Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JaneJansen schreef:Ik heb (nu) geen tijd om alles terug te lezen maar ik heb toch een vraag..
Ik wil een Implanon, weet iemand hoeveel je bij moet betalen? Ik neem tenminste aan dat ie niet helemaal gratis is?
Ik wil graag stoppen met de pil ivm pigmentvlekken in mijn gezicht (!) en heb dit met de HA overlegd. Hij heeft het niet over de evt kosten van de Implanon gehad maar dat doen HA'n wel vaker niet.
Unwritten schreef:Ik kreeg met stediril steeds doorbraakbloedingen, en ik was in mijn stopweek ook een wandelende emotiebom.. ervoor ook al. Daar heb ik met de Yaz 24+4 echt geen last van.
Ik heb alleen nu even vrijwillig een stopweek ingelast, omdat ik nog steeds ongesteld ben door het stediril gebruik.. had beter voor ik aan de YAZ begon een stopweek kunnen inlassen.
MSQuincyTE schreef:_Jessica ik slik die pil ook en heb nergens last van
_Jessica schreef:MSQuincyTE schreef:_Jessica ik slik die pil ook en heb nergens last van
Ik zeg ook niet direct dat ie bij iedereen zo zou werken, ieder lichaam reageert anders, maar als ik haar was zou ik er wel voor naar de huisarts gaan, want haar klachten lijken toch echt behoorlijk veel op de mijne.
En wat ik van mijn apotheek begreep is dat er behoorlijk veel klachten over deze pil waarom en dat ie daarom daar uit de schappen is gehaald
sharoontje schreef:Even een vraag tussendoor;
Kun je depressief raken vd pil? Of iig iets in die richting? Want sinds ik de pil gebruik (microgynon50) heb ik nl zo'n gevoel. Ik heb nergens zin meer aan, voel mezelf elke dag chagerijnig en ben snel op de teentjes getrapt. Kan huilen om niks en mezelf heel schuldig voelen om niks (voorbeeld; Ik pak bij mn vader wat drinken en gooi het pakje weg als het leeg is, kan ik mij daar heel schuldig over voelen om het weg te gooien, dat soort dingen). Ik ben ook flinker geworden (was eerst nogal slank en nu heb ik 2maten groter in een kledingmaat).
Weet even niet meer wat ik ermee aan moet en wil er nog niet mee naar een dokter gaan, omdat ik niet zeker weet wat het is.
SaskiaKur schreef:Dit is gewoon te komisch. Condoom is gescheurd kan ik weer een MAP slikken. Is dat een probleem meteen een uur erna na de seks of dubbel binnen 4 dagen?
zweetvos schreef:SaskiaKur, kan je niet helpen met de MAP..
Hoe is de hoeveelheid hormonen als je de nuvaring en de mirena met elkaar vergelijkt?
De pil kan ik qua hormonen niet tegen, de nuvaring gaat wel goed. Is er kans dat ik bij de mirena wel weer last heb kijg van de hormonen?
Chrissie_ schreef:Unwritten schreef:Ik kreeg met stediril steeds doorbraakbloedingen, en ik was in mijn stopweek ook een wandelende emotiebom.. ervoor ook al. Daar heb ik met de Yaz 24+4 echt geen last van.
Ik heb alleen nu even vrijwillig een stopweek ingelast, omdat ik nog steeds ongesteld ben door het stediril gebruik.. had beter voor ik aan de YAZ begon een stopweek kunnen inlassen.
Ik slik nu een andere pil en ik heb vorige week de 24+4 gehaald, kan ik daar dan zonder stopweek op overgaan?
Wendy schreef:zweetvos schreef:SaskiaKur, kan je niet helpen met de MAP..
Hoe is de hoeveelheid hormonen als je de nuvaring en de mirena met elkaar vergelijkt?
De pil kan ik qua hormonen niet tegen, de nuvaring gaat wel goed. Is er kans dat ik bij de mirena wel weer last heb kijg van de hormonen?
Er was ooit een website waar een heel mooi overzicht op stond, ga eens kijken of ik die voor je kan vinden...
Yessy schreef:Op welke dag wordt 'ie bij jou geplaatst dan? Ik heb zaterdag de laatste genomen en moet vrijdag melden, dan is het dag 3
zweetvos schreef:Graag! Ik kan geen zoekwoorden meer bedenken en heb m nog niet gevonden.
sunny44 schreef:Ik gebruik al 3 jaar stediril en heb niet echt veel last van gehad. Maar sinds die pil van geel naar wit (sinds 4 maand) is veranderd... Voel me depressief, emotioneel, lees vandaag pas dat aan de pil kan liggen. Net 8 dagen lang (weet niet of dit zo lang kan) een "doorbraak bloeding" gehad 2 dagen na dat ik een stopweek had, maar een heel klein beetje de hele tijd door. Word er echt gek van. Maandag maar even een afspraak maken met de HA.
Yessy schreef:Yessy schreef:Op welke dag wordt 'ie bij jou geplaatst dan? Ik heb zaterdag de laatste genomen en moet vrijdag melden, dan is het dag 3
Pff ding zit. Ben geloof ik alles inclusief 10 min binnen geweest en het was 2x een hele harde 'auw' en nu vooral kramp. Maar toen ik opstond had ik al het 'dit zou ik zo weer doen' gevoel