Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:49

Mooie collectie!

Ik ben zelf niet zo van de hele strakke wenkbrauwen, vind iets natuurlijker mooier.
Dus voor mij geen dipbrow, ik hou het lekker bij mij browwiz :D

Ga alleen de volgende keer wel een tintje donkerder, van soft brown naar chocolat.
Net wat sprekender.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:00

Eigenlijk vind ik een natuurlijke wenkbrauw vaak ook mooier om te zien, bij andere mensen. Bij mezelf weet ik niet of het me nou gewoon niet lukt, of het me gewoon niet staat. Ik heb toen ik een stuk jonger was ook veeel te veel geplukt, en dat is gewoon nooit meer terug gekomen, waardoor ik echt hele kale wenkbrauwen over heb en ik het best wel lastig vind om het op natuurlijke wijze bij te werken. Hoe doen jullie dat, je wenkbrauwen natuurlijk bijwerken?

Ik wil eigenlijk de Ebony nog wel een keer proberen, ben meer van de koelere kleuren dus ben wel benieuwd hoe die zou staan. Een keer uitproberen in de winkel maar haha. Ik vind het trouwens altijd zo'n risico om je op te laten maken in de winkel, de laatste keer toen ik op zoek was naar de perfecte kleur dipbrow had ik echt het idee dat ik voor schut die winkel uit liep met m'n wenkbrauwen :') niet iedereen die er werkt is er even bedreven in volgens mij haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:03

Ik laat me eigenlijk nooit meer opmaken, als ik iets wil testen, vraag ik of ik het zelf aan mag brengen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:19

Ik heb nog nooit wat aan mn wenkbrauwen gedaan op een enkele haar er uittrekken na :') als ik al die mooie wenkbrauwen van jullie zie, denk ik dat ik daar uiteindelijk toch ook nog maar eens aan moet gaan geloven :))

Ik probeerde een foto van mezelf te maken maar het enige wat ik in de camera zag waren rimpeltjes -O- Zal dat dan toch komen omdat ik 30 word dit jaar :')
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:28

Eleionomae schreef:
Ik heb nog nooit wat aan mn wenkbrauwen gedaan op een enkele haar er uittrekken na :') als ik al die mooie wenkbrauwen van jullie zie, denk ik dat ik daar uiteindelijk toch ook nog maar eens aan moet gaan geloven :))

Ik probeerde een foto van mezelf te maken maar het enige wat ik in de camera zag waren rimpeltjes -O- Zal dat dan toch komen omdat ik 30 word dit jaar :')
[ [url=m/BqDvqV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meid, (want ja, dat ben je! 30 is hardstikke jong)
Als jij jouw wenkbrauwen wat gaat invullen of wat bijtekenen, wordt dat zo mooi! Vooral omdat je een stevig montuur hebt.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:30

Welkom Jodie!

Natuurlijke wenkbrauwen vind ik ook mooier. Soms zie ik mensen rondlopen met wenkbrauwen... Daar schrik je gewoon van. :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:32

Welkom Jodie! Mooie meid ben je en je wenkbrauwen zijn on fleek haha :D

Ik hou juist wel van wenkbrauwen zoals a la NikkieTutorials maar mijn eigen wenkies zijn echt te donker om ze nog eens extra aan te zetten.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:38

@elkee ga ik me daar toch ook maar eens in verdiepen, maar ze hoeven van mij niet zo heftig als die van Jodie bv, ik vind dat best mooi, maar dat past gewoon niet bij mij :)

En 30 is idd nog niet zo oud, maar t viel me ineens op,rimpeltjes langs mn mond en voorhoofd :')
Ik moet gaan bedenken wat ik met de bruiloft voor makeup wil, ik heb wel iemand gevonden die zowel haar als makeup doet, maar een beetje een idee van wat ik zelf wil is ook wel handig. (voor jullie idee, ik heb een strak aansluitende kanten jurk met een klein glimmertje en sleepje. Mijn haar blijft waarschijnlijk los met een grove krul er in en het hele thema is een beetje vintage). Op de bruiloft draag ik overigens geen bril :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 17:49

Ik doe met mijn bruidjes altijd voorafgaand een proef make up sessie. Dan kijken we samen wat het mooiste is voor die dag, zodat het op de dag zelf perfect is :j
Dat zou ik dus met je visagiste bespreken en zeker doen!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 18:31

