Abortus of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:29

Chiqa zegt: "Ik vind jouw berichten opdringerig"
jij zegt: "Chiqa bokkers vinden jou irritant!"

Da denk ik niet Quellian ;) Hebben we allemaal gezien :j

050206051012

Re: Abortus of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:30

Weet niet waar je nu op doelt Pharagirlke.

Maar kom op MB, jij valt niemand ergens aan. Mensen verdraaien graag woorden :j

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:30

Kom op zeg, hoe oud zijn jullie? Hou nu eens op.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:31

* ik ga gezellig bij Wesseltje op de thee *

:+

Het niveau daalt hier echt dramatisch snel ... :=

:evaw:

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:31

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:32

Dit topic zal zo wel op slot vliegen dankzij de heethoofdjes hier :+ Ik zal eens kijken in het topic wat net gemaakt is door Juline..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:32

anneliesdj schreef:
Kom op zeg, hoe oud zijn jullie? Hou nu eens op.

Ik heb geen idee, durf niet meer in profielen te kijken, want dan val ik ze aan op hun profiel (heb in het profiel van pharagirlke gekeken hoe oud ze was, had ik nooit mogen doen natuurlijk, dom van me).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:33

Quellian schreef:
Dit antwoord komt inderdaad puberaal op me over, zegt inderdaad genoeg ja :) Je bent idd te jong om over zulke dingen te praten blijkbaar.
Het zal me werkelijk waar m'n derriere roesten of jij een heel nest met jongen krijgt of een ouwe vrijster wordt, zal er geen nacht minder om slapen, maar ik zie hier alleen een meisje dat zich heuwl stoer probeert voor te doen, maar inderdaad nul komma nul levenservaring heeft. Geeft niet hoor, we zijn immers allemaal 19 geweest :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:35

pharagirlke schreef:
Quellian schreef:
Dit antwoord komt inderdaad puberaal op me over, zegt inderdaad genoeg ja :) Je bent idd te jong om over zulke dingen te praten blijkbaar.
Het zal me werkelijk waar m'n derriere roesten of jij een heel nest met jongen krijgt of een ouwe vrijster wordt, zal er geen nacht minder om slapen, maar ik zie hier alleen een meisje dat zich heuwl stoer probeert voor te doen, maar inderdaad nul komma nul levenservaring heeft. Geeft niet hoor, we zijn immers allemaal 19 geweest :)

Goh... het enige dat ik uit je profiel heb kunnen halen is je leeftijd, de rest heb ik gebaseerd op je posts hier in het topic. Ongelofelijk, maar mijn mening wordt steeds weer bijgesteld ;) Geloof dat ik inderdaad op mijn 19e een stuk volwassener was. Geeft niets.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:35

pharagirlke schreef:
Quellian schreef:

Is dit een aanval? Nu, als je dit een aanval vindt dan is het echte leven helemaal een ramp...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:36

Ik TEM, dit is werkelijk te kinderachtig, zelfs de penny's zijn er niks bij >;)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:37

Quellian mag ik jou op persoonlijke basis alsjeblieft iets verzoeken? Wil je terminologie als liefje, meiske, meid etc achterwege laten? Dit is behóórlijk denigrerend en respectloos.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:37

Dames... Zullen we aub lekker ontopic blijven, het zal zonde zijn als dit topic dicht gaat.... :\

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:38

Het is erg jammer als dit topic zou moeten sluiten want ik ben wel wat wijzer geworden van sommige posts van mensen. Heb je niet in de gaten dat je zelf heel erg persoonlijk aanvalt pharagirlke? En Chiqa kan echt wel voor zichzelf opkomen, niets aan de hand met Chiqa.

MamboBeach

Robynn schreef:
Dames... Zullen we aub lekker ontopic blijven, het zal zonde zijn als dit topic dicht gaat.... :\

Juistum! :j :)

Tallie1979

Robynn schreef:

Gaat het toch wel.. Let maar op! :+

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:39

Sees schreef:
Dit is behóórlijk denigrerend en respectloos.

