Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 15:25

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 15:26

Cowboy55 schreef:
Askja schreef:
Als dit soort tuig zich met Baudet c.s. gaan verbinden, en vice versa, zijn de rapen gaar.

Doet dit soort tuig dat niet allang dan?

Allang. Daar staan gezellige foto's van op Twitter. Soort zoekt soort.

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 16:17

Cer schreef:
Cameraman Marco Buis van onrecht TV zou in zn borst geschoten zijn, in het Erasmus geopereerd zijn en nu overleden zijn in het Ziekenhuis.. Geen idee of dat waar is

Toen ze in Den Haag gingen rellen werd er ook een dodelijk slachtoffer gemeld... met alle gevolgen voor politie van dien. Bleek een mevrouw te zijn die bij een hoop kleren zat.... En ondanks dat dat aangetoond werd, bleven de volgelingen van oa Tinus (je weet wel, van die bokt foto) beweren dat de politie iemand had vermoord....

Marco leeft nog staat op Onrecht een filmpje van hem vanuit zijn ziekenhuisbed; https://www.facebook.com/msmleugens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 16:19

Ligt ie dan.. Risicogroep en lekker bedje bezet houden :r

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 16:49

Cer schreef:
Cameraman Marco Buis van onrecht TV zou in zn borst geschoten zijn, in het Erasmus geopereerd zijn en nu overleden zijn in het Ziekenhuis.. Geen idee of dat waar is

Toen ze in Den Haag gingen rellen werd er ook een dodelijk slachtoffer gemeld... met alle gevolgen voor politie van dien. Bleek een mevrouw te zijn die bij een hoop kleren zat.... En ondanks dat dat aangetoond werd, bleven de volgelingen van oa Tinus (je weet wel, van die bokt foto) beweren dat de politie iemand had vermoord....

Niks van waar, is in zijn buik geraakt, geopereerd en bezet nu een ic bed! En is bij kennis , heeft op zijn feestboek al weer een zielig filmpje geplaatst.

Zoe_rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:07

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:13

Zoe_rainbow schreef:
De coronapas gaat nooit meer weg… En elk (half) jaar een nieuwe vaccinatie voor een groen vinkje, zoals de ‘wappies’ al voorspelden.

https://www.trouw.nl/buitenland/de-euro ... ~bc841925/

Krijg je op de wappie cursus geen les in “begrijpend mainstream media lezen”?

Zoe_rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:19

Wat zeg ik volgens jou wat niet klopt met het artikel?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:20

Het gaat om reizen naar het buitenland, dus om regels die Nederland niet bepaald. Niet om de coronapas binnen Nederland.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:22

Zoe_rainbow schreef:

Jij zegt dat hij nooit meer weggaat , ze praten over aanpassing zodat overal de regels gelijk zijn. Of het wel of niet blijvend is , daar is niets over bekend.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:23

Zoe_rainbow schreef:

Dat de pas voor ALTIJD blijft. Met of zonder corona. En dus nooooooit weg gaat. Dat staat er niet.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:24

Zoe_rainbow schreef:
De coronapas gaat nooit meer weg… En elk (half) jaar een nieuwe vaccinatie voor een groen vinkje, zoals de ‘wappies’ al voorspelden.

De "wappies" voorspelden ook dat iedereen met vaccin binnen een paar maanden door neer gingen vallen of een chip kregen om bestuurd te worden.
Ook werd gezegd dat je echt niet meer vrijheden kreeg als je je liet vaccineren..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:25

Brainless schreef:
Zoe_rainbow schreef:

De "wappies" voorspelden ook dat iedereen met vaccin binnen een paar maanden door neer gingen vallen of een chip kregen om bestuurd te worden.
Ook werd gezegd dat je echt niet meer vrijheden kreeg als je je liet vaccineren..

In december gaan we als gevaccineerden weer allemaal dood omvallen, toch?

Zoe_rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:27

MarlindeRooz schreef:
Zoe_rainbow schreef:

Dat de pas voor ALTIJD blijft. Met of zonder corona. En dus nooooooit weg gaat. Dat staat er niet.

Eerste zin: Hij zou tijdelijk zijn, een jaar, maar nu lijkt hij toch te blijven.

Er staat ook niet dat het met een jaar verlengd wordt. Dus je kan het op twee manieren zien; of hij blijft langer dan een jaar of hij blijft idd voor altijd.

