[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 13:36

Mondy schreef:
Mondy schreef:
Friemel heb jij swatches van je lippiestix die je te koop hebt ? Vooral aquarius ?

O:)

Mooie aankopen weer, benieuwd naar de swatches en hoe je dat geel gaat combineren !

Melanie..mooie kleur :j Maar kan niet helemaal eruit halen hoe het nou precies zit ?

Melanie ik kan er geen cut&crease in vinden eigenlijk.

Aquarius is al verkocht, swatches kan je vinden op Google :j anders ga ik ze weer gebruiken en heb ze al schoon gemaakt.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 14:35

Welkom terug Jaimy. Ik heb ook een mindere tijd op dit moment maar ik kan wel genieten van lekker met make-up bezig zijn, dus ik hoop dat jij dar ook een beetje plezier uit kunt halen :)
Ik heb een paarse lipstick van catrice, die kun je wellicht eens aanschaffen om te proberen. Dat doe ik wel vaker met kleuren waar ik over twijfel. Eerst een budget merk in die kleur aanschaffen, en als ik m mooi vind koop ik de duurdere :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 14:47

jaimy10 schreef:
Heeft iemand de MAC Lipstick Smoked Purple? Ik vind dat soort kleurtjes onwijs gaaf, alleen ik ben daar veeeeels te ´´bang´´ voor haha :x

Ja heb ik :)
Toevallig vd week opgehad, maar toen was ik erg moe dus dat is niet heel representatieve foto.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 15:08

Joolien schreef:
Welkom terug Jaimy. Ik heb ook een mindere tijd op dit moment maar ik kan wel genieten van lekker met make-up bezig zijn, dus ik hoop dat jij dar ook een beetje plezier uit kunt halen :)
Ik heb een paarse lipstick van catrice, die kun je wellicht eens aanschaffen om te proberen. Dat doe ik wel vaker met kleuren waar ik over twijfel. Eerst een budget merk in die kleur aanschaffen, en als ik m mooi vind koop ik de duurdere :)

Ik hoop het ook! Een lekkere afleiding.. :Y) Ja dat is idd een goede tip! Ga ik doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 15:46

Rimmel heeft een lipstick, nummer 107 in de rode huls die op Diva lijkt.
Geen dupe, maar wel een diepe bordeaux rode zodat je kunt kijken of de kleur je bevalt.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 16:07

Welkom terug jaimy! Wat heb je een vrolijke sproeten. Hopelijk voel je je snel wat beter. Gezellig mee kletsen en tutten :)

Vandaag een keer andere kleurtjes geprobeerd dan beige/bruin. Vind het zelf niet zo geslaagd
Gedaan met maybelline the blushed nudes palette en Mac studded Kiss op mijn lippen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 16:16

Ik vind het juist heel gaaf :)) En wat een wimpers! Welke mascara gebruik je Venthe? :o

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 16:58

Wat ben je een mooie meid Jaimy! Met zo'n mooie huid zou ik foundation ook overslaan.

Ben benieuwd naar een look met die gele oogschaduw friemel!

Ik vind je look ook erg mooi Venthe!

Pff ik heb m'n sleek pallet binnen, maar moet even wennen aan het onwijze pigment, Haha ben meer gewend aan dat ik alles onwijs moet opbouwen. Heb nu dus een heftigere look geprobeerd voor een feestje, maar ben niet helemaal tevreden, nu op de foto zie ik ook dat ze niet helemaal gelijk zijn. En vraag me af of ik niet te ver opzij ben gegaan en omhoog richting m'n wenkbrauw.. misschien hebben jullie tips om de look nog wat te verbeteren? (Zie ook dat ik nog meer tijd aan blenden moet besteden);
Afbeelding
Afbeelding

Nog even 1 foto aan toegevoegd, welke lipstick is mooier hierbij? Eerste 2 zijn met Mac Twig, laatste met jeffree star Androgyny

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Merell123 op 23-12-16 17:15, in het totaal 3 keer bewerkt

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 16:58

Aah lief! Misschien is het ook gewoon een questie van wennen. En ik gebruik de mascara van L'Oréal, The volume million lashes
ofzo in een goud zwarte verpakking

Ng even een selfie maar op deze foto zie jw beter hoe het in het echt over komt :p

Afbeelding
Afbeelding

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 17:00

Ik vond je look echt super vet merel!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 17:11

Venthe ik vind die look juist prachtig bij je.. Zeker de lipstick. Vaker doen zou ik zeggen !!

Merel gave look hoor ! Ik vind m persoonlijk miss net iets te ver naar buiten maar dat is op deze foto lastig te zien.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 17:28

Mondy Ik vind je die paars en zilveren look wel heel goed staan! Ondanks dat je niet van paars houdt. DnT jouw look vind ik ook mooi, leuk om te zien dat paars in zoveel verschillende tinten en tonen komt.

