Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lessie schreef:ja, ik weet. Maar dat vond ik het enige wat vervelend was.
Ja, het bevalt super! ben er echt blij mee!![]()
Heb wel uurtje moeten wachten, want het was echt druk.
Tong vind ik maar niks. Lijkt me zo vervelend.![]()
Er was een meisje voor me, en die liet der 2e tongpiercing zetten.
Fiffill schreef:Jeetje phara rustig maar...
Zou kunnen dat het een shop is die intiempiercings zet vanaf 16 jaar en dat het meisje 16 of ouder leek... en dat ze geen bewijs heeft laten zien, die piercer hoeft verder geen drang te hebben naar kinderen.
Maar dat maakt allemaal niet uit, 14 is gewoon veel te jong. Ik zou er op die leeftijd niet eens aan denken
Zack schreef:Wat raar zeg dat die kinderen van tegenwoordig op die leeftijd al vanalles mogen.
De kans is ontzettend groot dat de piercings eruit groeien.
Pff waar gaat dit heen..
Zack schreef:Navel wel.
Waarom het een ramp is?
Op die leeftijd weet je helemaal niet wat je wilt, 9/10x is het een opwelling.
Vind het erg onverantwoordelijk zowel van ouders als kind. (maja het kind valt niks kwalijk te nemen)
alle piercings zou eigenlijk onder de 16 a 17 verboden moeten worden.
Zack schreef:Maar voor de rest gewoon hetzelfde als een MD?
Dan lijkt mij dat de littekens gelijk zijn..
Yv_ schreef:Jullie kletsen wel door zeg, lijkt wel een hk topic!
Ik ga idd de 24ste vol goede moed naar bo toe, maar vrees dat ik op de weg echt naar de shop toe echt de kriebels wel ga krijgen! Zie een beetje op tegen dat benen wijd verhaal haha! Maar hij gaat er nu van komen.
Ik ben niet zo van de oorpiercings. Vind een tragus heel mooi, maar vind het al snel zo'n drukke bedoeling worden!
Fiffill schreef:pharagirlke schreef:Begrijpelijk maar de pijn valt echt best mee hoor!
(zegt degene die niet eens durft gaan voor haar helix)
Heb je hem nou nog niet?Is er niet iemand die je mee kan sleuren naar de piercer?
Yv_ schreef:Is die gele dan de anti tragus dramaqueen? Vind dat zo als totaalplaatje inderdaad wel mooi, maar zou het zelf niet doen. Vind 2 oorbellen en een tragus voldoende.
Nouja, in m'n oor dan haha!