Ik plaatste niet dit artikel om meteen aangevallen te worden dat ik begrijpend moet lezen en een wappie ben, alleen om te peilen wat jullie hier van denken. En ik zie idd wel veel dingen die er afgedaan werden als complottheorieën die inmiddels waarheid zijn!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:28

Ja en er komen ook tribunalen voor alle kamerleden die meewerkten aan deze vreselijk onredelijk vrijheidsberoving. Sterven zullen ze!!! Aan de galg!!!!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:29

MarlindeRooz schreef:
Ja en er komen ook tribunalen voor alle kamerleden die meewerkten aan deze vreselijk onredelijk vrijheidsberoving. Sterven zullen ze!!! Aan de galg!!!!

Zinloos. Ze gaan toch eerdaags vanzelf dood omvallen?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:37

Zoe_rainbow schreef:
Ik plaatste niet dit artikel om meteen aangevallen te worden dat ik begrijpend moet lezen en een wappie ben, alleen om te peilen wat jullie hier van denken. En ik zie idd wel veel dingen die er afgedaan werden als complottheorieën die inmiddels waarheid zijn!

Wat dan?
Ikzelf heb volgens mij nooit gezegd dat het niet voor langere tijd zou zijn.
Natuurlijk hoop(te) ik wel dat het niet meer nodig zou zijn en wij nu al van de corona af waren.
Ik heb geen problemen met de QR code en ook geen problemen om vaker ertegen geënt te moeten worden.

Zoe_rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:43

Brainless schreef:
Zoe_rainbow schreef:

Wat dan?
Ikzelf heb volgens mij nooit gezegd dat het niet voor langere tijd zou zijn.
Natuurlijk hoop(te) ik wel dat het niet meer nodig zou zijn en wij nu al van de corona af waren.
Ik heb geen problemen met de QR code en ook geen problemen om vaker ertegen geënt te moeten worden.

Dankjewel voor je reactie, ik ben gewoon benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. QR code verlenging betekent dus ook dat Corona niet meer weg gaat (dat wisten we natuurlijk al wel) maar hoop toch niet dat het ook elke winter zo gaat als nu… :=
In oa HongKong en Australië zijn er al quarantaine kampen, dat vind ik best een beetje creapy.

Oh en betreft de voorspellingen van de wappies, deze bijvoorbeeld werd door NU ontkracht en is nu waarheid:
https://www.nu.nl/nucheckt/6074477/nuch ... deerd.html

En kan er nog wel een paar opnoemen. :)
Laatst bijgewerkt door Zoe_rainbow op 20-11-21 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:44

Stel je voor dat je ook drugs testen zou moeten gaan doen voor een groen vinkje.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:50

LuckyLuna schreef:
Stel je voor dat je ook drugs testen zou moeten gaan doen voor een groen vinkje.

Ik zou daar geen problemen mee hebben, ik weet dat er al werkgevers zijn die dat wel mogen eisen van hun werknemers.
Zo mogen piloten aan een alcohol/drugstest worden onderworpen.

Stel je werkt in de bouw en bent voor je veiligheid afhankelijk van je collega, dan wil je wel dat diegene helder is.
Of een vrachtwagen chauffeur die met een "wapen" van 60 ton rondrijd.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 18:02

LuckyLuna schreef:

In de chemie is dit al jaren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 18:10

In Amerika (hét land van de vrijheid) moet je ook drugstests doen voor bepaald werk. :)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 18:11

Land van “vrijheid” ja haha :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 18:12

IMANDRA schreef:
Land van “vrijheid” ja haha :))

Vinden de Amerikanen hé. :P

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 18:12

Zoe_rainbow schreef:
Dankjewel voor je reactie, ik ben gewoon benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. QR code verlenging betekent dus ook dat Corona niet meer weg gaat (dat wisten we natuurlijk al wel) maar hoop toch niet dat het ook elke winter zo gaat als nu… :=
In oa HongKong en Australië zijn er al quarantaine kampen, dat vind ik best een beetje creapy.

Oh en betreft de voorspellingen van de wappies, deze bijvoorbeeld werd door NU ontkracht en is nu waarheid:
https://www.nu.nl/nucheckt/6074477/nuch ... deerd.html

En kan er nog wel een paar opnoemen. :)

Hoe snel verwacht jij dat een dergelijk besmettelijk virus onder controle is?
In het geval van de mazelen en de pokken duurde het ook jaren voor het echt weer uitgeroeid was. Volgens mij heeft nooit iemand gezegd dat het met een jaartje bekeken was. Ook na vaccinatie is niet ineens alles *poef* weg.

Ik denk idd dat de eerstvolgende winters zo gaan als nu ja. En dat we dus die QR nog wel even nodig hebben. Het is niet anders.