Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:21

Heb je eens een foto?

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:29

Ok, onverzorgd maar daar ging het nu niet om Afbeelding
Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:34

Je krijgt duidelijk lucht bij je zijwallen. Dit ligt vaak wel aan de productplaatsing (denk aan bonder niet ver genoeg naar de zijkant zetten, teveel of juist te weinig product plaatsen. De overgang niet voldoende vloeiend vijlen, contact met de huid..,)
Op voorwaarde dat je er zelf niet aan zit te pulken.
Hoevaak olie je? Dit helpt de natuurlijke nagel soepel te houden waardoor je een langere levensduur krijgt.

Hoelang zit dit er nu op?

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:43

Dit zit er nu vier weken op, ik houd altijd drie weken aan maar nu lukte dat niet. Ik heb dit na de eerste keer ook aan mijn ns verteld, van de lucht aan de zijkanten. Ik vind het niet mooi staan. Het is pas de derde of vierde keer en nu er twee weg zijn merk ik ook dat mijn nagels heel dun zijn. Van nature ook al en nu nog erger. Ik olie niet heel vaak, wel altijd handcreme. Ik twijfel ook of ik er nog mee door moet gaan gelet op de staat van die twee nagels. Maar ik vind het zó leuk <3 om mooie nagels te hebben. Niet dit dus _O- nou ja, tips zijn welkom! Ik heb vooraf ook recensies gelezen en aan anderen gevraagd, zo vond ik deze ns.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 15:43

Whizz schreef:
Superleuke nagels Shenavillie! Ik mag morgen weer, hoognodig ook want er zijn er drie afgebroken...
Ik weet nog niet wat ik ga doen dus tips zijn welkom. Ik vind dat mijn acrylnagels best vaak breken of eraf vallen. Zou dat kunnen zijn omdat ik ze zelf vaak lak?
Of moet ik een andere nageldame zoeken? Ik kan het niet goed beoordelen.

Ik lak er ook vaak zelf overheen, maar bij mij blijven ze rustig 4 a 5 weken zitten zonder breken of liften, al probeer ik netjes elke 3 a 4 weken te gaan voor nieuwe. :)

Shenavallie schreef:
Frummels schreef:
Wat heerlijk lijkt me dat Shena, om een niet-smartphone te hebben :oo Ik twijfel er al een jaar over, om terug te gaan naar een gewoon mobieltje zonder al die rotzooi erop..

Ik heb trouwens ook een Nikon Coolpix maar ben wel heel tevreden over de kwaliteit van de foto's :j

Vind je nagels heel erg leuk!
Ik mag morgen weer langs mijn nageldame, heerlijk.

Mijn man heeft net als jij ook al langere tijd de neiging om terug te gaan. Gewoon proberen! Je hoeft je smartphone niet weg te doen, maar je zou met een heel goedkoop mobieltje toch eens kunnen proberen of je het een maand uithoudt. Ik vind het wel lekker rustig hoor! :D Als ik prikkels 'wil' ga ik nu bewust naar de computer om bijvoorbeeld op Bokt te gaan, maar als ik de PC uitzet, dan is het ook echt rust.

Ik ben bang dat ik een nog-net-niet-DOA-apparaat heb... want verder zijn de recensies wel goed van de Nikon, net als dat jij er positief over bent. Of het ligt gewoon aan mijn onkunde, ha ha ha! :D

Ik heb nog een oude mobiel liggen zonder internet, ik kan het inderdaad wel eens een tijdje proberen om te kijken wat ik er van vind. Alleen vind ik het dan wel zonde dat ik veel geld betaal voor mijn abonnement en het internet niet gebruik. :+ Mijn abonnement stopt in juni. Misschien dat ik dan gewoon even wacht met een nieuwe nemen en dan een gewone mobiel gebruik om te kijken wat ik ervan vind! :) Bedankt voor het meedenken!

Balen van je Nikon wel hoor. Haha onkunde zal het wel niet zijn ,ik ben ook geen held met dat ding. :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:54

En we oefenen door, weer een setje met verlenging

Afbeelding

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:07

Hoge kortingen bij JS Nails, dus als jullie nog wat nodig hebben....heb ook een bestelling gedaan...voorraad aangevuld...20 euro korting in totaal

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:08

Mooie kleur Cin, ook erg passend bij haar huidskleur zo te zien :j

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:09

ja he? vind hem ook mooi!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:40

Js Internationails bedoel je denk ik? Das dus mijn groothandel... ;(

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:57

Oh echt?? Die heb ik net leeggekocht.....wat balen voor jou!!

Mijn nieuwe lamp ( ok 2 weken oud ) en nu ook mn afzuiger binnen *\o/*

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:59

Weet je al waar je nu je spulletjes gaat bestellen lm?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:22

Nop... webwinkel blijft voorlopig, alleen in flink uitgeklede versie zeg maar...
2 dec ga ik helpen met de sale in de winkel.

