[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 19:44

Oh my god.... mijn HCH is superontstoken... bleeeeehhhhh!!!! Had volgens mij een candida en daarvoor behandeld, maar het blijft irriteren daar beneden. Na een flinke rit op mijn paardje (met spijkerbroek) is het nu helemaal mis. Morgenavond naar de piercingshop om te kijken of ie eruit moet.... (hoop het niet). Iemand nog een goede tip?

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 19:49

nee :n maar die van mij is dan ook niet helemaal joffel :n me nieuwe piercings heb ik morgen wel binnen *\o/*

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:38

Is het handig om in deze tijd een navelpiercing te laten zetten? Als ik in augustus op vakantie ga?

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:47

Honesty schreef:
Is het handig om in deze tijd een navelpiercing te laten zetten? Als ik in augustus op vakantie ga?

Volgens mij kan dat best. Je moet alleen wel de discipline op kunnen brengen om ook op vakantie elke dag je schoonmaakritueel te doen....

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:51

Ja, dat zou helemaal goed moeten komen, maar bijvoorbeeld met zwemmen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 16:07

ik heb me piercings binnen van crazy factory, nieuwe titanium gouden balletjes voor me tepel en titanium goud en klein met bling voor downunder :D

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 16:54

Honesty schreef:
Ja, dat zou helemaal goed moeten komen, maar bijvoorbeeld met zwemmen?

Zwemmen is geen probleem hoor. Als je in chloorwater hebt gezwommen, daarna even afspoelen en goed drogen. Gewoon goed op je hygiëne letten. In zee is zowiezo niet slecht, want is zout water.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 16:54

xDramaQueen schreef:
ik heb me piercings binnen van crazy factory, nieuwe titanium gouden balletjes voor me tepel en titanium goud en klein met bling voor downunder :D

Cool! Foto!!!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 17:16

Hoeveel zijn de verzendhoksten bij CF, DQ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 17:29

Volgens mij 5 euro, ff kijken.

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:16

Anthea schreef:
Volgens mij 5 euro, ff kijken.

ja dat klopt. 5 euro verzenden. ;)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:19

minkie schreef:
Persoonlijk vind ik 1 tepelpiercing mooier dan 2. Vind het dan toch iets ordinairs hebben...

Niemand die het ziet :+ En mijn vriend heeft tenminste weer aandacht voor beide kanten ipv 1 kant :Y)

jacqie70 schreef:
mijn HCH is superontstoken

Volgens mij is het de tijd om te gaan ontsteken! Mijn dermal is ook lekker aan het ontsteken nu!

En pff ik moet eerdaags "geopereerd" worden en dan moet mijn tongpiercing uit! Hoop dat ik em er snel genoeg weer in kan doen voordat ie dicht zit :(:)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:01

nou bij fitness heb ik wel me bikini broekje aan maar niet me topje, ik heb aardig wat mensen de stuipen op het lijf gejaagd :') ik ben toch wel een heel klein meisje dat rare sieraden in haar lijf heeft :') ik ga vanavond me vch wisselen :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:02

jacqie70 schreef:
xDramaQueen schreef:

Cool! Foto!!!

zal ik zo ff maken!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 20:14

sommige zijn wazig maar had geen zin om opnieuw te doen, ohja lijkt alsof me tepelstaafje rood is maar hij is ook titanium goudkleurig maar in het midden verkleurt naar titanium. en nee me eerste navelpiercing zit niet te strak maar is van boven af genomen :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-08-09 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek foto verwijderd

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 22:13

Coole foto's Kel!!
Nou is heb echt ff liggen vloeken zeg! Ik had een vrij klein gouden ringetje in mn HCH en die probeerde ze er met haar handen uit te krijgen, maar omdat de boel zo opgezet en ontstoken is trok ze er nogal aan. Ik werd ff niet goed. Ze zei dat ze geen tangetje wilde gebruiken, omdat dan misschien het goud zou beschadigen. Nou dat kan me geen reet schelen was mijn antwoord! Met tangetje ging het wel weer. Nu heb ik een gigantische deurklopper erin hangen.... Knock Knock, who's there? Nu maar hopen dat de boel snel rustig wordt. Had juist zo'n zin om een flinke rit te gaan maken de komende dagen....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 22:36

jacqie70 schreef:
Coole foto's Kel!!
Nou is heb echt ff liggen vloeken zeg! Ik had een vrij klein gouden ringetje in mn HCH en die probeerde ze er met haar handen uit te krijgen, maar omdat de boel zo opgezet en ontstoken is trok ze er nogal aan. Ik werd ff niet goed. Ze zei dat ze geen tangetje wilde gebruiken, omdat dan misschien het goud zou beschadigen. Nou dat kan me geen reet schelen was mijn antwoord! Met tangetje ging het wel weer. Nu heb ik een gigantische deurklopper erin hangen.... Knock Knock, who's there? Nu maar hopen dat de boel snel rustig wordt. Had juist zo'n zin om een flinke rit te gaan maken de komende dagen....

lekker is dat altijd he dat ze zo aan t trekken en duwen zijn als je piercing al niet lekker is :') pff ik heb net mijn super rotsknots gewisseld voor het kleintje, jeetje wat een heerlijk gevoel een kleinere piercing :D

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 22:50

oke ff een vraagje, ik wil heel graag een navelpiercing, maar ik ben echt doodsbang voor naalden en prikken en zo!
kunnen jullie mij vertellen of het egt pijn doet?
en weet iemand nog een goed piercing shop in de buurt van nijmegen/uden?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 22:51

_Stephanie schreef:
oke ff een vraagje, ik wil heel graag een navelpiercing, maar ik ben echt doodsbang voor naalden en prikken en zo!
kunnen jullie mij vertellen of het egt pijn doet?
en weet iemand nog een goed piercing shop in de buurt van nijmegen/uden?

Pijn is je eigen pijngrens, dat is dus bij iedereen anders.
En voor shops, google is you best friend, daar kun je nu alvast een hoop informatie vinden denk ik. ;)

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:08

jaaa snap ik!
ik heb gehoord dat je dan een soort verdovingsspray er op krijgt, werkt dat ook egt? of voel je het nog steeds super goed?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:13

er mag geen verdoving gebruikt worden door een piercer omdat ze geen rechten van een dokter hebben, de enige verdoving die werkt is een prik, niet de spray, en de prik mogen ze niet geven.

wat is die ene minuut voor een mooi sierraad? niets dus :)

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:14

haha ja tis maar een paar seconde!
maar ik ben echt doodsbang voor prikken en naalden en zo :P

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:15

Nou die verdovingsspray op mijn tong werkte toch echt, ik voelde niks. Maar ja, zeker weten doe ik het niet. Ik heb ontdekt dat ik namelijk een vrij hoge pijngrens heb. ;)

Je moet je er gewoon even overheen zetten...als je echt wilt gewoon doen. Goed eten, niet kijken en iemand meenemen helpt al een hele hoop.
En als je bang bent voor de pijn, moet je het gewoon niet doen.

Daarnaast is het echt een kwestie van seconden ja. Voordat je auw kan roepen is het al gebeurt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:23

komt nog bij dat je tong niet 1 van de pijnlijkste plekken is, koudspray verdoofd de bovenste huidlagen idd, maar de naald moet er toch echt doorheen op de plek die een spray niet kan bereiken.

idd goed eten, iemand meenemen om een hand fijn te knijpen en alles komt goed!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 00:47

Bij mijn tragus hebben ze toen ook zo'n verdovingsspray gebruikt.
Maar nu hoorde ik laatst dat je daar doof van kunt worden. :\
Voor mij geen verdovingsspray meer, dat weet ik wel.