Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whizz schreef:Superleuke nagels Shenavillie! Ik mag morgen weer, hoognodig ook want er zijn er drie afgebroken...
Ik weet nog niet wat ik ga doen dus tips zijn welkom. Ik vind dat mijn acrylnagels best vaak breken of eraf vallen. Zou dat kunnen zijn omdat ik ze zelf vaak lak?
Of moet ik een andere nageldame zoeken? Ik kan het niet goed beoordelen.
Shenavallie schreef:Frummels schreef:Wat heerlijk lijkt me dat Shena, om een niet-smartphone te hebbenIk twijfel er al een jaar over, om terug te gaan naar een gewoon mobieltje zonder al die rotzooi erop..
Ik heb trouwens ook een Nikon Coolpix maar ben wel heel tevreden over de kwaliteit van de foto's
Vind je nagels heel erg leuk!
Ik mag morgen weer langs mijn nageldame, heerlijk.
Mijn man heeft net als jij ook al langere tijd de neiging om terug te gaan. Gewoon proberen! Je hoeft je smartphone niet weg te doen, maar je zou met een heel goedkoop mobieltje toch eens kunnen proberen of je het een maand uithoudt. Ik vind het wel lekker rustig hoor!Als ik prikkels 'wil' ga ik nu bewust naar de computer om bijvoorbeeld op Bokt te gaan, maar als ik de PC uitzet, dan is het ook echt rust.
Ik ben bang dat ik een nog-net-niet-DOA-apparaat heb... want verder zijn de recensies wel goed van de Nikon, net als dat jij er positief over bent. Of het ligt gewoon aan mijn onkunde, ha ha ha!
Cinnepin schreef:pff klanten die niet komen opdagen.....had ik nog 2 uur langer kunnen slapen
Limoen schreef:LM, jij gaf de Marathon 3 als tip toch? En later de tip van 35.000 toeren. Maar de Marathon 3 heeft 30.000?
Is dat dan wel de goede?
En daar zitten geen bitjes bij geleverd. Wat kan ik het beste bijbestellen voor bitjes/schuurrolletjes?
Ik wil het gebruiken om de gel nagellak van de gel nagel te halen en om gel nagels zelf een beetje in model te krijgen.
LadyMadonna schreef:Limoen schreef:LM, jij gaf de Marathon 3 als tip toch? En later de tip van 35.000 toeren. Maar de Marathon 3 heeft 30.000?
Is dat dan wel de goede?
En daar zitten geen bitjes bij geleverd. Wat kan ik het beste bijbestellen voor bitjes/schuurrolletjes?
Ik wil het gebruiken om de gel nagellak van de gel nagel te halen en om gel nagels zelf een beetje in model te krijgen.
Oh dan ben ik abuis en moet het 25000 toeren zijn.
Ik heb m overigens nooit op max staan, maar heb een keer met een flut Ali dingetje gewerkt en dat was echt drama... herrie, veel trillen in de hand... niet fijn
Schuurrolletjes gebruik ik niet meer, ik heb tegenwoordig een carbite (??) bullet bitje.
Voor bitjes schijnt Love your nails uit Zoetermeer heel fijn te zijn, zal even linkje zoeken.
https://www.loveyournails-webwinkel.nl/ ... beginners/