Dat is een mening en ik had het niet tegen jou.

Enne Pharagirlke, trek eens de stoute schoenen aan en stap naar buiten. Er is ook nog een leven buiten bokt om, laat je niet raken door een user op een forum ;) Ik trek me er niets van aan als mensen naar mij wijzen hoor, straks klik ik op het kruisje en ga lekker naar huis, ben ik dit topic met de aanwezige bokt-users alweer vergeten. Leven en laten leven meid ;)

Verder ga ik met MB mee, jammer dat een topic vol inhoud was zo verwipt moet worden door een stel extremen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:39

Robynn schreef:

Het gaat toch wel dicht, kwestie van tijd :)

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:41

Ik vind die post van Quellian over PH trouwens ook erg aanvallend overkomen terwijl hij niet eens naar mij gericht is.

Dreigementen over TEM's hebben geen zin ;).

On-topic dan maar. Ik was vandaag even in de pauze naar de supermarkt en zag een zwangere mevrouw lopen, het 1e that popped into my mind was: man, jouw leven is écht over! Daarna zag ik een paar kleine kinderen en mijn irritatiegrens was als snel bereikt toen die niet supermarktwaardig gedrag aan het vertonen waren :D. Als je dat van mij leest, kan toch geen weldenkend mens van mij verwachten dat ik een kind goed op zou voeden ;). Dus...abortus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:42

Zow zeg, ik kwam wel effe op een fijn moment de discussie binnen :roll:

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:43

Quellian, dat maakt niet uit. Het stoort mij en ik vraag het je vriendelijk en daarbij heb je mij ook meid genoemd. En ik ben een meid dat wel maar toch echt wat ouder dan jij ;).

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:43

Dat denk ik ook, zal zo wel een hulkie komen opdagen.

Sees; het is geen dreigement, het is alleen om aan te geven hoe het momenteel gesteld is hier ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:44

Dat had ik vroeger ook hoor Sees moet ik eerlijk zeggen! :)
Ik zei ook altijd dat ik het met mijn kinderen anders zou doen en dat ze het niet eens in hun hoofd zouden halen om druk te doen en dergelijke... :') Dusssssssssss... Lukt ook niet altijd hoor...

Maar wat jij zegt kan ik begrijpen, als jij ze niet wil houdt het op, ieder zo zijn of haar keuze!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:44

Sees schreef:
Ik vind die post van Quellian over PH trouwens ook erg aanvallend overkomen terwijl hij niet eens naar mij gericht is.

Dreigementen over TEM's hebben geen zin ;).

On-topic dan maar. Ik was vandaag even in de pauze naar de supermarkt en zag een zwangere mevrouw lopen, het 1e that popped into my mind was: man, jouw leven is écht over! Daarna zag ik een paar kleine kinderen en mijn irritatiegrens was als snel bereikt toen die niet supermarktwaardig gedrag aan het vertonen waren :D. Als je dat van mij leest, kan toch geen weldenkend mens van mij verwachten dat ik een kind goed op zou voeden ;). Dus...abortus.

Een vriendin van mij kreeg een baby van bijna 10 pond, scheurde van voor tot achter uit, pieste tot 2 jaar later nog steeds in haar broek door incontinentie na de bevalling, is haar vrije leventje kwijt, maar is wel blij met haar zoon :D Het is een heerlijk ventje hoor en ze is supertrots op hem, maar ze vertelde mij toen dat als ze het alleen had moeten doen, ze het NOOIT had gedaan. :)

En dat vind ik eerlijk!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:46

Sees schreef:
Quellian, dat maakt niet uit. Het stoort mij en ik vraag het je vriendelijk en daarbij heb je mij ook meid genoemd. En ik ben een meid dat wel maar toch echt wat ouder dan jij ;).

Houd er aub over op, ik wil ook nog wel een reactie geven maar is niet nuttig denk ik zo... :)