Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:16

Carter <3
Ja, die krijg je ook niet van mij, die misbruik ik zelf nog regelmatig!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:20

Hahahah da dacht ik al :')

Stomme C4N ;( ;(

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:26

Ik meld me ! :wave:
Ben inmiddels in het bezit van 56 potjes nagellak, 8 kleuren gellak en ook bezig met acryl sinds een maandje of 5 ! Dankzij de nagelstylist van mijn moeder mag ik elke keer flink komen oefenen terwijl mijn moeder gedaan word, ook een keer een workshopje gehad van dr :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:29

Welkom Wouter!
Met acryl nagels heb ik helemaal niks, ben ben zelfs absoluut geen fan, maar dat is ieders eigen keuze :D

56 potjes is al een nette stash, wat is je favoriete kleur?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:13

Ik ben wel wat jaloers op jullie mooie kleurtjes en grote bestellingen hoor, zit er hier even niet in. Op mijn thinner na dan. :) Maar goed, op zich heb ik ook nog wel wat liggen en je kunt nou eenmaal niet alles hebben (en onlangs ging de auto stuk enzo, grmbl).
Heb vandaag blauw (Rimmel blue eyed girl) met contrastnagel roze (Rimmel funtime fuchsia) gelakt. Zondag bestaat onze manege 10 jaar, groot feest dus en onze clubtruien zijn blauw, maar we zijn ook gek op roze, dus ik heb er ook eentje in het roze. Best mooie combi op mijn nagels.
Enige nadeel is dat ik morgenavond nog ga helpen met vlechten en we hebben ruim 70 manegepaarden staan die vlechtjes moeten krijgen. Hopelijk zien mijn nagels er zondag dus nog een beetje uit. Al zal het niemand opvallen, de demo die ik meerijd is een carrousel van 44 combinaties. :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:47

Je hebt een leuk weekend voor de boeg Dreamybol!
Veel plezier!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:00

Welkom Wouter!

Veel plezier Dreamy!

Nou mijn bestel plannen zijn gewijzigd :') Geen NS, maar combi Ebay en Nailsave *\o/* *\o/* *\o/*

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 13:21

Is er hier toevallig iemand die uit omgeving Eindhoven komt en in het centrum van Eindhoven ooit een manicure heeft laten doen? Wil dat een keer laten doen maar ik weet niet waar ik heen moet gaan.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 15:20

Sorry Josien, ik kom niet uit de buurt.

Ik ben vanmorgen bezig geweest met het maken van swatches van de Coca Cola collectie. Ik heb vandaag mijn studio maar weer eens gebruikt. Voorheen zat ik op bed met een producttafel en speedlites. Nu wel de producttafel maar grote studiolampen erbij. Ik vind wel dat de swatches er beter door uitkomen.
Ik heb maar twee kleuren kunnen swatchen want mijn rug is echt nog vrij slecht. Ik heb Coca Cola Red en Today I Accomplished Zero gedaan.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:53

Welkom Wouter!!
Ik kom er net achter dat ik helemaal geen goud in mn stash heb :wow:

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:55

Welkom Wouter!

Ik heb voor het eerst sinds een hele lange tijd weer eens een french manicure op gedaan. :)
Ben nog steeds een beetje aan het klungelen welk kleurtje ik als 'nude' er bij wil doen

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 21:10

French doe ik meestal met gellak en daar heb ik na lang zoeken eindelijk de perfecte nude bij gevonden. Als ik het met nagellak doe dan gebruik ik Apline snow van OPI en verder alleen een blanke lak.

Ik had op eBay een potje nagellak remover gekocht met van die borsteltjes erin. Ik vind dit potjes ideaal maar de potjes met sponsjes gaan er hier als een malle doorheen.
Nu werkt het erg goed met die borsteltjes alleen is de matrix van mijn ringvinger behoorlijk gevoelig, rood en ook warm. Toch iets té misschien.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 21:14

Tazzey schreef:
French doe ik meestal met gellak en daar heb ik na lang zoeken eindelijk de perfecte nude bij gevonden. Als ik het met nagellak doe dan gebruik ik Apline snow van OPI en verder alleen een blanke lak.

Ik had op eBay een potje nagellak remover gekocht met van die borsteltjes erin. Ik vind dit potjes ideaal maar de potjes met sponsjes gaan er hier als een malle doorheen.
Nu werkt het erg goed met die borsteltjes alleen is de matrix van mijn ringvinger behoorlijk gevoelig, rood en ook warm. Toch iets té misschien.

Ik had eerst een bruinige tint er onder, maar dat zag er heel raar uit.
Nu heb ik er Rimmel Pastel Perfection onder. Mijn handen lijken wel een stukje bruiner :)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 21:15

Is een hele licht roze niet mooi als base dan?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 21:22

Anke98 schreef:
Is een hele licht roze niet mooi als base dan?

Dat heb ik nu inderdaad ja. 1 laagje echt heel licht roze :)
Kijken of me dit blijft bevallen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 21:49

Ik gebruik bij mijn french altijd OPI-Alpine Snow als wit, en daaroverheen china glaze - faith, de perfecte combi als je t mij vraagt :j

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:08

Murthul schreef:
Ik gebruik bij mijn french altijd OPI-Alpine Snow als wit, en daaroverheen china glaze - faith, de perfecte combi als je t mij vraagt :j

Over je wit heen?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:12

Jup, ik lak eerst mn witte, dan maak ik daar n net boogje van, en dan lak ik faith er gewoon overheen, op die manier is de wit ook iets minder "hard" en als er een klein foutje in mn lijntje zit word die door eroverheen lakken ook vaak verdoezeld.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:26

Murthul schreef:
Jup, ik lak eerst mn witte, dan maak ik daar n net boogje van, en dan lak ik faith er gewoon overheen, op die manier is de wit ook iets minder "hard" en als er een klein foutje in mn lijntje zit word die door eroverheen lakken ook vaak verdoezeld.

Oke,
Ik vind het juist mooi als dat witte wat harder is haha.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:28

Ik vind het witte zonder iets eroverheen zo typeex achtig.. Het scheelt ook wel denk ik dat die faith heeeel licht roze is, en dus mn wit niet roze word, maar licht gebroken wit..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:29

Afbeelding

Kijk, zo ziet ie eruit bij mij :)

Puck94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:34

Dat is netjes murthul! Strakke lijn zeg!

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:35

Ziet er nieteens zo heel verkeerd uit met de roze lak erover! Mooie french ook!

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:36

Mooi! Hoe maak je je witte lijntje zo strak? Ik heb al van alles geprobeerd maar het is het allemaal nét niet..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 09:32

Ik lak met n wit lakje heel slordig ongeveer 1/3e van mn nagel, dan pak ik n kwastje en nagellakremover en ga ik al het overtollige voorzichtig weghalen :)
En ik ben pietje precies, dus ben dr wel even mee bezig, en dan na n paar uur ziet t er zo uit, maar dan heb je ook wat, toch? :D