[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 11:48

Killed, mooie tekst. Ben wel benieuwd naar de grootte van de tattoo dan inderdaad als het zo lang zou gaan duren.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 11:50

Sorry, maar 4 uur voor een zin.. Ook al is het van bovenbeen naar ribben is echt wel heel lang. En dan wellicht ook nog terugkomen.

Al het lijnwerk op mijn rug duurde 4 uur.. En dan heb ik mn hele bovenrug met "intricate" design (sorry weet het nlse woord niet voor intricate).

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 11:55

Ten eerste; dat is toch allemaal jullie probleem niet?
Ten tweede; dan heb je enkel lijnwerk. Lijnwerk op mijn rug was op 4 uur niet volledig gezet. Denk dat ie daar in totaal om en bij de 5 uur aan bezig geweest is voor ie begon in te kleuren. Alles hangt af van de artiest en als de ontvanger tevreden is/zich op haar gemak voelt bij die artiest, prijs en duur, dan is dat helemaal prima.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:01

Ayasha schreef:
Ten tweede; dan heb je enkel lijnwerk. Lijnwerk op mijn rug was op 4 uur niet volledig gezet. Denk dat ie daar in totaal om en bij de 5 uur aan bezig geweest is voor ie begon in te kleuren. Alles hangt af van de artiest en als de ontvanger tevreden is/zich op haar gemak voelt bij die artiest, prijs en duur, dan is dat helemaal prima.

Wow hold your horses. Ze zet hier neer dat ze een 'zinnetje tekst' laat zetten en dat dat '5 tot 6 uur' gaat duren. Dat klinkt ons best lang in de oren, wellicht is de artiest haat gewoon een poot aan het uitdraaien? Tuurlijk gaat het erom dat zij tevreden is maar als je zoiets hierop zet kan je vragen verwachten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:02

Als je haar posts even terug leest gaat het om een best zinnetje.

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:24

Beste allemaal, Een tijd geleden zag ik op een festival iemand met een hele gave sleeve staan, super strak gezet en heel mooi kleurgebruik. Omdat ik erg nieuwsgierig was naar de betreffende artiest heb ik dus diegene aangesproken en het bleek dat hij deze door Lyz van Dapper Tattoo https://www.facebook.com/DapperTattoo in Delft had laten zetten.

Heeft hier iemand verder ervaring met haar werk of ander werk van deze Studio?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:29

Tuurlijk heb ik duidelijk gelezen. Dit is de zin :

Hey, ik had hier al een hele tijd gepost dat ik al een tijd in mijn hoofd zat met een tattoo idee.
Ik ben vrijdag naar de shop geweest en ze gaan aan de hand van mijn ontwerpje nog verder ontwerpen, maar ik krijg het pas tezien op dag van de afspraak wat het extra spannend maakt natuurlijk.

Ik wil de tekst 'If you don't live for something you'll die for nothing' in mijn zij, gaande van mijn ribben over mijn heup en zo tot mijn bovenbeen.

15 oktober is Dday!!
Ik hoop tot die tijd hier wat mee te kunnen praten, het zal mijn eerste tat zijn dus heb best al wat zenuwtjes. Tips and trics zijn zeker welkom :):)

---
Dat duurt echt geen 4 uur hooguit een uurtje. Ik ken iemand die ook zo'n lange zin heeft laten zetten bij tattoo Bob die was binnen een uurtje klaar.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:34

Weet jij hoe groot de letters gaan worden dan Ariannee :-) ?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:43

Nope, maar dit is mijn mening. Dus ik weet niet naar welke artiest ze gaat maar die doet er blijkbaar erg kang over...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:05

Ofwel; een mening gebaseerd op dusdanig weinig informatie dat je éigenlijk geen mening kan vormen. Maar goed, jouw feestje

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:34

Ik zit voor mijn nieuwe te denken aan een mandala met een 3d vlinder, zou dat te combineren zijn? Of zou ik ze maar gewoon apart laten zetten :+ (de ene is nog niet eens af en ik begin al over de volgende _O- )

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:37

Ayasha schreef:
Ofwel; een mening gebaseerd op dusdanig weinig informatie dat je éigenlijk geen mening kan vormen. Maar goed, jouw feestje

Nou poehpoeh, je hebt je gelijk gehaald. Lekker leven en laten leven zeg, mijn hemel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:40

Courses schreef:
Ayasha schreef:

Nou poehpoeh, je hebt je gelijk gehaald. Lekker leven en laten leven zeg, mijn hemel.

