Ik ben zelf niet zo van de hele strakke wenkbrauwen, vind iets natuurlijker mooier.
Dus voor mij geen dipbrow, ik hou het lekker bij mij browwiz

Ga alleen de volgende keer wel een tintje donkerder, van soft brown naar chocolat.
Net wat sprekender.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:Ik heb nog nooit wat aan mn wenkbrauwen gedaan op een enkele haar er uittrekken naals ik al die mooie wenkbrauwen van jullie zie, denk ik dat ik daar uiteindelijk toch ook nog maar eens aan moet gaan geloven
![]()
Ik probeerde een foto van mezelf te maken maar het enige wat ik in de camera zag waren rimpeltjesZal dat dan toch komen omdat ik 30 word dit jaar
![]()
[ [url=m/BqDvqV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jans schreef:Ik gebruik nu de dream pure BB cream van Maybelline. Die vind ik ook fijn, gebruik die op het moment meer dan mijn foundation (is ook een stuk betaalbaarder)
_Friemel schreef:
Aight schreef:Maris schreef:Ik vond ook net dit ( weten jullie natuurlijk al lang, maar maakt mij weer in de war ):
For anyone not familiar with MAC's shade system:
C is Cool - Yellow - Golden Olive
NC is Neutral Cool - - Golden Beige
N is Neutral - Beige
NW is Neutral Warm - Pink Beige
W is Warm - Pink
MAC like to confuse all of us and refer to what we would call warm (yellow, olive undertones) cool, and what we would call cool (pink undertones) warm. How confusing.
Dus als je een koele ondertoon hebt ( hoe weet je dat ???) dan moet je juist van MAC een NW of W kleur hebben ?
Ik dacht altijd dat het stond voor Not Warm (=dus koel) en Not Cool (=dus warm)
Nou weet ik het ook niet meer
Eleionomae schreef:Ik heb nog nooit wat aan mn wenkbrauwen gedaan op een enkele haar er uittrekken naals ik al die mooie wenkbrauwen van jullie zie, denk ik dat ik daar uiteindelijk toch ook nog maar eens aan moet gaan geloven
![]()
Ik probeerde een foto van mezelf te maken maar het enige wat ik in de camera zag waren rimpeltjesZal dat dan toch komen omdat ik 30 word dit jaar
![]()
[ [url=m/BqDvqV.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Op zn instagram staat dat na volgend weekend er weer een restock is voor Gemini. Nog een poging doen dan
linoleum schreef:Haha wist niet precies hoe laat, zal volgende keer opzoeken hoe laat Nederlandse tijd het online gaat