jij zegt: "Chiqa bokkers vinden jou irritant!"
Da denk ik niet Quellian
Hebben we allemaal gezien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Quellian schreef:Dit antwoord komt inderdaad puberaal op me over, zegt inderdaad genoeg jaJe bent idd te jong om over zulke dingen te praten blijkbaar.
Het zal me werkelijk waar m'n derriere roesten of jij een heel nest met jongen krijgt of een ouwe vrijster wordt, zal er geen nacht minder om slapen, maar ik zie hier alleen een meisje dat zich heuwl stoer probeert voor te doen, maar inderdaad nul komma nul levenservaring heeft. Geeft niet hoor, we zijn immers allemaal 19 geweest
pharagirlke schreef:Quellian schreef:Dit antwoord komt inderdaad puberaal op me over, zegt inderdaad genoeg jaJe bent idd te jong om over zulke dingen te praten blijkbaar.
Het zal me werkelijk waar m'n derriere roesten of jij een heel nest met jongen krijgt of een ouwe vrijster wordt, zal er geen nacht minder om slapen, maar ik zie hier alleen een meisje dat zich heuwl stoer probeert voor te doen, maar inderdaad nul komma nul levenservaring heeft. Geeft niet hoor, we zijn immers allemaal 19 geweest
Geloof dat ik inderdaad op mijn 19e een stuk volwassener was. Geeft niets. pharagirlke schreef:Quellian schreef:Dit antwoord komt inderdaad puberaal op me over, zegt inderdaad genoeg jaJe bent idd te jong om over zulke dingen te praten blijkbaar.
Sees schreef:Dit is behóórlijk denigrerend en respectloos.
Ik trek me er niets van aan als mensen naar mij wijzen hoor, straks klik ik op het kruisje en ga lekker naar huis, ben ik dit topic met de aanwezige bokt-users alweer vergeten. Leven en laten leven meid 
.
. Als je dat van mij leest, kan toch geen weldenkend mens van mij verwachten dat ik een kind goed op zou voeden
. Dus...abortus.

Dusssssssssss... Lukt ook niet altijd hoor...Sees schreef:Ik vind die post van Quellian over PH trouwens ook erg aanvallend overkomen terwijl hij niet eens naar mij gericht is.
Dreigementen over TEM's hebben geen zin.
On-topic dan maar. Ik was vandaag even in de pauze naar de supermarkt en zag een zwangere mevrouw lopen, het 1e that popped into my mind was: man, jouw leven is écht over! Daarna zag ik een paar kleine kinderen en mijn irritatiegrens was als snel bereikt toen die niet supermarktwaardig gedrag aan het vertonen waren. Als je dat van mij leest, kan toch geen weldenkend mens van mij verwachten dat ik een kind goed op zou voeden
. Dus...abortus.
Het is een heerlijk ventje hoor en ze is supertrots op hem, maar ze vertelde mij toen dat als ze het alleen had moeten doen, ze het NOOIT had gedaan.