Mooi, fijn, nu is de rest van mijn leven helemaal oké. +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:56

Fijn om te horen Ayasha!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 14:59

Lady's please. Niet zo doorhameren. Wacht tot ze hier zelf weer komt om uitleg te geven.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:29

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:44

Ayasha schreef:

Ja dat zeg ik.. lijnwerk. Die van mij was nog eens een extra 7 uur voor shading.
Wat dat uitmaakt met een tekst is me niet helemaal duidelijk.

Ik weet niet hoor, maar je zou eens kunnen proberen wat minder fel te reageren op een mening die jij niet deelt.
Zo respecteren we elkaar allemaal in dit tpic, maar bij reacties als zulke wrijf je me toch mooi tegen de haren in.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:17

Heej even een vraagje, mag dr bij Needle Art in Gorinchem iemand mee? Mag die erbij zijn bij het zetten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:20

zo respectvol wordt hier lang niet zo veel gereageerd. En beetje gel derbij en je houdt er misschien nog een mooi kapsel aan over. Who knows. :)
Ik lees hier regelmatig hoe artiesten en tattoo's of plannen van bokkers afgebroken worden. Het was niet eens jouw specifieke reactie waar ik op reageerde (dan had ik je boktnaam er wel bij gezet). Meer op alle reacties bij elkaar. We kennen het ontwerp niet. Dan is ook gewoon moeilijk te beoordelen of vier uur lang is of niet. 5 a 600 euro lijkt veel ja, maar misschien als we de complete tattoo zien dat het wel mee valt ook zonder dat er een compleet gouden boekwerk bij is. :+
Kan me zo voorstellen dat bewuste bokker al helemaal geen zin meer heeft om de tattoo uberhaupt nog te tonen.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:27

Jeetje blijkbaar brengt het veel teweeg,

Ik heb helemaal geen ervaring met tattoos ik weet enkel wat ze me verteld hebben in de shop, Ik ben overigens naar Roxy in Antwerpen geweest.

Het is niet mijn bedoeling dat het 'zomaar een zinnetje' wordt maar echt iets sierlijk wat bij de vorm van het lichaam past. Hoe ze dit helemaal in praktijk gaan brengen zie ik pas op de dag zelf.

Ze zeiden me dus dat het wellicht 4uur zal duren, niet langer omdat het mijn eerste is. En dat ik waarschijnlijk een 2e keer moet terug komen voor als het opvullen nog niet helemaal klaar is.
De persoon die me de uitleg gaf is niet de persoon die hem gaat plaatsen dus het kan best kloppen als het geen 4uur duurt. Dit zullen we de 15e oktober weten.

De prijs maakt mij eigelijk niet uit, ik heb liever dat ze iets langer tijd nemen en of duurder zijn dan dat ik voor een koopje een tattoo kan laten plaatsen.

Er had hier iemand tips geplaatst hoe je best omgaat met de pijn, dankje, ik denk dat ik daar veel aan ga hebben hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:33

Killed schreef:
Jeetje blijkbaar brengt het veel teweeg,

Ik heb helemaal geen ervaring met tattoos ik weet enkel wat ze me verteld hebben in de shop, Ik ben overigens naar Roxy in Antwerpen geweest.

Het is niet mijn bedoeling dat het 'zomaar een zinnetje' wordt maar echt iets sierlijk wat bij de vorm van het lichaam past. Hoe ze dit helemaal in praktijk gaan brengen zie ik pas op de dag zelf.

Ze zeiden me dus dat het wellicht 4uur zal duren, niet langer omdat het mijn eerste is. En dat ik waarschijnlijk een 2e keer moet terug komen voor als het opvullen nog niet helemaal klaar is.
De persoon die me de uitleg gaf is niet de persoon die hem gaat plaatsen dus het kan best kloppen als het geen 4uur duurt. Dit zullen we de 15e oktober weten.

De prijs maakt mij eigelijk niet uit, ik heb liever dat ze iets langer tijd nemen en of duurder zijn dan dat ik voor een koopje een tattoo kan laten plaatsen.

Er had hier iemand tips geplaatst hoe je best omgaat met de pijn, dankje, ik denk dat ik daar veel aan ga hebben hihi.

Bedoel je zoiets en dan net iets minder groot?
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... xr0LOdSRdp

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:40

Hoe groot de letters juist gaan worden weet ik nog niet, het totaal zal wel groter worden dan bovenstaand voorbeeld, beginnen zoals op jouw foto en dan over mijn heup en eindigen op mijn bovenbeen

Ik zal eens zien of ik hier een foto kan plaatsen van het blaadje dat ik binnengebracht heb bij hun als basis

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 19:49

Afbeelding

Let op dit is niet het ontwerp maar mijn 'inspiratie' wat ik hun getoont heb

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 21:05

Afbeelding

Vrijdag gezet <3

Anoniem