Waar zit jij in de buurt elkee? Een nicht van mij gaat in september trouwen, en die heeft nog steeds geen fijne MUA gevonden. Of weet er iemand eentje die in omgeving Zutphen/Stedendriehoek of iig Gelderland werkt?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 18:33

Jans schreef:
Ik gebruik nu de dream pure BB cream van Maybelline. Die vind ik ook fijn, gebruik die op het moment meer dan mijn foundation (is ook een stuk betaalbaarder _O- )

Die heb ik gisteren ook toevallig gehaald. :)

Blijf echt wonderbaarlijk mat met deze. :')
Vanochtend op gedaan en heb nu een hele lichte glans op mijn neus. Terwijl die met primer en foundation zo begint te glimmen.

_Friemel schreef:
Wat vind je hier van?

[ Afbeelding ]

In elke kleur te krijgen

HAHAHA :') Scherp.

Aight schreef:
Maris schreef:
Ik vond ook net dit ( weten jullie natuurlijk al lang, maar maakt mij weer in de war ):
For anyone not familiar with MAC's shade system:
C is Cool - Yellow - Golden Olive
NC is Neutral Cool - - Golden Beige
N is Neutral - Beige
NW is Neutral Warm - Pink Beige
W is Warm - Pink

MAC like to confuse all of us and refer to what we would call warm (yellow, olive undertones) cool, and what we would call cool (pink undertones) warm. How confusing.

Dus als je een koele ondertoon hebt ( hoe weet je dat ??? :o ) dan moet je juist van MAC een NW of W kleur hebben ?

Ik dacht altijd dat het stond voor Not Warm (=dus koel) en Not Cool (=dus warm) :')

Nou weet ik het ook niet meer

Proest dacht echt precies het zelfde. Vond dat al zo onlogisch haha. :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 18:44

Ik kom uit Brabant (20 minuten van Nijmegen vandaan), dat is dus best een eindje weg!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:43

Eleionomae schreef:

[ [url=m/BqDvqV.jpg]Afbeelding[/url] ]

zie geen rimpels hoor!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:12

Haha nou gelukkig maar, op de laptop op groot beeld dacht ik alleen maar aaahhh :oo

Jammer dat je zover weg woont Elke, anders had je mijn makeup ook wel kunnen doen voor de bruiloft!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:22

Gemini van Jeffree was aangevuld en die wil ik graag maar was bijna direct al uitverkocht helaas..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:29

BelleTessa schreef:
Gemini van Jeffree was aangevuld en die wil ik graag maar was bijna direct al uitverkocht helaas..

Ik keek 44 seconde na Jeffree Star zn instagram update op de site en was al uitverkocht ;( vorige keer was ook binnen 20 seconden uitverkocht.

Wel doll parts besteld :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:31

Haha what the hell, das toch niet normaal.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:33

Op zn instagram staat dat na volgend weekend er weer een restock is voor Gemini. Nog een poging doen dan :')

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:49

Haha ja mission impossible

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:18

Welkom jodie! Prachtige wenkies, ik krijg dat niet voor elkaar haha

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:19

linoleum schreef:
Op zn instagram staat dat na volgend weekend er weer een restock is voor Gemini. Nog een poging doen dan :')

Je moet niet op instagram wachten. je moet ingelogd om 5 minuten voor op z'n site staan. Ik was 10 over op de site en kon gemini er nog in gooien :j als t goed is komen mijn Scorpio en gemini morgen binnen :):) moest wel weer 19,77 bij betalen _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:20

Haha wist niet precies hoe laat, zal volgende keer opzoeken hoe laat Nederlandse tijd het online gaat :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:21

Wat ben je prachtig jodie, al hou ik ook van meer natuurlijke wenkies.

Jeffrey star lijkt mij zo fijn om eens te proberen.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:22

Ik wil Gemini! :')
Wil jij als je t weet de NL tijd doorgeven hier?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:23

linoleum schreef:
Haha wist niet precies hoe laat, zal volgende keer opzoeken hoe laat Nederlandse tijd het online gaat :')

Ja want vorige keer had ik om 19.06 (19.00 was restock) alleen Scorpio gekocht maar ik zag gemini over t hoofd en toen heb ik om 20.33 (anderhalf uur later dus) Gemini en Scorpio gekocht ;-)

Zijn instagram post kwam echt pas 20 minuten na de restock geloof ik.

Meestal is de restock tijd 19.00 nu toevallig 21,00 maar is de eerste keer.