Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben zwaar verliefd op die kleur! Blijft ook de hele dag mooi zitten! Enige is dat hij je lippen wel uitdroogt tegen het einde van de dag. Een goede moisterizer is wel een beetje een must dus.

)
Peelie schreef:Jaimy, wat ben jij een mooie dame zeg! Die sproeten zijn to die for! Oml!
Als je nog een leuke makeupgroep of facebook zoekt, makeup addicts is super. Ze zijn heel lief voor elkaar en geven goede en bruikbare tips!
Djilna schreef:Wauw zie mooie looks voorbij komen! Mooi gelukt Shiz, ondanks het licht. Vind het bij jou mooier dan het origineel geloof ik.
Lieneke die Gemini staat gaaf!
Mondy mooi dat paars met zilver!
Anc welke is dat? Staat je goed. Net als de paarse ooglook

En niks lekkerders dan tutten en oefenen met makeup. Hoef je even nergens anders over na te denken.jaimy10 schreef:Ja ik ben ook wel blij met die sproetjes, wel lastig met foundation.. Heb een hele egale huid maar vind foundation en wat contouren erg mooi![]()
Mondy, het gaat gelukkig al een stuk beter en wil me graag verder ontwikkelen ook qua make up!
Bedankt voor de lieve reactie dames.
Ben wel al naar de kapper geweest nadat ik het haar van Friemel voorbij zag komen... Het staat jou zo gaaf dat ik ook had besloten het af ter knippen
ik ben er nog steeds heel blij mee! Staat veel volwassener, word nu ook meer van m'n eigen leeftijd geschat

velvetblack schreef:Welkom terug jaimy. Sterkte met jezelf terug vinden. Het is een moeilijk process, maar dat gaat jou lukken! Toen prachtig, nu misschien zelfs nog mooier omdat je groeit.
In et ebgin wat terugvallen gehad maar nu gaat t steeds beter en merk ik dat de zin weer terug is! Ook op gebied van make up ben ik blij dat ik jullie toen ben gaan begonnen te volgen, vind jullie zo top! Heerlijk creatief en verzorgt
Suus___ schreef:Ja sorry meiden
Het is zo hysterisch int restaurant momenteel dus die uitleg komt echt wel n keer maar speelt even teveel momenteel