[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zack

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:22

Dus ik moet mee! haha

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:24

Ik ga het liefst alleen denk ik :o
Ik ben veel te makkelijk beinvloedbaar! Of anderen maken mij zenuwachtig, of ze brengen me aan het twijfelen over de plaats.
Waar heb jij nog meer piercings dan?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:28

Haha ach wat een meut ^^
Kom je dan ook helemaal deze kant op?
Ach als je gaat denken dat het heel veel pijn doet, kan het alleen nog maar meevallen :+

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:32

Hahaah dat is waar :P Maar nee, ik zoek denk ik maar gewoon wat in het noorden

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:41

Oh haha nee ik bedoel Zack die met Yv_ mee gaat :P
Die woont zegmaar een stad verder :P

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:54

Ahzo ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:56

Lessie schreef:
ja, ik weet. Maar dat vond ik het enige wat vervelend was.

Ja, het bevalt super! ben er echt blij mee! :D
Heb wel uurtje moeten wachten, want het was echt druk.

Tong vind ik maar niks. Lijkt me zo vervelend. :o
Er was een meisje voor me, en die liet der 2e tongpiercing zetten.

ik wil ook een 2de, weet alleen nog niet of het past, ik heb er mini balletjes op van 4 mm, en nu zit ie lekker, ik snap niet dat mensen er van die knotsen op kunnen hebben :=

Fiffill schreef:
Jeetje phara rustig maar...

Zou kunnen dat het een shop is die intiempiercings zet vanaf 16 jaar en dat het meisje 16 of ouder leek... en dat ze geen bewijs heeft laten zien, die piercer hoeft verder geen drang te hebben naar kinderen.

Maar dat maakt allemaal niet uit, 14 is gewoon veel te jong. Ik zou er op die leeftijd niet eens aan denken :=

dan is het sowieso een foute shop wanneer je je niet hoeft te legitimeren

Zack schreef:
Wat raar zeg dat die kinderen van tegenwoordig op die leeftijd al vanalles mogen.
De kans is ontzettend groot dat de piercings eruit groeien.
Pff waar gaat dit heen..

tjah, ik was ook 12, mijn navelpiercing heeft altijd braaf gezeten hoor, heb nooit iets opnieuw hoeven zetten :D

Zack schreef:
Navel wel.
Waarom het een ramp is?
Op die leeftijd weet je helemaal niet wat je wilt, 9/10x is het een opwelling.
Vind het erg onverantwoordelijk zowel van ouders als kind. (maja het kind valt niks kwalijk te nemen)

alle piercings zou eigenlijk onder de 16 a 17 verboden moeten worden.

:')! dan is het maar goed dat jij de wetten niet maak ;) een piercing is maar een sierraadje, een tattoo daarintegen is een hele andere zaak!

ligt ook per persoon, ik heb 5(!!!) jaar gewacht op me tongpiercing, het mocht niet van me ouders en ik heb altijd nog naar me ouders te luisteren, nu mocht ik hem eindelijk laten zetten en ben er alsnog dolblij mee :D

ik vind persoonlijk dat je teveel in het algemeen praat, je denkt teveel alsof iedereen gelijk is, maar we zijn ieder uniek :j :D

Zack schreef:
Maar voor de rest gewoon hetzelfde als een MD?
Dan lijkt mij dat de littekens gelijk zijn..

en ligt trouwens ook geheel hoe je MD eruit is, bij de piercer een klein sneetje maar er was een bokker die was bij de dokter geweest en dat vond ik ook veel te grote snedes :oo mijn MD "floepte" eruit en ik heb daar een groot litteken aan overgehouden, maar het is wel iets om over na te denken :j vind hem tussen de borst erg mooi trouwens een MD, maar mijn borsten zijn te groot daarvoor, stiekem wil ik nog wel erg graag een MD proberen :))
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 30-12-09 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 00:00

Ik heb mijn wenkbrauwpiercing en tongpiercing laten zetten toen ik 15 was. Tongpiercing heb ik nog steeds en nog steeds geen spijt, haal je er ook zo weer uit als je die beu bent dus de ramp van een piercing zetten zie ik niet zo eigenlijk.

