Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:Jaimy, wat ben jij een mooie dame zeg! Die sproeten zijn to die for! Oml!
Als je nog een leuke makeupgroep of facebook zoekt, makeup addicts is super. Ze zijn heel lief voor elkaar en geven goede en bruikbare tips!
Djilna schreef:Wauw zie mooie looks voorbij komen! Mooi gelukt Shiz, ondanks het licht. Vind het bij jou mooier dan het origineel geloof ik.
Lieneke die Gemini staat gaaf!
Mondy mooi dat paars met zilver!
Anc welke is dat? Staat je goed. Net als de paarse ooglook
jaimy10 schreef:Ja ik ben ook wel blij met die sproetjes, wel lastig met foundation.. Heb een hele egale huid maar vind foundation en wat contouren erg mooi![]()
Mondy, het gaat gelukkig al een stuk beter en wil me graag verder ontwikkelen ook qua make up!
Bedankt voor de lieve reactie dames.
Ben wel al naar de kapper geweest nadat ik het haar van Friemel voorbij zag komen... Het staat jou zo gaaf dat ik ook had besloten het af ter knippen
velvetblack schreef:Welkom terug jaimy. Sterkte met jezelf terug vinden. Het is een moeilijk process, maar dat gaat jou lukken! Toen prachtig, nu misschien zelfs nog mooier omdat je groeit.
Suus___ schreef:Ja sorry meiden
Het is zo hysterisch int restaurant momenteel dus die uitleg komt echt wel n keer maar speelt even teveel momenteel