Maar dan nog licht je jezelf toch in van tevoren

Je kijkt toch ook hoe laat je er moet zijn enzo, lijkt me niet meer dan logisch. En anders draag je het kind een stuk, zal je ook niet van sterven
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Oh wat tragisch dit...
Ik zie het in mijn directe omgeving ook. Mijn vader heeft nu al bijna 2 jaar kanker, ik kom er bijna elke dag, maar mijn broer komt een keer in de week 5
minuten binnenstormen en is voor de rest vooral druk met zijn vriendenkring.
En dan heeft mijn vader mijn moeder nog die nog goed van gezondheid is en krijgt ook buurtzorg over de vloer, dus het is nog lang niet zo tragisch als bovenstaande. Maar ik zie wel dat het mijn vader heel erg veel doet. Dan denk ik toch altijd van hoe kan je dat toch maken, het zijn je ouders die heel veel, of misschien wel alles voor je opgegeven hebben. Hoe kun je nou zo met ze omgaan?
Maar dat gebeurt veel te veel, inderdaad geen motivatie om kinderen voor op de wereld te zetten...
Prairy schreef:Magrathea schreef:
Ja same. Moest eigenlijk al in maart. Maarja, geld
Vriendin van me dacht ook, over een maand is ie over datum, dan maar vervangen.
Was ze mooi al 2 maanden drachtig... Oeps.
sanso schreef:Ik durf geen spiraal te laten zetten. Slik nu pil al jaren maar ik vind dat eigenlijk ook gewoon k*t
mairead schreef:Sterilisatie is duur en de operatie en herstel zijn even k*t, maar daarna heb je er wel een leven lang plezier van en hoef je geen hormonen meer in je lijf te stoppen.
mairead schreef:Sterilisatie is duur en de operatie en herstel zijn even k*t, maar daarna heb je er wel een leven lang plezier van en hoef je geen hormonen meer in je lijf te stoppen.