Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben namelijk al bij de endocrienoloog geweest om daar een serie testen uit te voeren. daar kwam echter helemaal niets uit, dat vond ik heel fijn, maar ook teleurstellend. Want het is een zegen als al je waardes gewoon kloppen, maarja je blijft met het probleem zitten..Balen! Dus ben ik naar haar toe gegaan. Zij heeft me aan een aantal apparaten gehangen die alle hormonen en organen meten. Daar kwamen natuurlijk dingen uit die allemaal wezen op overspannenheid. En toen heeft ze me een heel batterij aan voedingsuplementen voor geschreven. En sinds ik die neem gaat het stukken beter! Echt een aanrader!! het mooie is dat er ook geen bijwerkingen zijn. Want na alle adtjes had ik het daar wel even mee gehad
 Ik ben namelijk al bij de endocrienoloog geweest om daar een serie testen uit te voeren. daar kwam echter helemaal niets uit, dat vond ik heel fijn, maar ook teleurstellend. Want het is een zegen als al je waardes gewoon kloppen, maarja je blijft met het probleem zitten..Balen! Dus ben ik naar haar toe gegaan. Zij heeft me aan een aantal apparaten gehangen die alle hormonen en organen meten. Daar kwamen natuurlijk dingen uit die allemaal wezen op overspannenheid. En toen heeft ze me een heel batterij aan voedingsuplementen voor geschreven. En sinds ik die neem gaat het stukken beter! Echt een aanrader!! het mooie is dat er ook geen bijwerkingen zijn. Want na alle adtjes had ik het daar wel even mee gehad  Puur vergif vind ik dat. En dit zijn allemaal gewoon vitamine enz...
 Puur vergif vind ik dat. En dit zijn allemaal gewoon vitamine enz... Ik weet het niet, maar dat stel ik me dan zo voor
 Ik weet het niet, maar dat stel ik me dan zo voor  

. Hoelang duurt deze behandeling? Volgens mij hebben Angela en PW ook zulke therapieën. Zelf ben ik alleen bij de psycholoog geweest, ben er nu niet meer onder behandeling want voor mn gevoel schoot ik er niet veel meer mee op. Die doodsangsten heb ik helaas ook, daarmee ben ik toen ook thuiskomen te zitten. Werk jij nu nog? (heb ik misschien overheen gelezen.)
 . Hoelang duurt deze behandeling? Volgens mij hebben Angela en PW ook zulke therapieën. Zelf ben ik alleen bij de psycholoog geweest, ben er nu niet meer onder behandeling want voor mn gevoel schoot ik er niet veel meer mee op. Die doodsangsten heb ik helaas ook, daarmee ben ik toen ook thuiskomen te zitten. Werk jij nu nog? (heb ik misschien overheen gelezen.) een slechte dag, moet hem nog bellen maar ik zie er tegenop, hij zal ook wel aan het werk zijn. Heb er nog even met mn vriend over gesproken. Hij zei ook dat het zo niet gaat want onze hond lijdt eronder. Net tijdens het uitlaten had ik ook weer wat, onze hond had zichzelf ergens aan opgehaald (voetje) dat zag er wel uit in die witte sneeuw, dan lijkt het nog veel erger
 een slechte dag, moet hem nog bellen maar ik zie er tegenop, hij zal ook wel aan het werk zijn. Heb er nog even met mn vriend over gesproken. Hij zei ook dat het zo niet gaat want onze hond lijdt eronder. Net tijdens het uitlaten had ik ook weer wat, onze hond had zichzelf ergens aan opgehaald (voetje) dat zag er wel uit in die witte sneeuw, dan lijkt het nog veel erger  . Ze ligt nu lekker achter, heeft het schoongemaakt en ik zie er niks aan.
 . Ze ligt nu lekker achter, heeft het schoongemaakt en ik zie er niks aan. 

. Mijn behandelaar wil mijn situatie voorleggen in het volgende behandeloverleg om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Misschien dat ik Psychomotorische therapie ga doen (PMT). Wat het precies inhoudt weet ik niet, maar ik zou in die therapie er aan kunnen werken om vertrouwder te worden met mijn eigen lichaam, om op die manier mijn zelfbeeld wat op te krikken.
 . Mijn behandelaar wil mijn situatie voorleggen in het volgende behandeloverleg om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Misschien dat ik Psychomotorische therapie ga doen (PMT). Wat het precies inhoudt weet ik niet, maar ik zou in die therapie er aan kunnen werken om vertrouwder te worden met mijn eigen lichaam, om op die manier mijn zelfbeeld wat op te krikken. 
_Pilipa_ schreef:Pw, snap dat je het hier niet wil neerzetten, maar heb het idee dat je het nergens kwijt kan, en wat civ en angela zeggen heb je anders iemand die je in vertrouwen kan nemen of wil je er helemaal niet over praten? Hoe was het gesprek vanmiddag?

_Pilipa_ schreef:Angela dat klinkt ook goed, confrontatie en acceptatie is het begin van loslaten, ik zou zeggen probeer het te vragen en dan weet je meer! snap dat het moeilijk is maar het is nooit te laat om de band weer op te pakken...anders ga ik met je mee
ik ga even naar de paarden en dansen .. is nieuw ben sinds 2 weken op cursus en vind erg leuk en ik kom onder andere mensen!
 Thanks voor je lieve berichtje! Veel plezier vanavond!
  Thanks voor je lieve berichtje! Veel plezier vanavond!                                                         
Angela_ schreef:Over abnormaal zijn.. Ik was er ook echt heilig van overtuigd dat ik abnormaal was, en soms komt dat toch nog even boven. Moeilijk hoor meid, om met die gedachten om te gaan.

Angela_ schreef:Dat is dus de volgende stap..
Het is voor mij al heel wat dat ik heb durven toe geven dat ik er mee zit. Ik doe al jaren heel stoer daar over namelijk..Mijn moeder is niet zo van dingen samen ondernemen. Ze vermijd liever dingen..
 het ligt heel gevoelig bij mij merk ik..
 het ligt heel gevoelig bij mij merk ik..                                                         
 Hebben jullie dat ook, dat als je lijf slecht voelt je meteen je koppie minder kan controleren?
 Hebben jullie dat ook, dat als je lijf slecht voelt je meteen je koppie minder kan controleren?                                                         

Hopelijk helpt je bad!
 Hopelijk helpt je bad!