Microdermal heb ik afgelopen jaar laten zetten en die vind ik nog het mooiste, heel subtiel steentje.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 00:08

wenkbrauw heb ik laten zetten toen ik 16 was en tongpiercing zit er net 5/6 weken ben nu 21 (nouja over 50 min)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 01:12

Jullie kletsen wel door zeg, lijkt wel een hk topic ;)!

Ik ga idd de 24ste vol goede moed naar bo toe, maar vrees dat ik op de weg echt naar de shop toe echt de kriebels wel ga krijgen! Zie een beetje op tegen dat benen wijd verhaal haha! Maar hij gaat er nu van komen :j.

Ik ben niet zo van de oorpiercings. Vind een tragus heel mooi, maar vind het al snel zo'n drukke bedoeling worden!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 01:45

Yv_ schreef:
Jullie kletsen wel door zeg, lijkt wel een hk topic ;)!

Ik ga idd de 24ste vol goede moed naar bo toe, maar vrees dat ik op de weg echt naar de shop toe echt de kriebels wel ga krijgen! Zie een beetje op tegen dat benen wijd verhaal haha! Maar hij gaat er nu van komen :j.

Ik ben niet zo van de oorpiercings. Vind een tragus heel mooi, maar vind het al snel zo'n drukke bedoeling worden!

na de winter neem ik er een anti tragus bij :j
maar verder dan ook niets in me oor meer hoor :D

totaalplaatje word dan ongeveer:

Afbeelding

nu moet ik zeggen dat ik ook alles vrij subtiel heb haha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 02:17

Fiffill schreef:
pharagirlke schreef:
Begrijpelijk maar de pijn valt echt best mee hoor! :D
(zegt degene die niet eens durft gaan voor haar helix :') )

Heb je hem nou nog niet? :D Is er niet iemand die je mee kan sleuren naar de piercer? :))

Mijn vriend durft niet meer, de laatste keer dat hij me mee sleepte was om mijn navel te laten herpiercen (door litteken dus :') ) en toen hij zag hoeveel pijn dat deed had hij spijt in mijn plek :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 04:08

Is die gele dan de anti tragus dramaqueen? Vind dat zo als totaalplaatje inderdaad wel mooi, maar zou het zelf niet doen. Vind 2 oorbellen en een tragus voldoende :).
Nouja, in m'n oor dan haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 12:48

Yv_ schreef:
Is die gele dan de anti tragus dramaqueen? Vind dat zo als totaalplaatje inderdaad wel mooi, maar zou het zelf niet doen. Vind 2 oorbellen en een tragus voldoende :).
Nouja, in m'n oor dan haha!

ja :j ik wil die al heel lang, maar moet nu sowieso wachten tot de winter voorbij is, want kou en kraakbeen piercings.. :=
hij valt waarschijnlijk iets hoger de anti tragus maar dat maakt niet uit, kan ik wel mee leven :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:10

Hoi,

Misschien heeft het hier wel niets mee te maken hoor! :o
Maar vorige week heb ik mijn 2e gaatje in mijn oor laten schieten.
Na de eerste keer foute poging geweest ( ging ontsteken,moest er uit, gaatje ging dicht, opnieuw ingeprikt, ik epeleptische aanval gekregen, ziekenhuis blablabla ) Heb ik voor sinterklaas een cadeau bon gekregen :j
Vorige week ben ik dus gegaan, en veel minder eng dan ik allemaal verwachtte! :D
Nou heb ik dus van dat ontsmettings alcohol meegekregen, en daar gaat het heel goed mee! :j Ben er super blij mee! :D

Dan nou even een vraag, Want doet een oorbel, helemaal boven je oor pijn? Door het kraakbeen dus?
Want ik hoor hier ook veel verschillende reactie's bij... :)

Liefs, [Giolli].

