Jeetje meiden 
Nou; ik had me het dagje wel weer. Gisteren gevallen met de fiets, maar verder niet veel aan de hand. Vloeide niet en voelde mn kleintje gewoon, had geen buikpijn of iets, dus geen zorgen gemaakt.
Ik werd vanmorgen wakker, normaal voel ik de kleine dan al, maar nu niet. Viel me wel pas in toen ik op de wc zat. Toen ik me schoonveegde, had ik er net zo veel bloed bij zitten als met mijn menstruatie. Dat was wel schrikken. Ik me kleren aangedaan en naar mijn buren toe gegaan. Zij hebben een kleintje van 5 dus weten beetje hoe en wat 
Verloskundige gebeld, die weer de gynocoloog gebeld, ben uit eindelijk dus naar het ziekenhuis moeten gaan. Door de hele molen geweest, ctg, echo, inwendig onderzoek, bloedprikken enz. Maar uiteindelijk bleek gelukkig dat alles goed was met de kleine. Jeetje, das wel schrikken hoor!
Kom ik thuis, ben meteen even naar de buren geweest om te melden hoe alles was, hebben we uit eindelijk de ambulance kunnen bellen voor mijn buurvrouw 
Die was niet goed geworden, lag helemaal te trillen en te doen, viel telkens weg, koorts. En aangezien mijn buurvrouw een miskraam van een tweeling heeft gehad vorige week, niet lang geaarzeld en 112 gebeld. Nu is ze dus mee naar het ZH maar heb nog niks gehoord.
T was me het dagje wel hoor