Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ten eerste; dat is toch allemaal jullie probleem niet?
Ten tweede; dan heb je enkel lijnwerk. Lijnwerk op mijn rug was op 4 uur niet volledig gezet. Denk dat ie daar in totaal om en bij de 5 uur aan bezig geweest is voor ie begon in te kleuren. Alles hangt af van de artiest en als de ontvanger tevreden is/zich op haar gemak voelt bij die artiest, prijs en duur, dan is dat helemaal prima.
Ayasha schreef:Ten eerste; dat is toch allemaal jullie probleem niet?
Ten tweede; dan heb je enkel lijnwerk. Lijnwerk op mijn rug was op 4 uur niet volledig gezet. Denk dat ie daar in totaal om en bij de 5 uur aan bezig geweest is voor ie begon in te kleuren. Alles hangt af van de artiest en als de ontvanger tevreden is/zich op haar gemak voelt bij die artiest, prijs en duur, dan is dat helemaal prima.
Killed schreef:Jeetje blijkbaar brengt het veel teweeg,
Ik heb helemaal geen ervaring met tattoos ik weet enkel wat ze me verteld hebben in de shop, Ik ben overigens naar Roxy in Antwerpen geweest.
Het is niet mijn bedoeling dat het 'zomaar een zinnetje' wordt maar echt iets sierlijk wat bij de vorm van het lichaam past. Hoe ze dit helemaal in praktijk gaan brengen zie ik pas op de dag zelf.
Ze zeiden me dus dat het wellicht 4uur zal duren, niet langer omdat het mijn eerste is. En dat ik waarschijnlijk een 2e keer moet terug komen voor als het opvullen nog niet helemaal klaar is.
De persoon die me de uitleg gaf is niet de persoon die hem gaat plaatsen dus het kan best kloppen als het geen 4uur duurt. Dit zullen we de 15e oktober weten.
De prijs maakt mij eigelijk niet uit, ik heb liever dat ze iets langer tijd nemen en of duurder zijn dan dat ik voor een koopje een tattoo kan laten plaatsen.
Er had hier iemand tips geplaatst hoe je best omgaat met de pijn, dankje, ik denk dat ik daar veel aan ga hebben hihi.