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:11

Ik ben ook niet echt van het piercen in mijn oor.
Doe het meer op plekken waarvan je ze niet echt ziet.
(op uitzondering van mijn navel)

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:25

Hmm.. Ik moet zeggen dat ik het niet meer zo goed weet.. En ik heb hem echt niet zo lang! Ik heb hem wel laten piercen.. want schieten vond ik voor watjes :P Ben wel meegeweest met een vriendin die hem liet schieten, deed volgens haar geen pijn :) Gewoon als een oorbel.. Daarna beetje branderig enzo, maar dat heb je altijd.

Mijn piercje ging eigenlijk prima.. je voelt alleen wel even het naaldje er echt doorheen gaan. Maar nee, het deed niet echt pijn :)
En later voelt het net als een oorbel :) beetje stekerig, branderig.
Mijne ging trouwens wel bloeden als een rund.. maar normaal gebeurd dat niet , of nauwelijks :)
Ben een bloederig type.. zelfs mn tongpiercing bloedde :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:28

Geen idee of die daarboven pijn doet. Tragus deed bij mij wel echt gigantisch pijn, maar dat is wel dikker kraakbeen geloof ik dan waar jij het bedoelt, Giolli...

:j Bo! Ik had altijd een soort afspraak met mezelf dat ik piercings en tat's niet wilde kunnen zien als ik in bikini loop.. Die tragus en de as tat op mn voet zijn dan de uitzonderingen, maar die plekken vond ik gewoon erg mooi... Voet kan een sok overheen en tragus is oorbel :P.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:37

naja voor mijn tattoo geld het weer anders maja.. :P

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:37

Ik heb mijn tunnels! :D
Haha ben helemaal happy, ze zijn echt schattig, gewoon een klein subtiel gaatje erin, zodat je goed kunt zien dat het eigenlijk veel groter is, hier ben ik ech blij mee, aangezien mijn omgeving (broer) het niet zo leuk vind. Mijn ouders vinden het daarintegen wel heel erg gaaf! Waar ik overigens erg blij mee ben. Ik mag van hun tot de 10mm, maar ik wil tot de 8mm. Zit nu op 5mm.
Verder ga ik in maart mijn anti-eyebrow laten zetten!

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:43

woehoee eindelijk!!!
Fotossssss :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:53

Hehe.. Jij blij! Heb je wel een aardig tijdje op moeten wachten!
Ja idd, ik ben ook wel benieuwd naar een foto! Kan me niet voorstellen hoe groot of klein 5 mm nou is namelijk :D.

Ik vind andere plakken voor tats ook heel mooi hoor Bo, maar ik meot alles stiekum doen he.. Mn pa zal noooooit zijn goedkeuring geven, zelfs niet als ik 30 ben ofzo. Heb tot mn 18e (nouja 17) netjes geluisterd, daarna vond ik het echt bullshit, vaak over gehad, maar elke keer eindigde dat ik een fikse ruzie, dus heb besloten dat hij het dan maar niet komt te weten. Moeders zegt ook niets tegen hem, ze vindt dat hij zich aanstelt en dat het mijn lijf is, ook al vindt ze het niet mooi :D.

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:00

Kletskoppen }:0

Ben benieuwd naar tunnel-foto's :j

Ben ik nu goed op de hoogte dat Yv_ een clithood laat zetten en Zack een MD? Ik ben benieuwd wat voor verhalen hier komen, de 24ste :D

Tattoo's komen er hier nog niet in trouwens, zolang ik thuis woon iig. Ouders zijn er nogal op tegen, paps dreigt het er persoonlijk met de kaasschaaf af te halen :+

Mijn oren :')
Afbeelding

Bij m'n anti-tragus heb ik even geen bolletje, is zo irritant bij oordopjes. Als je heel goed kijkt, zie je nog een klein littekentje van m'n uitgegroeide tragus. In dit oor laat ik binnenkort nog een rook zetten.
Afbeelding

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:00

hahaha, lekker zo een mamma!
Ik mag nu doen wat ik wil.. Maar ze weet dat ik niet stom ben hihih :D

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:01

ik vind het mooi, maar zou zelf mn oren nooit zo volgooien.

Ja ik heb mn clithood al!
Nu voor mn eerste MD :D