Klitten doet het niet gelukkig! Het is denk inderdaad ook wel enigszins gewoon mijn haar maar ik vind het verschil tussen voor en achter gewoon zo irritant. Ik ga altijd maar eens in het halfjaar naar de kapper. Wil nu weer gaan maar moet even wachten tot ik wat meer geld heb. En weet ook even echt niet wat ik ermee moet doen.
Heb even in je profiel gespiekt, ik denk dat een lengte net wat over je schouder ook heel leuk zal gaan staan. Als je dik haar hebt (kan ik niet zo goed beoordelen) zijn laagjes misschien ook een goed idee!
Het is op het moment al net over mijn schouder. Ik heb het vorig jaar januari gedoneerd. Toen ze het afknipte viel het heel leuk met de achterkant korter en dan langer naar voren toe. Ben daarna 1x naar de kapper geweest en toen heeft ze het iets meer recht getrokken maar niet helemaal want anders vind ik het te kort worden. Dat probleem heb ik nu dus nog steeds. De voorkant is nog langer dan de achterkant. Dit komt nog erger doordat de achterkant dus iets opkrult en wijd staat waardoor dat nog korter lijkt terwijl de voorkant stijl is en daardoor nog langer lijkt. Ik wil het denk ik niet op 1 lengte knippen want daarvoor is het op een te gekke lengte achter (niet lang maar ook niet kort) en dan wordt het zo recht. Ik laat mijn haar sowieso weer lang groeien en ik denk dat als het weer lang is ik het een beetje in een punt wil knippen omdat de voorkant ook altijd naar voren valt. Maar als ik dat nu al ga doen dan betekend dat dat de voorkant nog korter wordt dan de achterkant en dan wordt het geheel dus best wel weer kort. Dus dilemma haha.
Hebben jullie een foto van jullie losse knot? Als ik met een knot slaap heb ik overal vouwen en deuken in mn haar
Yenni
Geplaatst: 21-02-17 18:41
Ik stuur hem je vanavond
Edit: eigelijk maar ik de Nikki Plessen knot maar dan heel los.
Avis
Geplaatst: 21-02-17 21:43
Ik heb wat dat betreft niet echt een vast ritueel, verschilt echt per avond. Als ik het de volgende dag los wil, moet het toch opnieuw gewassen en het hele riedeltje
Het lijkt me zo makkelijk om stijl haar te hebben. Als ik met mijn haar ga slapen dan zit het nooit mooi de volgende dag...
BiBiQ
Geplaatst: 21-02-17 22:35
Minoes schreef:
Het lijkt me zo makkelijk om stijl haar te hebben. Als ik met mijn haar ga slapen dan zit het nooit mooi de volgende dag...
Nou het is ook niet alles hoor. Ik heb stijl haar. Maar in de ochtend net uit bed is het altijd ontploft en zit het echt niet mooi stijl. Moet dan alsnog een stijltang door om het netjes te krijgen.
Lous
Geplaatst: 21-02-17 22:45
Ik heb dun stijl haar wat al heel snel verschrikkelijk klit. Ik slaap altijd met een vlecht in anders lopen de tranen echt over de wangen bij het uitborstelen. Dan heb ik ook nog eens een ovaal gezicht, dus ja het hangt er maar omheen. Moet er echt iets mee doen om het leuk te laten zitten. Anders ziet het er echt heel onverzorgd en nerderig uit.
Inmiddels is mijn haar bijna weer de normale kleur. Na elke dag te hebben gewassen waarvan de laatste dagen met zilvershampoo en dat lang in te hebben laten trekken. Dat spul komt mijn haar niet meer in, tenzij L'Oréal iets aan de formule gaat doen. Overal lees ik alleen maar klachten over de Colorista. Zonde.
Anoniem
Geplaatst: 21-02-17 23:04
Yasmine schreef:
Met een elastiekje in je haar slapen lijkt me zoooo slecht voor je haar Volgens mij breekt het daardoor snel af en is het niet zo gezond.
Denk dat dagelijks hardhandig klitten eruit borstelen schadelijker is
Maar wanneer zit haar echt niet? Ik heb slag in mijn haar dus ook niet altijd makkelijk. De ene dag zit het anders dan de andere dag maar dat hoeft geen probleem te zijn
Ik heb veel haar en redelijk slag in mn haar..heb nooit ergens last van..borstel er doorheen en zit goed ( al bind ik het vaak op een staart )
Iris82
Geplaatst: 22-02-17 14:33
Frummels schreef:
Ik ga trouwens komende week naar de kapper. Ga toch weer kort en blond Twijfel nog tussen een korte messy bob of een pixie.. Ik laat me verrassen haha.
Ik hoop op de messy bob. Ben benieuwd!
Minoes
Geplaatst: 22-02-17 18:40
Cinnepin schreef:
Ik heb veel haar en redelijk slag in mn haar..heb nooit ergens last van..borstel er doorheen en zit goed ( al bind ik het vaak op een staart )
Ik heb veel teveel slag/krul om het te kunnen borstelen helaas. Als ik dat doe heb ik dit: