Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wil deze rustig de tijd geven om hem te laten genezen en als hij blijft zitten, wil ik daarna pas de tweede erboven zetten.
is ook het beste anders krijg je zo'n vieze navel
" maar
Heb hem gezegd dat het zó snel nu ook weer niet hoefde

door zoveel vel zit die niet en ook absoluut niet zo'n stevig vel... Als je een paard longeert dat wat trekt irriteer je hem al flink... Eigenlijk bij alles wat je doet met je hand irriteer je hem... Als je in een knoop in je haar blijft hangen heb je kans dat je em er uit trekt
Nu, jouw keuze, maar ik zou het risico niet nemen... Dat is een heel lelijk en zichtbaar litteken als het mis gaat. (en da's ook vrij reëel dat t kan mis gaan)
Voor mij zou het geen optie zijn. De kans dat ik blijf hangen achter het halster van een van die idioten die besluit de kop omhoog te gooien omdat ze de vrieskou in de bol hebben is voor mij veel te groot.
pharagirlke schreef:Dermal Punching, waarvoor wordt dat eigenlijk gebruikt en wat is het verschil met gewoon piercen?
direct zo'n groot gat 
Of gewoon in het dagelijks leven. Je wilt niet weten wat voor smerigheid er op handvaten, trapleuningen, deuren, whatever zit, en daar zit jij dan fijn met je net doorboorde handje.
dus als jij er gelukkig mee denkt te gaan zijn, gewoon doen
xDramaQueen schreef:Idd berdien, sommige mensen bewaren zelfs hun stukjes kraakbeen oid
wat doe je dan, die naald vragen om het eruit te pulken?
pharagirlke schreef:xDramaQueen schreef:Idd berdien, sommige mensen bewaren zelfs hun stukjes kraakbeen oid
kan dat serieus?wat doe je dan, die naald vragen om het eruit te pulken?
Myryana schreef:Nee een dermal punch, kan je net zien als een appelboor.. die haalt een core de eruit.. en bij een punch haal je een stuk kraakbeen (of weefsel) eruit en dat valt er gewoon uit dan eigenlijk.
Overigens zijn er ook mensen die dat kraakbeen opeten.. yum vleesch xD

want heb er 3 gekregen