Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Ziek van de pizzaria, Madeira?
Net foto's bekeken die ik speciaal had gemaakt toen ik begon met afvallen (bikini) en die 12 kg kun je echt wel goed zien
Madeira_ schreef:Charlotte, ik ga zelf denk ik een schema maken met spieroefeningen.. maar vind het wel moeilijk, maar iedereen adviseert wat anders, haha!
Mootje schreef:Madeira_ schreef:Charlotte, ik ga zelf denk ik een schema maken met spieroefeningen.. maar vind het wel moeilijk, maar iedereen adviseert wat anders, haha!
Als jij er zelf maar achter staatBeweging is sowieso beter dan geen beweging en als je niet leuk vindt wat je aan het doen bent, stop je er ook zo weer mee. Dat is natuurlijk niet de bedoeling
Aleeneh schreef:Hihi geen dank KnakkerTof dat het helpt.
Sorry, Nobel, ik kan je niet helpen.
Ik kan ook niet hardlopen hoor, ChessieHeeft bij mij te maken met de belasting op m'n gewrichten die niet zo sterk zijn; knieën en enkels. Dus ik kies voor dingen die iets minder belastend zijn; fietsen, skeeleren, dat soort dingen. Is ook best leuk.
Whis_Serada schreef:Het sportieve laat ik aan me voorbij gaan jammer genoeg. Zag wel vanmorgen dat de weegschaal weer iets naar beneden is, ben benieuwd zaterdag als we het op mogen schrijven