Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:57

oomens schreef:
Janinevv schreef:
Vind het toch wel ernstig dat twee G gedoogd wordt.

In mijn situatie mijn vriend is wel gevaccineerd en ik niet. Als de 2G door gaat zou ik geen eens met hem mee kunnen om dingen voor zijn huisje te kunnen uit zoeken, en dat vind ik zelf toch wel erg.

Je weet ook de oplossing daarvoor. Als je het echt zo erg zou vinden en er niet alleen maar krokodillentranen over komt huilen, dan had je die allang kunnen halen bij de GGD.

Wie ben jij om voor een ander te spreken? wat een zielige reactie zeg!
Wat heeft dat met krokedillentranen te maken?
Jij kent heel haar reden niet, wellicht zelfs medisch onderbouwd, waar wij overigens niets mee te maken hebben.

BigOne

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:04

Ravellie, dat weten we wel. Ze vertrouwt op de antivax schreeuwers . Wanneer jij had meegelezen vanaf het begin had je dat geweten. Moet ze zelf weten, net als jij erop vertrouwd dat je geloof je er wel door helpt. Beide legitiem echter imo totaal voorbijgaand aan de realiteit.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:10

bigone schreef:
Ravellie, dat weten we wel. Ze vertrouwt op de antivax schreeuwers . Wanneer jij had meegelezen vanaf het begin had je dat geweten. Moet ze zelf weten, net als jij erop vertrouwd dat je geloof je er wel door helpt. Beide legitiem echter imo totaal voorbijgaand aan de realiteit.

Mijn geloof mij er wel doorheen helpt? pardon?

Wij kennen elkaar in real life? (-oh nee, gelukkig niet)

En nee, ik volg idd niet elk bericht
Dat is vrij lastig te combineren met een groot contract ;)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:14

ravellie schreef:
bigone schreef:

Mijn geloof mij er wel doorheen helpt? pardon?

Wij kennen elkaar in real life? (-oh nee, gelukkig niet)

Dat laatste stukje lijkt me totaal overbodig en weinig constructief.

ravellie schreef:
En nee, ik volg idd niet elk bericht
Dat is vrij lastig te combineren met een groot contract ;)

Prima, het echte leven gaat voor. Maar je vertoont nu spreeuwengedrag en daar wordt niemand blij van.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:15

Ook al zouden we elkaar in real life kennen, dan hadden we zeker geen contact. Mijn persoonlijke mening over zorgmedewerkers die er zogenaamd met de neus bovenop staan en zien wat dit aan kan richten en de wetenschap betwisten , die moeten wanneer ooit de zorg weer op orde komt snel wat anders gaan doen.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:16

Nog een goed , vreselijk voorbeeld van dit soort zaken.

Op twitter een filmpje aan de grens van polen en _wit Ruslan, het zijn vluchtelingen. Volwassen mannen die sigarettenrook in het gezicht van een huilend kind blazen.

onderschrift erbij ; hiermee maken ze de kinderen aan het huilen en in tranen voor de media.

Heel veel FVD reactie eronder die ik julie zal besparen.

Echte verhaal: ze werden met traangas bij de grens weggejaagd, rook helpt als je traangas in je ogen krijgt.
Er was een langer durend filmpje waar dat allemaal op te zien was. Veel kinderen met traangas in de ogen ( en volwassenen) en door van alles in brand te steken, van sigaretten tot opgerold papier elkaar helpen met de gevolgen.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:17

bigone schreef:
Ook al zouden we elkaar in real life kennen, dan hadden we zeker geen contact. Mijn persoonlijke mening over zorgmedewerkers die er zogenaamd met de neus bovenop staan en zien wat dit aan kan richten en de wetenschap betwisten , die moeten wanneer ooit de zorg weer op orde komt snel wat anders gaan doen.

Idd beter dat wij elkaar in real life niet kennen, ik zou daar zeker geen behoefte aan hebben.

En nu weer on topic, incl foei knop

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:20

Dus omdat iemand haar eigen mening met betrekking tot niet vaccinerende zorgmedewerkers verteld voel jij je zo aangesproken dat je de foeiknop gebruikt ? Goh waar heb ik dat blokkeren nu vaker gezien?

