Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eppie38 schreef:Hebben jullie met immigran ook altijd dat het net lijkt alsof je op een roze wolk zit?
Heb er altijd zon vaag nagevoel van als ik het ingespoten heb, ben helemaal woezie dan, vind iedereen lief enz, heb dat wel eens overlegd met de huisarts maar krijg geen duidelijk antwoord dan.
joyce2 schreef:Ik heb dat ook, maar dan idd de migra-stick. Wel fijn, maar ik ben hem kwijt, haha. Het lijdt wat af van de pijn, maar kan nou niet zeggen dat ik daardoor de hoofdpijn kwijt raak
Bouwien schreef:Ik probeer het altijd eerst te remmen met 2x 500gr. ibu (soms een maag ding der bij) en wanneer die niet aanslaat gooi ik der een maxalt in. En werp ik mezelf voor de rest van de middag in bed met een washandje op mijn hoofd. Dan is der ook geen redden meer aan! Maar wat ik wel erg prettig vind is dat ik zo verschrikkelijk moe word van die maxalt. Dan dut ik meestal wel in en na een paar uurtjes voel ik me alleen nog maar alsof ik beetje stoned ben
Voelen jullie het ook altijd vanuit je nek je hoofd in trekken? Daar merk ik aan dat het migraine is.
Verder kan ik absoluut niet tegen goedkope chocola...eet het ook niet meer na 19u 's avonds.
Noten en koffie zijn bij mij ook uit den boze... hoewel de ene dag gaat het goed en de andere dag word ik gewoon afgestraft :p
Helaas heb ik de laatste 2 keer een diclofenac (?) zetpil van 1000mg er bij genomen omdat de maxalt weigerde iets te doen. Toen was ik ook wel even goed van de kaart...van de migraine of de medicijnen :S Maar ik weet dan van gekkigheid niet meer wat ik moet doen...kan dan echt 20min met mijn hoofd tegen de muur aan stoten. Gelukkig komt het meestal niet zover maar moet vrees ik binnenkort wel opzoek naar iets anders...Was gelukkig maar een van de weinige keren dat ik hem helemaal bewust mee moest maken blegh!
eppie38 schreef:Ik neem sinds 2 jaar iedere dag 10 miligram oxazepam in smorgens en heeft de aanvallen wel vermindert met zon 80 procent.
Erretje schreef:@Eppie: Oxazepam? Niet zo gek dat jij op een roze wolk zit, wil ik ook wel
! Ik heb er nog nooit van gehoord als zijnde profylaxe. Raak je daar niet verslaafd aan dan?
Citaat:Bij mij begint het ook altijd achter mijn oog, meestal links, soms rechts. De linker zijn vervelender. Van mijn nek ofzo heb ik nooit last
Branca schreef:Erretje schreef:@Eppie: Oxazepam? Niet zo gek dat jij op een roze wolk zit, wil ik ook wel
! Ik heb er nog nooit van gehoord als zijnde profylaxe. Raak je daar niet verslaafd aan dan?
Hahahahah... Raak je niet verslaafd aan en je kan er ieder moment mee stoppen omdat je het niet voor depressiviteit gebruikt. (ga ik van uit)
Lalidan schreef:Die verslaving geld niet alleen voor alles wat op pam eindigt, maar voor veel meer geneesmiddelen. Triptanen en pijnstillers zijn ook verslavend, maar daar gaan veel mensen aan voorbij. Het is onvoorstelbaar hoeveel mensen medicatieafhankelijke hoofdpijn hebben......
Alle triptanen hebben al werking dat de bloedvaten vernauwen. Dit kan inderdaad vrij makkelijk pijn in nek, schouders en bovenarmen geven. Maar ook bijvoorbeeld pijn op de borst. Als je er veel last van hebt kan je kijken of het met een andere triptaan beter gaat, maar het kan ook best zijn dat je er de ene keer last van hebt, en een volgende keer niks merkt. Dat heb ik namelijk.