Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Pilipa_ schreef:Pw, snap dat je het hier niet wil neerzetten, maar heb het idee dat je het nergens kwijt kan, en wat civ en angela zeggen heb je anders iemand die je in vertrouwen kan nemen of wil je er helemaal niet over praten? Hoe was het gesprek vanmiddag?
_Pilipa_ schreef:Angela dat klinkt ook goed, confrontatie en acceptatie is het begin van loslaten, ik zou zeggen probeer het te vragen en dan weet je meer! snap dat het moeilijk is maar het is nooit te laat om de band weer op te pakken...anders ga ik met je mee
ik ga even naar de paarden en dansen .. is nieuw ben sinds 2 weken op cursus en vind erg leuk en ik kom onder andere mensen!
Angela_ schreef:Over abnormaal zijn.. Ik was er ook echt heilig van overtuigd dat ik abnormaal was, en soms komt dat toch nog even boven. Moeilijk hoor meid, om met die gedachten om te gaan.
Angela_ schreef:Dat is dus de volgende stap..
Het is voor mij al heel wat dat ik heb durven toe geven dat ik er mee zit. Ik doe al jaren heel stoer daar over namelijk..Mijn moeder is niet zo van dingen samen ondernemen. Ze vermijd liever dingen..