel door aan mijn vader, dus het kan zelfs dat hij het al lang weet :') ik weet echt niet wat ik moet doen haha.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:21

toch opbiechten emma want t gaat irriteren echt waar, toen ik 16 was woonde ik bij mn vader voor even, ik liet toen een onderste navelpiercing zetten (2de) toen ik weer terug kwam bij mn moeder heb ik t na een week opgebiecht want t is een last op je schouder.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:40

Mijn vader was er ook tegen maar toch laten zetten, na een week laten zien 'Kijk pap, ik heb een piercing mooi he! :D' gewoon doen of je gek bent :') hij kan moeilijk zeggen dat je 'm moet terugbrengen naar de winkel _O- Hij vond het zonde van mn lichaam en reageerde een beetje nors, maar trok later wel bij en nu vraagtie steeds hoe het gaat met mn gaatje :')

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:53

Haha ik zie het al voor me.
"Meneer, ik ben toch niet tevreden over mijn piercing, ik kom 'm terug brengen! Wilt u het bonnetje nog zien?" :))

Maar fijn dat jouw vader nog wel bijgedraaid is!
Ik zie dat bij de mijne niet gebeuren, maar ik hoop er wel op. Mijn moeder is er ook erg op tegen (heb het haar wel verteld en laten zien), maar die doet gewoon alsof het er niet is. Is ook wel makkelijk want het is niet te zien :P

Dramaqueen ik weet het :) ik moet het ook wel doen. Maar ik ben nogal een uitsteller wat dat betreft.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 13:44

Mijn ouders zeggen altijd dat ze het lelijk vinden maar dat ik het zelf moet weten :+ Maar als ik het eenmaal heb vinden ze het wel mooi ( zeggen ze :') ). Ik twijfel nog zo over een onderlippiercing!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:39

Boh, piercings zijn verslavend! Ik heb net mijn navelpiercing en nu ben ik alweer aan het denken over een andere piercing.

Mijn navelpiercing doet het trouwens goed. Had straks een blouse aan en toen bleef ik iedere keer haken aan de piercing dus die hebben we weer uit gedaan. Wat toch nog iets pijnlijk. Verder voel ik er weinig van.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:42

:))
Piercings zijn zeker verslavend :j
Ik wil er nog wel een paar bij, maar goed, zoals de meesten hier wel weten ben ik nogal impulsief :+
Ook toen ik een afspraak had staan voor een lippiercing, kom ik thuis met een wenkbrauwpiercing. :') Dus wat langer nadenken over een piercing is een goed plan voor mij :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:55

Ik had eerst ook een tongpiercing maar die heb ik er door onderzoeken uit moeten halen en hij was al dicht toen ik klaar was. Balen..

Ik wil graag een traguspiercing, maar ik hoor er zoveel enge verhalen over. Ik weet dat die erg pijn doet, maar dat maakt me nog niet zoveel uit eigenlijk.

Wel heb ik net zelf mijn 2e gaatjes in mijn oren weer doorgeprikt. :D

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:27

Chris schreef:
Mijn ouders zeggen altijd dat ze het lelijk vinden maar dat ik het zelf moet weten :+ Maar als ik het eenmaal heb vinden ze het wel mooi ( zeggen ze :') ). Ik twijfel nog zo over een onderlippiercing!

Haha dat zeggen mijn ouders ook altijd!! Al hoewel mijn pa gewoon zegt dat hij het lelijk vindt :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:33

Mijn moeder vind het vooral vies, ze heeft zelf zelfs geen oorbellen omdat ze dat niet durft.

Maar goed, ik woon al zo'n 5 jaar niet meer thuis dus erg veel hebben ze er niet over te zeggen, hahaha! Mijn vriend (bijna man) vind het sexy dus dat scheelt. Hij heeft zelf een wenkbrauwpiercing, oorbellen en ook een tattoo.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 18:51

M`n navelpiercing zit een beetje scheef.. en ik irriteer em er best wel aan :=

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:09

Foto? En hoe lang heb je 'm nu?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:11

Mijn moeder kan nog steeds niet begrijpen dat HAAR dochter zich daar mee bezig houd...

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:13

Zal zo even foto maken.. ik heb hem nu 6,5 maand..

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:18

ik heb idd een 10 mm gekocht! met wit steenje :)
idd amigo ben benieuwd

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 22:19

aardbeitje_ schreef:
:))
Piercings zijn zeker verslavend :j
Ik wil er nog wel een paar bij, maar goed, zoals de meesten hier wel weten ben ik nogal impulsief :+
Ook toen ik een afspraak had staan voor een lippiercing, kom ik thuis met een wenkbrauwpiercing. :') Dus wat langer nadenken over een piercing is een goed plan voor mij :))

Als jij meteen naar de piercer ging als je een piercing in gedachten had, had je nu volgezeten hahaha. Meestal als ik geld over heb ga ik denken wat ik kan nemen, ik heb mijn vakantiegeld al gehad voor komende maanden :)). Zo heb ik over deze 3 ook niet langer dan een week gedacht, vrij impulsief. En ik ben er nog steeds heel blij mee!

Overigens weten mn ouders alleen de twee in mn oren.

Enne is er nou echt niemand met de ultieme tip, om het 2e balletje los te krijgen zonder het staafje eruit te halen? O:)

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 23:48

Wie van jullie hebben er ervaring met het (laten) verwisselen van een microdermal?
Ik wil er eens een ander steentje op, maar ik durf het niet te laten doen := (ja ik durf hem wel te laten zetten, maar verwisselen _O- )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 00:42

Haha ik heb ook nog gewoon dat wat er toen is gezet.. mn huisgenootje heeft m al wel gewisseld en dat was fluitje van een cent. Gewoon even bij een shop langs om te laten doen als je het zelf niet ziet zitten.. komt wel goed!

Mijn ouders weten ook niet van mn nieuwe piercings... op mn vakantiefoto's van paasverlof waren mn MDs toch overduidelijk te zien, maar heb ze er niks over horen zeggen. Of zij zijn ook aan het kijken hoe lang het duurt voordat ik het zeg (ik zit ook in de eens zien hoe lang het duurt voor ze wat door hebben modus haha).

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:03

@Nymphadora: Hoe lang heb je de MD? Mijn tip is om zoiezo te wachten tot hij écht goed genezen is. En dan gewoon even naar de piercer. Als je hem hebt laten zetten, overleef je het verwisselen ook wel weer ;).

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:54

Hij zit erin sinds 26 oktober.. dus ruim een half jaar!

Kortom: al mijn moed bij elkaar schrapen en hem laten verwisselen :')

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:06

suus_ schreef:
Enne is er nou echt niemand met de ultieme tip, om het 2e balletje los te krijgen zonder het staafje eruit te halen? O:)

Bij wat voor piercing? En wat bedoel je met de 2e?

Ik heb bij mijn navelpiercing namelijk het bovenste bolletje verwisseld zonder het staafje er uit te halen :j