Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En er zit nu Diva(nr. 527) van GOSH op.
IvysToeter schreef:ik heb ze nog steeds gewoon 'kaal' maar met 2 lagen nail rescue erop.
werkt echt!
Ik heb een vraagje.
als jullie french manicure doen en je bent op het punt met de stickertjes belandt, wanneer haal je de stickers er dan af?
op het moment dat je het witte laagje erop gesmeerd hebt en daarna dus gelijk?
of als het witte laagje gedroogd/aangedroogd is?
want ik doe meestal het laatste, maar vaak trek ik dan nog een beetje van het witte laagje mee... en dat is zo zonde en frustrerend..
. Kwastje op de nagel zetten en de nagel er onder door draaien zegmaar! Vind ik veel mooier dan met van die stickers, die ik van geen kant vind werken!
. Nagels zijn erg scheef.
Ik heb mijn nagels er af laten halen, ga voorlopig weer met mijn eigen nagels aan de slag (die nu heel erg gehavend zijn. Hihi.
)

Ik doe altijd 4 weken met mijn nagels. Ze zien er dan nog netjes uit. Ondanks de uitgroei. Ik vijl de uitgroei randjes na 3 weken een beetje bij en dan gaat er blanke lak overheen. Tevens heb ik nagelriem olie van de styliste mee gekregen dus tussendoor smeer ik daar ook nog mee.
Ofja niet ik maar mijn nagel styliste... 

Maar ik heb pas een maandje of 2,5 gelnagels dus ik heb er niet zoveel verstand van. Maar heb wat heen en weer gepbt en blijkbaar is het niet normaal. Ik ben gewoon gewend dat ik bij haar op mn tanden moet bijten.