Citaat:abeltje_xx schreef:
ikik vind het gewoon zo moeilijk om van mezelf af te blijven.
Haha, dat is een grappige zin
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar niet gedaan, en voila: vanochtend was hij weg!
) en dan nog niet te spreken over de kleine pukkels. Steeds als ik Clinique gebruik springt mijn huid weer open dus de wondjes helen ook niet echt. Pff...
Ik heb er ook echt nooit last van gehad, ook geen branderig gevoel van stap 2. Ik heb het idee dat 3 (of alleen de lotion van 3) te zwaar is voor jouw huid.
In het begin heb ik ook periode's gehad waarin ik steeds weer puistjes terug kreeg, maar niet zo erg als ik het bij jou hoor
En vind het ook zo zonde dat ik van die potten in de kast heb staan, ze waren best wel duur
. Hoop dat je een product vindt wat je wel gaat helpen
.
...
). Moet zeggen dat dat mijn huid echt niet goed heeft gedaan, maar dat het nu netjes rustig blijft. Alleen een beetje irritant met scharrels
, even goed nadenken, of toch maar voor een spiraaltje gaan haha. Maargoed, dat heeft verder niets met mijn huid te maken
. Yv_ schreef:Zat ik eerst ook aan te denken inderdaad, om het gewoon op te maken en dan iets nieuws kopen. Maar omdat ik nu na toch een redelijke tijd Clinique gebruikt te hebben, zie dat het allesbehlave beter wordt, vraag ik me af wat de meerwaarde is van het nog langer gebruiken. Zoals ik al zei: ik heb meer puisten dan ik ooit heb gehad in 1x! Ik heb mee-eters op mijn kaaklijn, een gebied waar ik nooit eerder problemen heb gehad. Ik heb wat mee-eters op mijn voorhoofd, ook een plek waar ze nog nooit gezeten hebben. Dus ik heb eigenlijk de keus gemaakt om er gewoon mee te stoppen omdat het naar mijn idee gewoon niet meer goed werkt. Mijn voorhoofd is ook vetter geworden dan wat hij was.Zonde dat het toch ook niet werkt voor je, Majo! Maar zou je het inderdaad niet gebruiken tot het op is? Je gooit zomaar weet ik het hoeveel euro weg... Is ook weer zo zonde! Vind ik dan hoor. Hoop dat je een product vindt wat je wel gaat helpen
![]()
.
en dan kijk ik wel hoe mijn huid er dan uitziet... Hoegraag ik soms ook wil overstappen
Loop de hele dag er maar aan te snuffelen

Hij is verschrikkelijk, 1 grote vulkaan. Overal puistjes, rode plekken, en meeeters die nog echt taai zijn en nog lang niet rijp zijn (ugh ugh ugh) Ik begin mijn goede moed kwijt te raken, ik heb nu ook veel meer gerstekorreltjes en ik kan ook nu plekken aanwijzen waar ze in aantocht zijn zegmaar. Niet leuk 
Ik wil kijken of het aan mijn hormonen ligt, die zijn natuurlijk nu ook helemaal op de hobbel aangezien ik heerlijk aan het puberen ben