Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:https://m.youtube.com/watch?v=nl6tTwxzC ... e=youtu.be
De engelsen zien het heel anders (wat anders) dan de rest van de wereld
Fira schreef:Barbet schreef:Het verpleeghuis waar ik werk gaat ook op slot voor al het bezoek, alleen noodzakelijk personeel kan met een eigen pasje naar binnen.
Dus ook echtgenoten/echtgenotes kunnen hun partner die in het verpleeghuis woont niet bezoeken.
Ik werk met demente mensen, het is al erg dat echtparen door deze ziekte gescheiden werden van elkaar.
De maatregel snap ik wel, het kan niet anders, maar echt ontzettend schrijnend en hard voor wie het betreft.
Pfff, dat is echt heel erg verdrietig inderdaad. Gaan jullie sowieso tot 6 april dicht, of houden jullie nog geen bepaalde datum aan?
Echwel schreef:https://m.youtube.com/watch?v=nl6tTwxzC ... e=youtu.be
De engelsen zien het heel anders (wat anders) dan de rest van de wereld
Barbet schreef:Ik vind dit wat te ver gaan! Lijkt mij dat er met wat strenge hygiëne maatregelen bezoek mogelijk zou moeten zijn.Het verpleeghuis waar ik werk gaat ook op slot voor al het bezoek, alleen noodzakelijk personeel kan met een eigen pasje naar binnen.
Dus ook echtgenoten/echtgenotes kunnen hun partner die in het verpleeghuis woont niet bezoeken.
Ik werk met demente mensen, het is al erg dat echtparen door deze ziekte gescheiden werden van elkaar.
De maatregel snap ik wel, het kan niet anders, maar echt ontzettend schrijnend en hard voor wie het betreft.
MizzMontana schreef:Het volgende wat gehamsterd gaat worden is denk ik handcreme. Man, ik heb echt droge handen van al dat wassen, vooral de knokkels zijn een soort schuurpapier (fyi).
Waste ik ze hiervoor dan toch zo weinig? Staan jullie ineens ook zo stil bij hoe je hygiëne eigenlijk is? Ik dacht altijd dat het bij mij wel prima was maar ben me er zo bewust van ineens wat ik allemaal aanraak.
Daarnaast is de helft hier in huis snotverkouden, kinderen ook, inclusief 1 met koorts. Standaard natuurlijk bij kleine kinderen, maar toch schiet er dan ineens door me heen: het zal toch niet dat....
Voel me zelf nu ook iets minder fit en voordat we allemaal nergens meer naar toe mogen ivm de snotneuzen heeft mijn man vanochtend in plaats van morgen boodschappen gedaan. Voor een week, zoals altijd, maar was wel een raar gevoel om met zo’n volle kar door de winkels te lopen zei hij.
LadyMadonna schreef:Stond net een vrouwtje “naast” me in de winkel voor het pasta schap. Lag opzich nog genoeg, maar allemaal A merken. Oh... nu moet ik dure pasta kopen...
Mensen die wat meer te besteden hebben: koop even A merken zodat de budget merken blijven liggen voor mensen die A merken niet kunnen betalen..
Hier verder buiten super druk met wandelende mensen en spelende kinderen. Het lijkt wel vakantie
brokjes schreef:Denken jullie dat overige winkels nog dichtgaan?
Citaat:De Noord-Hollandse supermarktketen Deen roept mensen maandag op om hun boodschappen alleen te doen. Deen doet dat verzoek met het oog op de gezondheid van klanten en personeel.
,,Wij willen iedereen, met pijn in ons hart, vragen om bezoek aan onze winkel niet meer te zien als een (gezins)uitje om gezellig boodschappen te doen".