Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stral schreef:Goh, het blijft wel een informatief topic hier, als je post, wil je toch juist advies denk ik? Tenminste dat vind ik toch wel hier, dat je daarvoor open moet staan dan.
Stral schreef:Ik bedoelde: als je puur een lijstje post! Zonder dus de begeleidende uitleg dat je weet dat het niet ok is maar dat je er even geen zin in hebt.
Er zijn best veel mensen die dénken dat ze goed bezig zijn maar dat niet zijn, dan moet dat gewoon gezegd kunnen worden. En bij jou leek het vanochtend voor mij alsof je niet inzag dat er andere opties waren. Dus kijk, vind het wel sterk dat je nu toch voor het fruit gegaan bent hoor!
urosa schreef:Dat heb ik ook met appels, krijg er een raar gevoel van.. als ik em eet alleen een halve door de salade, wat wel goed gaat .... weird
Amyyy schreef:Ik vind de 'discussies' juist wel nuttig hier. We zijn er toch om elkaar te helpen. Als je denkt dat je goed bezig bent, maar dat helemaal niet is zou ik het ook graag horen. En ik zie eigenlijk alleen maar goedbedoelde adviezen.
Rebecca schreef:xNavatu schreef:Salade met kip? Een goed gevuld soepje? (:
Hmm heb nog een blik soep staan , ben van de ome Jan soep dus vermicellisoep. Beetje familietikje heb ik geleerd
Salade lust ik niet
Appels ruikt momenteel mijn hele koelkast naar , zoete lucht maar door de kwark krijg ik ze wel weg
xNavatu schreef:[naam] schreef:
Hmm heb nog een blik soep staan , ben van de ome Jan soep dus vermicellisoep. Beetje familietikje heb ik geleerd
Salade lust ik niet
Appels ruikt momenteel mijn hele koelkast naar , zoete lucht maar door de kwark krijg ik ze wel weg
Salade lust je niet?
Zijn zoooveel soorten salades, kan me niet voorstellen dat je er geen 1 lust?
ijssnuiver schreef:urosa schreef:Dat heb ik ook met appels, krijg er een raar gevoel van.. als ik em eet alleen een halve door de salade, wat wel goed gaat .... weird
Opzich is dat wel logisch.
Het zijn inderdaad de fruitsuikers die maken dat je suikerspiegel uit balans gaat en waardoor je dus meer honger/trek krijgt. Bij de een zal dit meer spelen als de anders.
Door er iets stabiliserend bij de eten, voorkom je dit effect.
Hoogstwaarschijnlijk zitten er in jouw salade ook dingen die bloedsuikerspiegel stabiliseren.