Shizz die blauw met gouden look vind ik echt geweldig, heel erg "royal' :P

Die naturele look staat je goed Friem! Heel mooi zacht en verzorgd.

Verder nog een aantal hele mooie diepe lipkleuren, Peelie en Venthe staat jullie echt goed!

Ik vind jouw rode looks heel mooi xU_Blinghx! En de look van Merell123: lekker gedrufd, vind de kleuren heel mooi! Qua lippen vind ik de eerste lipstick er het mooiste bij staan.

Jaimy10 hopelijk vind je een beetje positieve energie, heel herkenbaar maar voor mij helpt lekker tutten en lekker dom youtube tutorials kijken altijd wel :(:)

En wat grappig Djilan om te zien wat licht doet met hoe kleuren over komen, ik vind die Lumiere je echt goed staan. Dat is toch die samenwerking van Colourpop met Kathleen Lights? Ik heb van Ofra 'haar' Miami Fever lipstick, die ga ik morgen denk ik op doen... ALS M'N LIPPEN NIET MEER ZO INTENS DROOG ZIJN! Ughhh sorry maar ik irriteer met echt kapot :o Rond m'n ogen ook weer droogtelijntjes, trekt wel weer weg maar beetje jammer als je zin hebt om je ogen op te maken en je lijkt op een reptiel met de huid erom heen.

Maar toch even een foto van mijn look vandaag, m'n gezicht is heel basic en op m'n lippen zit Purol :+ Kleuren zijn iets vlakker dan in het echt.

Afbeelding

Waarom worden je foto's altijd zo eng groot op de pc als je op je telefoon via de boktupload plaatst...

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 17:38

Hier nog meer brildragers trouwens? Vind dat je met bril altijd net wat heftiger kunt gaan.

Vandaag 4 nieuwe brillen gekocht, vond nog een andere heel gaaf maar durfde het niet aan:

Afbeelding

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 17:40

Ik zie hem liever ook iets minder ver Merel, maar kleur staat je echt super!

Mooi Jalenka_Kiya ik hou wel van de zachte roze tinten :))

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 17:40

Wow 4 brillen! Leuk, dan kun je nog eens afwisselen.

Hier geen brildrager maar ben wel met je eens dat je met bril je ogen wat meer kunt/'moet' aanzetten. Ik vind deze op je foto wel heftig maar staat je wel!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 17:42

Wat een opvallende bril! Ik vind persoonlijk brillen vreselijk, daarom heb ik ook mijn ogen laten laseren :j maar bij sommige mensen staat het heel goed en je lijkt er automatisch wel wat serieuzer/volwassener door

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 18:36

Ik heb mijn bril alleen het 's avonds op als ik wat op tv wil zien terwijl ik mijn lenzen al uit heb :+ Verder draag ik hem niet, vind het maar een onding!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 18:41

Heel mooi Venthe! Super tof! :))

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 20:24

Nico_lette schreef:
Hoii, even een vraagje :D
Weet iemand welke lipstick op mac Diva lijkt?
Diva is me nog net iets te duur, omdat ik niet zovaak lipstick op heb.

Ja!
Catrice Kaviar Gauche 02 vgm, lijkt er super op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 20:37

Ik reageer hier wat weinig, topic gaat erg snel en zit meestal op m'n telefoon, maar wat een inspiratie geven jullie mij toch! :D Prachtige looks komen er steeds voorbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 20:42

Ik ben ook brildrager en daardoor ben ik mn ooglook wat meer gaan aanzetten, dan valt t tenminste nog een beetje op :P
Hebben jullie al een idee wat jullie met kerst gaan doen? Had nog falsies willen halen, maar heb gemerkt dat dat met mn bril echt niet te doen is. :P Maar dan mn bril maar af haha :D MAar ik moet ze dan nog wel ff halen morgen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 21:30

Ik ga lekker los met glitters denk ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 21:38

Ik heb m'n kleding voor kerst nog niet gekozen dus qua make-up nog geen idee :')

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 21:57

Ik ga zwart qua kleren, dus ik wil denk voor roze gaan en velvet teddy. Al vind ik donkere kleuren echt schitterend staan, maar dat durf k toch nog niet.. maar wie weer heb ik een gekke bui >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 22:16

jaimy10 schreef:
Ik ga zwart qua kleren, dus ik wil denk voor roze gaan en velvet teddy. Al vind ik donkere kleuren echt schitterend staan, maar dat durf k toch nog niet.. maar wie weer heb ik een gekke bui >;)

Als je tijd heb kan je het morgen proberen, een donkere kleur? Kan je altijd zondag met kerst nog wat anders doen als het niet bevalt. Als je het niet probeert kom je er ook niet achter :D