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 14:12

bigone schreef:

Oh please Bigone, laat het eens rusten. Ik volg het topic ongeveer vanaf het begin, dus heb heel wat van reacties/bijdrages gelezen. Regelmatig met je eens, maar momenteel voelt het alsof er buiten Bokt en corona niks meer bestaat in je leven.
Wil eens een keertje niet het laatste woord hebben, ontspan. Tenslotte is Bokt niks anders dan een, anonieme, babbel box.
Misschien krijg ik nu ook jouw 'toorn'over me heen, het zij zo.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 15:51

MarlindeRooz schreef:
Van sgp-ers snap ik het nog iets beter. Die zijn hun hele leven al geïndoctrineerd met een geloof dat preventief handelen afkeurt. Dus die prikken hun 14 kinderen ook niet. Daar kan ik iets meer begrip voor opbrengen dan voor de FVD-achterban. :P

Die denken echt mensen te helpen door ze te overtuigen geen vaccin te nemen.

Klopt. :j

Die buurvrouw. _O-

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 19:19

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:08

Over waanzin gesproken, de rellen in Rotterdam… zouden 2G tegenstanders, dansleraren en wappies hier nu trots op zijn? En vinden dat er voor vrijheid gestreden is?

Het is toch om je kapot voor te schamen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:09

Mars schreef:
Over waanzin gesproken, de rellen in Rotterdam… zouden 2G tegenstanders, dansleraren en wappies hier nu trots op zijn? En vinden dat er voor vrijheid gestreden is?

Daar zaten geen wappies tussen maar hooligans

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:13

Mars schreef:

Het is toch om je kaphot voor te schamen.

Willem vindt het allemaal een logisch gevolg van wat ons kabinet doet :j

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:13

Vast wel. Wat ik van insiders begrijp (ik wist niet dat ik zo dichtbij het vuur zat) is dat ze de rellen gebruiken om nog meer op te ruien. Ze gebruiken de gewonden om roddels te verspreiden over doden.

Dit vind ik dan wel weer grappig, complotten in complotten. Ofzo...
https://www.telegraaf.nl/video/19547481 ... -door-aivd

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:20

Willem Engel zegt dat er doden zijn gevallen, tja. En er zijn volgers die zich van hem afkeren wegens het gerucht dat hij door de AIVD betaalt word.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:31

Dat er een dode is gevallen is nu ook een soort complottheorie volgens mij , maar aan de andere kant als dit in een land als Amerika gebeurde dan waren er wel echt doden gevallen. Hier schieten ze volgens mij pas echt als het niet anders kan.

Wel vindt ik het dan bizar dat ze roepen 'het lijkt op de tweede wereldoorlog' , en vervolgens een stad slopen die al behoorlijk is beschadigd door de tweede wereldoorlog. Het is gewoon triest.

De filmpjes en het nieuws erover lees ik niet zo hoor , wordt daar toch alleen maar kwaad van.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:36

Als dit soort tuig zich met Baudet c.s. gaan verbinden, en vice versa, zijn de rapen gaar.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:42

Askja schreef:
Als dit soort tuig zich met Baudet c.s. gaan verbinden, en vice versa, zijn de rapen gaar.

Doet dit soort tuig dat niet allang dan?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:47

Baudet heeft op zijn twitter ook met geen woord gerept over Rotterdam. Niet dat ik dat verwachtte, maar had hem gesierd om de hooligans te veroordelen. Maar dat strookt niet met zijn verhaal dat het volk op moet staan natuurlijk ;)

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:59

Mars schreef:

Ik vind het nog al wat om alle 2G tegenstanders hier nu op aan te spreken..

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 15:02

Qerty schreef:
Mars schreef:

Ik vind het nog al wat om alle 2G tegenstanders hier nu op aan te spreken..

Mee eens :n

Net of iedereen zo is, en zoals meeste demonstraties gaat gewoon rustig en er zit altijd hooligans tussen en dit was ook in Rotterdam

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 15:06

Het waren niet alleen hooligans.
Er waren "bekende" antivaxxers bij, die bij iedere demonstratie aanwezig zijn.
Één van hun is in zijn buik geschoten. Hij komt uit IJmuiden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 15:18

Electra63 schreef:
Het waren niet alleen hooligans.
Er waren "bekende" antivaxxers bij, die bij iedere demonstratie aanwezig zijn.
Één van hun is in zijn buik geschoten. Hij komt uit IJmuiden.

En eentje voor de zoveelste keer opgepakt en heel eerlijk, jammer maar helaas. Moet je maar normaal doen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 15:23

Cameraman Marco Buis van onrecht TV zou in zn borst geschoten zijn, in het Erasmus geopereerd zijn en nu overleden zijn in het Ziekenhuis.. Geen idee of dat waar is

Toen ze in Den Haag gingen rellen werd er ook een dodelijk slachtoffer gemeld... met alle gevolgen voor politie van dien. Bleek een mevrouw te zijn die bij een hoop kleren zat.... En ondanks dat dat aangetoond werd, bleven de volgelingen van oa Tinus (je weet wel, van die bokt foto) beweren dat de politie iemand had vermoord....