Wat heb je gekocht?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:43

heel wat tips met een printje...., genoeg nagelriem olie :P, tape voor onder de ogen voor het verven van wimpers, scrub fresh, mondmaskers ( je kan er niet genoeg op voorraad hebben ) nagelborsteltjes, en wat lege flesjes. Maar als de webwinkel blijft waarom gooien ze zoveel tegen bodemprijzen eruit?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:48

De webwinkel blijft zoals ik zeg, in zeer uitgeklede versie. Ze hebben nu een behoorlijk winkelpand met dito magazijn. Straks moet het vanuit huis....

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:53

ah, ik begrijp het, wat jammer zeg. Ik houd de site iig ff in de gaten als ik weer wat nodig heb, zo goedkoop heb je het nergens

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:22

pff klanten die niet komen opdagen.....had ik nog 2 uur langer kunnen slapen

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:56

LM, jij gaf de Marathon 3 als tip toch? En later de tip van 35.000 toeren. Maar de Marathon 3 heeft 30.000?
Is dat dan wel de goede?

En daar zitten geen bitjes bij geleverd. Wat kan ik het beste bijbestellen voor bitjes/schuurrolletjes?

Ik wil het gebruiken om de gel nagellak van de gel nagel te halen en om gel nagels zelf een beetje in model te krijgen.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:01

Cinnepin schreef:
pff klanten die niet komen opdagen.....had ik nog 2 uur langer kunnen slapen

Oef, dat is zuur zeg..

Ziet er netjes uit die verlenging :)

Die foto's van Whizz krijg ik spontaan kromme tenen van _O- Hopelijk was het niet pijnlijk!

Mijn kleurtje zit er alweer 1,5 maand op nu :') Dikke uitgroei maar ik heb echt geeeeeeen zin om alles met de hand eraf te vijlen. :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:20

Limoen schreef:
LM, jij gaf de Marathon 3 als tip toch? En later de tip van 35.000 toeren. Maar de Marathon 3 heeft 30.000?
Is dat dan wel de goede?

En daar zitten geen bitjes bij geleverd. Wat kan ik het beste bijbestellen voor bitjes/schuurrolletjes?

Ik wil het gebruiken om de gel nagellak van de gel nagel te halen en om gel nagels zelf een beetje in model te krijgen.

Oh dan ben ik abuis en moet het 25000 toeren zijn.
Ik heb m overigens nooit op max staan, maar heb een keer met een flut Ali dingetje gewerkt en dat was echt drama... herrie, veel trillen in de hand... niet fijn :n

Schuurrolletjes gebruik ik niet meer, ik heb tegenwoordig een carbite (??) bullet bitje.
Voor bitjes schijnt Love your nails uit Zoetermeer heel fijn te zijn, zal even linkje zoeken.

https://www.loveyournails-webwinkel.nl/ ... beginners/

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:25

Ben benieuwd idd, ik zoek een frees voor acrylnagels en een frees die 30.000 toeren haalt zag ik voor net geen 70€ :j
Dat wil ik dan nog wel aanschaffen eventueel

Ik heb inderdaad nu een flut freesje, hoewel, gellak lukt er prima mee, en acryl op zich ook maar dan moet je wel geduld hebben. T ding haalt 12.000 toeren volgens mij... :)
Maar als acryl met 25000 al een stuk beter gaat, dan zal ik zeker voor zo 1 gaan kijken :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:28

Acryl is natuurlijk harder dan gel, maar mijn machine icm het carbite bitje pakt acryl ook prima :j
Frezen blijft wel iets waar je mee op moet passen...
Afbeelding
(Dit deed ik per ongeluk bij mezelf toen ik met links rechts wilde frezen |o

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:36

LadyMadonna schreef:
Limoen schreef:
Is dat dan wel de goede?

Oh dan ben ik abuis en moet het 25000 toeren zijn.
Ik heb m overigens nooit op max staan, maar heb een keer met een flut Ali dingetje gewerkt en dat was echt drama... herrie, veel trillen in de hand... niet fijn :n

Schuurrolletjes gebruik ik niet meer, ik heb tegenwoordig een carbite (??) bullet bitje.
Voor bitjes schijnt Love your nails uit Zoetermeer heel fijn te zijn, zal even linkje zoeken.

https://www.loveyournails-webwinkel.nl/ ... beginners/

Thanks!! En dat bitje past dus gewoon op de Marathon 3?

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:45

Limoen, één nagel is nu afgescheurd en dat is niet fijn nee... en vanmorgen viel er nog één af. Ik heb inmiddels wel een idee waardoor het komt. Er brak er één kort af toen heb ik alle anderen kort gevijld. Ik denk niet helemaal goed want daarna bleef ik steeds in mijn haar hangen. Zou het kunnen dar ze daardoor steeds iets losser kwamen? Twijfel nu wel of ik de rest eraf moet laten halen of dat ik nog een keer een nieuwe set neem. Wat adviseren jullie? En LM, ik olie me suf nu :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 14:27

Limoen, ik neem aan van wel, heb m zelf niet. Maar dat kan je altijd even aan Julia vragen bijv op fb (Julia krevelenko)