Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denbine schreef:Yonker schreef:Ik kan ook niet zonder tussendoortjes, dan val ik om
Ook niet als de 3 maaltijden "groter/meer"zijn omdat je kcal van je tussendoortjes erbij moeten?
Werkt bij mij helaas niet. Ik kan rustig een enorme bak havermout wegwerken en 2 uur later weer trek hebben
Resistance schreef:Ja precies wat jij zegt DilanIk probeer wel echt regelmatig tussendoortjes te doen ook. En dan wel echt gezond, al schiet er soms wat chocola enzo tussendoor.
Castilja schreef:Gezond lijstje hoor Yonker! Nog over die opmerking; was dat iemand die je goed kent? Ik weet niet, als ik zie dat mensen zijn aangekomen dan vind ik het echt zo not-done om dat te zeggen. Mensen weten het zelf ook wel en er is niemand die blij wordt van zo'n opmerking als aankomen niet het idee is geweest. Vind dat zo loos
Maar goed. Als het je wel een boost in je motivatie geeft is het toch nog ergens "goed" voor geweest.
Mijn verwachtte lijstje van vandaag:
Ontbijt: Groentewrap met gerookte kip en tzatziki
Tussendoor: - (ontbijt laat)
Lunch: Avocado, linzen en mosterd
Tussendoor: 30 Gram pepitamix, nog eenzelfde soort wrap als bij het ontbijt
Avondeten: Bol light mozzarella, cherrytomaten en pesto. Daar moet nog wat bij dus dat moet ik nog even halen. @Maanlicht: die mozzarella is heel lekker en smaakt niet naar rubber! Hij is wel wat steviger qua structuur, maar ik vind hem persoonlijk daarom juist lekkerder. Ik hou niet zo van die hele melkerige mozzarella's.
Castilja schreef:Imandra, ik vind het wat weinig eigenlijk? In brie zit veel kcal natuurlijk, maar verder lijkt het me een beetje karig. Reden voor?
Vera; MFP is qua invoeren wel betrouwbaar hoor! Ik heb die app al jaren en ben super tevreden. Wel is het zo dat gebruikers voedingsmiddelen zelfstandig in kunnen vullen en sommigen doen dat niet goed, dus zou wel de macro's naast het etiket op de verpakking leggen en checken of alle getallen kloppen. Dan is het een prima app!
Hier heb ik besloten om even te wijnen, heb een top dag gehad qua eten maar verder qua gedoe op school niet; ben lekker de sportschool in geweest en het maakt me allemaal even niet meer uit dus zit nu onderuit gezakt in mijn stoel met een glas wijn in mijn hand. Lekker chique.Heb dit weekend geen wilde plannen qua feesten, neem morgen een bak pepernoten (die ik nog heb liggen van vorig jaar haha) en overmorgen een broodje kaassoufflé.